Entertainment alle pijlers

Ik Vertrek, deel 2!

17-08-2015 10:00 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder... Het oude topic zat vol!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Julius is wel een leuke knul geworden zeg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben wel heel benieuwd wat Brinta nu aan het doen is
Fijn dat het goed gaat met de jongens.
Als je Rintai googled blijkt er een hele Nare scheiding te hebben plaatsgevonden..
Heel fijn dat die jongens het goed doen!
quote:Summerdance schreef op 07 november 2015 @ 21:59:

Ik ben wel heel benieuwd wat Brinta nu aan het doen isOok zo'n leuke naam
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Suze02 schreef op 07 november 2015 @ 21:59:

Als je Rintai googled blijkt er een hele Nare scheiding te hebben plaatsgevonden..Ik lees het
Zo idd zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nous, je bellen!!
Als het nu 8 jaar later is, 2 jaar na hun vertrek zijn ze uit elkaar gegaan en man heeft nu al langer dan 6 jaar een nieuwe relatie, dan lijkt me dat daar ook een overlap zit..
Haha...idd, ik had het sommetje ook gemaakt....
Inderdaad, hij heeft dat vast niet helemaal netjes gedaan.
Vast de reden voor de vechtscheiding...
quote:Suze02 schreef op 07 november 2015 @ 22:05:

Nous, je bellen!! Die heb ik al een jaar
Sneu voor die jochies.. Had ze dat gedoe lekker nu laten doen, hadden die jongens lekker in NL kunnen blijven.
Och och och wat een arme kinderen. Echt een voorbeeld van hoe het niet moet.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:Nouschi schreef op 07 november 2015 @ 22:17:

[...]

Die heb ik al een jaar Echt?!? Oeps
Hij zei bijna 6 jaar en zij benadrukte meer dan 6 jaar . Wij dachten ook ook al zoiets. Die jongens hebben zich mooi herpakt.

Maar wat ik niet snap. Rintai zegt in interview dat zij met zoons en al op straat is gezet. Aan eind van aflevering werd gezegd dat julius als hij in Nederland is bij zijn vader woont. Ik kan mij niet voorstellen dat je dat doet als je vader je uit huis zet.
quote:SpringDing schreef op 07 november 2015 @ 22:08:

Als het nu 8 jaar later is, 2 jaar na hun vertrek zijn ze uit elkaar gegaan en man heeft nu al langer dan 6 jaar een nieuwe relatie, dan lijkt me dat daar ook een overlap zit..

Nouuuuuuuuuuuuuuuu, hij zat toch echt in een heel diep dal... waarschijnlijk wel een week ofoz

maar ik vond het ook heel erg sneu voor de 2 jongens
Wat zou er nou zo aantrekkelijk zijn aan een man in een heeeul diep dal he..? Geld had ie ook al niet.
quote:SpringDing schreef op 07 november 2015 @ 22:42:

Wat zou er nou zo aantrekkelijk zijn aan een man in een heeeul diep dal he..? Geld had ie ook al niet.Er zijn altijd Moeder Teresa's die hier op azen
Vraag me ook af wat er waar is van het verhaal van de scheiding

De knullen wonen alletwee bij hun vader, dat doe je toch niet als vader moeder met kind en al op straat zet?
Die artikelen zijn gebaseerd op een interview van Brinta met Weekend dus ik zou het maar met een korreltje pak berg zout nemen...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hmmm, ik vond al dat ze in de uitzending niet zo liefdevol naar elkaar waren, dus dat ze niet meer bij elkaar waren verbaasd me niets.

Ik vond ze vooral erg raar, met nul horeca ervaring bepalen dat je wel even een bar gaat runnen (maar hey, dat is niet nieuw voor Ik Vertrek ). Het beloven van dat hondje ook, dat vond ik tenenkrommend.

Verder zou ik niet teveel afleiden uit dat die jongens bij hun vader wonen. Ik kan prima met mijn vader, maar hij heeft mijn moeder ook genoeg verdriet gedaan. Dat ze bij hem wonen wil niet zeggen dat hij niet een enorme eikel wellicht tegen hun moeder is geweest, dat kun je daar niet uit afleiden vind ik.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:Suze02 schreef op 07 november 2015 @ 22:28:

[...]

Echt?!? Oeps Vorig jaar kerst heeft Enn ze voor me gemaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven