Idols 4 (here we go again)
maandag 22 oktober 2007 om 07:14
zaterdag 1 maart 2008 om 22:41
quote:Tante Sjaan schreef op 01 maart 2008 @ 22:30:
Damn, wat is nathalie toch goeeeeeeed!!!!
Wat een heerlijk beest is dat toch op de buhne, een genot om naar te kijken en luisteren.
Als die eens in de buurt komt optreden ga ik zeker weten een kaartje kopen en dat feest eens beleven.
Unieke meid, wat een entertainer!!!!
Dat zou ik ook doen, nu ik er over nadenk.
Damn, wat is nathalie toch goeeeeeeed!!!!
Wat een heerlijk beest is dat toch op de buhne, een genot om naar te kijken en luisteren.
Als die eens in de buurt komt optreden ga ik zeker weten een kaartje kopen en dat feest eens beleven.
Unieke meid, wat een entertainer!!!!
Dat zou ik ook doen, nu ik er over nadenk.
zaterdag 1 maart 2008 om 22:41
Ik ben serieus al de hele serie voor Nikki. Ze raakt me, ze geeft me kippevel, ik hou van haar stem. Maar vanavond vond ik haar niet goed. Of laat ik zeggen, ik vond Nathalie beter. Sterker nog, ik vond Nathalie Briljant. Maar dan moet ik wel even over die olaolebladiebladieolalole klassenavond act met opgekalefaterde familie heenstappen. Maar goed, die streep ik weg tegen de eo jongerendag act van Nikki. Blijft over het zingen met Trijntje waarin Nathalie gewoon beter was, en de single. Ik vind het een hysterisch slecht nummer, maar erg goed te pruimen en zelfs van te genieten ( brrr) toen Nathalie op stoom kwam. Bij Nikki bleef het gewoon een hysterisch slecht nummer.
Wendy ziet er echt niet uit. Ze lijkt zich ook niet te kunnen herinneren wie ze ook alweer was als ze niet Ushi is. Ze is zichzelf kwijt wat mij betreft. ik noem haar Wushy.
Wendy ziet er echt niet uit. Ze lijkt zich ook niet te kunnen herinneren wie ze ook alweer was als ze niet Ushi is. Ze is zichzelf kwijt wat mij betreft. ik noem haar Wushy.
zaterdag 1 maart 2008 om 22:50