Ik Vertrek, deel 2!

zaterdag 5 december 2015 om 23:02
quote:Superhuisvrouw schreef op 05 december 2015 @ 22:23:
Heb zitten lachen maar vond het niet fris zoals hij daar met die veranda over de tafel hing. Is toch geen gezicht zeg met die uitgezakte lichamen izij ze anders ook flink op het zuiden hangen.
Zijn snikkel hing in het mandje met croissantjes
Heb zitten lachen maar vond het niet fris zoals hij daar met die veranda over de tafel hing. Is toch geen gezicht zeg met die uitgezakte lichamen izij ze anders ook flink op het zuiden hangen.
Zijn snikkel hing in het mandje met croissantjes
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 5 december 2015 om 23:13
quote:Gravinnetje schreef op 05 december 2015 @ 23:08:
[...]
Heb jij hem gezien dan? Ik zag namelijk helemaal niets daar. Een soort tulpenbolletje zag ik......
Wat voor tulpenbolletje het ook was, het hing er toch in
Met kleding kan het ook ergens niet fris zijn hoor maar ik kreeg er de kriebels van.
[...]
Heb jij hem gezien dan? Ik zag namelijk helemaal niets daar. Een soort tulpenbolletje zag ik......
Met kleding kan het ook ergens niet fris zijn hoor maar ik kreeg er de kriebels van.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 5 december 2015 om 23:22
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 december 2015 @ 23:13:
[...]
Met kleding kan het ook ergens niet fris zijn hoor maar ik kreeg er de kriebels van.Ja sorry hoor dat ik erover door zanik maar met dat tulpenbolletje kun je toch geen "gemeenschap" hebben? Serieus, ik ben echt verbaasd hoe dit moet functioneren met sex.
[...]
Met kleding kan het ook ergens niet fris zijn hoor maar ik kreeg er de kriebels van.Ja sorry hoor dat ik erover door zanik maar met dat tulpenbolletje kun je toch geen "gemeenschap" hebben? Serieus, ik ben echt verbaasd hoe dit moet functioneren met sex.
zaterdag 5 december 2015 om 23:25
quote:Gravinnetje schreef op 05 december 2015 @ 23:22:
[...]
Ja sorry hoor dat ik erover door zanik maar met dat tulpenbolletje kun je toch geen "gemeenschap" hebben? Serieus, ik ben echt verbaasd hoe dit moet functioneren met sex.
Is toch iets met bloedlullen en vleeslullen?
Ja of gewoon pech hebben.
[...]
Ja sorry hoor dat ik erover door zanik maar met dat tulpenbolletje kun je toch geen "gemeenschap" hebben? Serieus, ik ben echt verbaasd hoe dit moet functioneren met sex.
Is toch iets met bloedlullen en vleeslullen?
Ja of gewoon pech hebben.
zaterdag 5 december 2015 om 23:27
quote:Gravinnetje schreef op 05 december 2015 @ 23:22:
[...]
Ja sorry hoor dat ik erover door zanik maar met dat tulpenbolletje kun je toch geen "gemeenschap" hebben? Serieus, ik ben echt verbaasd hoe dit moet functioneren met sex.Ik heb me ook echt verbaasd.
[...]
Ja sorry hoor dat ik erover door zanik maar met dat tulpenbolletje kun je toch geen "gemeenschap" hebben? Serieus, ik ben echt verbaasd hoe dit moet functioneren met sex.Ik heb me ook echt verbaasd.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

zondag 6 december 2015 om 17:28
quote:Gatti schreef op 05 december 2015 @ 22:14:
Kijken jullie nog? nu Vive la Frans op die naaktcamping van een paar afleveringen terug.
Met die man met die verandabuik.
Bedankt, ik had het nooit gezien zonder je tip.
Hilarisch. Vooral dat moment dat hij met zijn klokkespelletje boven de croissants hing.
(overigens denk ik dat er inderdaad zoiets is als vlees versus bloed).
Kijken jullie nog? nu Vive la Frans op die naaktcamping van een paar afleveringen terug.
Met die man met die verandabuik.
Bedankt, ik had het nooit gezien zonder je tip.
Hilarisch. Vooral dat moment dat hij met zijn klokkespelletje boven de croissants hing.
(overigens denk ik dat er inderdaad zoiets is als vlees versus bloed).
zondag 6 december 2015 om 17:32