Entertainment
alle pijlers
Idols 4 (here we go again)
maandag 22 oktober 2007 om 07:14
zaterdag 1 maart 2008 om 22:27
Nou, als Wendy een vriendin van me was zou ik ook zeggen dat ik haar er heel erg slecht uit vind zien, ze ziet er ook echt slecht uit.
Ik bedoel, wij zien haar nadat ze 3 uur in de schmink gezeten heeft én op tv wat ook nog eens dikker maakt, en zelfs dan ziet ze er zo slecht uit. Kan je nagaan hoe dat op maandagochtend eruit ziet. Volgens mij gaat het niet zo goed met haar, aan haar uiterlijk te zien. En dat zeg ik niet uit afgunst, maar omdat ik dat naar voor haar vind. Ik vind sowieso dat ze er sinds haar vader dood is steeds slechter uit is gaan zien, wat overigens ook gewoon begrijpelijk is.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 1 maart 2008 om 22:30
Damn, wat is nathalie toch goeeeeeeed!!!!
Wat een heerlijk beest is dat toch op de buhne, een genot om naar te kijken en luisteren.
Als die eens in de buurt komt optreden ga ik zeker weten een kaartje kopen en dat feest eens beleven.
Unieke meid, wat een entertainer!!!!
Ik ben van begin af aan al voor Nathalie en vind haar vanavond ook echt de beste, ik hoop dat ze wint en heb 7 keer gestemd op haar.
Wat een energie spat er van die meid af.
Nikki vind ik goed als ze een ballad zingt maar zoals vanavond vind ik het echt 3 keer niks en dat nummer dat voor hun geschreven is een regelrechte aanfluiting zoals zij het brengt.
Maar nathalie....WOW!!
Ik denk dat elke man wel die microfoon had willen zijn
Wat een heerlijk beest is dat toch op de buhne, een genot om naar te kijken en luisteren.
Als die eens in de buurt komt optreden ga ik zeker weten een kaartje kopen en dat feest eens beleven.
Unieke meid, wat een entertainer!!!!
Ik ben van begin af aan al voor Nathalie en vind haar vanavond ook echt de beste, ik hoop dat ze wint en heb 7 keer gestemd op haar.
Wat een energie spat er van die meid af.
Nikki vind ik goed als ze een ballad zingt maar zoals vanavond vind ik het echt 3 keer niks en dat nummer dat voor hun geschreven is een regelrechte aanfluiting zoals zij het brengt.
Maar nathalie....WOW!!
Ik denk dat elke man wel die microfoon had willen zijn
zaterdag 1 maart 2008 om 22:36
Misschien heeft Nikki de single zangtechnisch beter gezongen, maar Nathalie bracht het echt over! De uitvoering van Nikki kan zo naar het songfestival; Nathalie maakte er een act van.
Nathalie! Nathalie!
Als er al pruiken van je in omloop zijn, dan ben je gewoon al een idool. Ik wil ook zo'nmuts pruik . En een knuffelpop. Kan ik haar niet adopteren?
Nathalie! Nathalie!
Als er al pruiken van je in omloop zijn, dan ben je gewoon al een idool. Ik wil ook zo'n
Ik vind hier dingen van.
zaterdag 1 maart 2008 om 22:39
hahaha zeg nou zeg nou cybergirl
Nee weet je het was echt zo genant!
Ik wilde mijn tankdop nog wat verder naar voren rijden zeg maar en keek
tijdens het rijden in mijn spiegels. Ik rolde heeeel langzaam
en toen ik weer voor me keek zag ik dat ik een meter van Jeroentjes tenen stond. Nou ja... niet zo erg opzich he... mja dohh tot dat:
hij naar me lachte zo van "woeps" en ik vaag terug lachte om me ineens te bedenken dat ik hem kende dus ik lach wat vrolijker en gebaar "heeej hoi hoi"
om me vervolgens te bedenken dat hij mij helemaal niet kent dohhhh!!!!!
Wist helemaal niet eens direct dat het die Jeroen was, meer van O heej ik ken jou hier bij dit tank station helemaal ver van mijn huis.
Mja voor lul ikke hahahaha
Nee weet je het was echt zo genant!
Ik wilde mijn tankdop nog wat verder naar voren rijden zeg maar en keek
tijdens het rijden in mijn spiegels. Ik rolde heeeel langzaam
en toen ik weer voor me keek zag ik dat ik een meter van Jeroentjes tenen stond. Nou ja... niet zo erg opzich he... mja dohh tot dat:
hij naar me lachte zo van "woeps" en ik vaag terug lachte om me ineens te bedenken dat ik hem kende dus ik lach wat vrolijker en gebaar "heeej hoi hoi"
om me vervolgens te bedenken dat hij mij helemaal niet kent dohhhh!!!!!
Wist helemaal niet eens direct dat het die Jeroen was, meer van O heej ik ken jou hier bij dit tank station helemaal ver van mijn huis.
Mja voor lul ikke hahahaha