Entertainment alle pijlers

Ik Vertrek, deel 2!

17-08-2015 10:00 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier weer verder... Het oude topic zat vol!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Sorry ziet er niet uit die lui in hun blootje te rennen en broodjes serveren met je buik bijna in de broodjes.
Haha, nee dat was geen prettig gezicht.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Heb zitten lachen maar vond het niet fris zoals hij daar met die veranda over de tafel hing. Is toch geen gezicht zeg met die uitgezakte lichamen izij ze anders ook flink op het zuiden hangen.
Dat ze bloot lopen moeten ze zelf weten maar ik vraag me bij zo'n man af, waar is zijn geslachtsdeel? Ik zag alleen een klein bolletje. Of zeg ik nu iets stoms?
Ja id, zit in die vetplooien verstopt denk/hoop ik.
Nee, dat zag ik ook. Ik denk eigenlijk dat de veranda veel zon tegen heeft gehouden en er weinig groeide.
quote:hgjb266 schreef op 05 december 2015 @ 22:32:

Ja id, zit in die vetplooien verstopt denk/hoop ik. Maar het was een luifel, het vet hing niet over zijn geslacht heen. Dus waar was zijn geslacht? Ik zag toch echt niets hangen?
quote:Gatti schreef op 05 december 2015 @ 22:33:

Nee, dat zag ik ook. Ik denk eigenlijk dat de veranda veel zon tegen heeft gehouden en er weinig groeide.
quote:Superhuisvrouw schreef op 05 december 2015 @ 22:23:

Heb zitten lachen maar vond het niet fris zoals hij daar met die veranda over de tafel hing. Is toch geen gezicht zeg met die uitgezakte lichamen izij ze anders ook flink op het zuiden hangen.

Zijn snikkel hing in het mandje met croissantjes

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 december 2015 @ 23:02:

[...]

Zijn snikkel hing in het mandje met croissantjes

Heb jij hem gezien dan? Ik zag namelijk helemaal niets daar. Een soort tulpenbolletje zag ik......
quote:Gravinnetje schreef op 05 december 2015 @ 23:08:

[...]

Heb jij hem gezien dan? Ik zag namelijk helemaal niets daar. Een soort tulpenbolletje zag ik......

Wat voor tulpenbolletje het ook was, het hing er toch in

Met kleding kan het ook ergens niet fris zijn hoor maar ik kreeg er de kriebels van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 december 2015 @ 23:13:

[...]

Wat voor tulpenbolletje het ook was, het hing er toch in

Met kleding kan het ook ergens niet fris zijn hoor maar ik kreeg er de kriebels van.Ja sorry hoor dat ik erover door zanik maar met dat tulpenbolletje kun je toch geen "gemeenschap" hebben? Serieus, ik ben echt verbaasd hoe dit moet functioneren met sex.
quote:Gravinnetje schreef op 05 december 2015 @ 23:22:

[...]

Ja sorry hoor dat ik erover door zanik maar met dat tulpenbolletje kun je toch geen "gemeenschap" hebben? Serieus, ik ben echt verbaasd hoe dit moet functioneren met sex.

Is toch iets met bloedlullen en vleeslullen?

Ja of gewoon pech hebben.
quote:Gravinnetje schreef op 05 december 2015 @ 23:22:

[...]

Ja sorry hoor dat ik erover door zanik maar met dat tulpenbolletje kun je toch geen "gemeenschap" hebben? Serieus, ik ben echt verbaasd hoe dit moet functioneren met sex.Ik heb me ook echt verbaasd.
Ik moet toch echt nog even terug kijken.
quote:hgjb266 schreef op 05 december 2015 @ 23:29:

Ik moet toch echt nog even terug kijken.

Doe even.

Ik ben gelukkig niet de enige met de verbazing. Echt, ik wil weten hoe dat tulpenbolletje werkt.....
quote:Gravinnetje schreef op 05 december 2015 @ 23:31:

[...]

Echt, ik wil weten hoe dat tulpenbolletje werkt.....

quote:Mylene_Valerie schreef op 05 december 2015 @ 23:34:

[...]

[afbeelding]

Ik heb er ook wel een beetje dit beeld bij hoor: maar ja, hoe werkt dat dingetje?
Het is gewoon een soort knopje heb het net even terug gekeken. Denk toch dat een deel verstopt zit in die vetshort. Op deze manier geef ik knopje geen kans. Echt het ziet er heel raar uit zo.
Ik lach mij rot om de reacties op Linda nieuws.
quote:Gatti schreef op 05 december 2015 @ 22:14:

Kijken jullie nog? nu Vive la Frans op die naaktcamping van een paar afleveringen terug.

Met die man met die verandabuik.

Bedankt, ik had het nooit gezien zonder je tip.

Hilarisch. Vooral dat moment dat hij met zijn klokkespelletje boven de croissants hing.

(overigens denk ik dat er inderdaad zoiets is als vlees versus bloed).
Ik vrees eigenlijk dat hij hem verloren is tijdens het serveren van een broodmandje. Had iemand ineens een worstenbroodje.......

Maar ik ben nog steeds verbijsterd. Een knopje. Ja ook een goede benaming. Ik weet alleen niet of er wat zal gebeuren als je op het knopje drukt.
Hahaha de reacties zijn echt hilaries hoor. Echt zo ga je toch niet op tv. En die vrouw van hem, mijn hemeltje.

Wel een aardig stel, maar dat bloot, nee laat maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven