Ik Vertrek, deel 2!
zondag 6 maart 2016 om 20:51
quote:Eindeloos schreef op 06 maart 2016 @ 20:16:
[...]
Dagen met 30 man aan het werk, en zij was net als in Blaricum huisvrouw.
Ja, dat. Ik vroeg me ook af wat er nu in essentie veranderd was voor haar.
Hij leek een stuk losser nu en ik vond het wel duidelijk dat het voor hem een hele verbetering was.
Nu ja... dat was dan wellicht ook meteen haar goede verandering.
[...]
Dagen met 30 man aan het werk, en zij was net als in Blaricum huisvrouw.
Hij leek een stuk losser nu en ik vond het wel duidelijk dat het voor hem een hele verbetering was.
Nu ja... dat was dan wellicht ook meteen haar goede verandering.
zondag 6 maart 2016 om 20:52
zondag 6 maart 2016 om 21:15
quote:toiletrol schreef op 06 maart 2016 @ 20:52:
[...]
Weer eens
Wat een akelige hokkerigheid. En die herten, die echt overal in precies dezelfde foto opdoken. Ieuw!Ééns.
[...]
Weer eens
Wat een akelige hokkerigheid. En die herten, die echt overal in precies dezelfde foto opdoken. Ieuw!Ééns.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 6 maart 2016 om 21:17
quote:toiletrol schreef op 06 maart 2016 @ 20:51:
[...]
Nu ja... dat was dan wellicht ook meteen haar goede verandering.Ik denk het feit dat ze manlief bij de deur had.
[...]
Nu ja... dat was dan wellicht ook meteen haar goede verandering.Ik denk het feit dat ze manlief bij de deur had.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 6 maart 2016 om 22:12
Ik kijk net op de site, dit lukt nu wel. Prijzen zie je als je een periode aangeeft, valt nog mee geloof ik. Maar crocusvakantie 2 weken in 2017 is al vol. Geen idee wat de prijs daarvan is.
Je hebt wel alles nieuw en vooral qua bed wel lekker.
Zijn wel erg klein (bv 5-pers app) en die hertenbehang en al dat hout komt wel erg op je af inderdaad.
Je hebt wel alles nieuw en vooral qua bed wel lekker.
Zijn wel erg klein (bv 5-pers app) en die hertenbehang en al dat hout komt wel erg op je af inderdaad.
zondag 6 maart 2016 om 23:56
maandag 7 maart 2016 om 07:57
Ik vond dit juist wel een interessante aflevering. Deze mensen leken een goed plan te hebben, voldoende budget en leden niet aan zelf overschatting door zelf dingen te willen doen. Daarnaast heb ik bewondering voor iemand die een zeer comfortabel leven (qua inkomen) durft achterlaten voor iets anders. Als partner bij een accountantskantoor uitstappen uit de maatschap en kiezen voor (veel) minder inkomen maar ook minder stress wordt zelden gedaan. Hij werd er duidelijk gelukkiger van. Dat zal voor haar ook een motivatie zijn om te verhuizen.
Ik vond dat ze een erg mooi hotel hebben neergezet. Goed nagedacht over hun doelgroep. Alleen was het minder boeiende tv omdat niets mis ging of echt heel erg tegen zat en ze zelf nogal positief waren over alles.
Ik vond dat ze een erg mooi hotel hebben neergezet. Goed nagedacht over hun doelgroep. Alleen was het minder boeiende tv omdat niets mis ging of echt heel erg tegen zat en ze zelf nogal positief waren over alles.

maandag 7 maart 2016 om 08:51
quote:welie schreef op 06 maart 2016 @ 23:56:
live is perfect met heul veel geld.
Ja, opgenomen is het toch altijd een stuk minder perfect
(Flauw, maar ik kon het niet laten.)
Wat ik zo verstandig vind, is dat ze op een gegeven moment hebben besloten geen keuken te gaan runnen. Nou ja, het was in eerste instantie zijn besluit, en hij heeft haar daarvan overtuigd. Knap, dat je je plannen zo durft te wijzigen.
ik vond het een leuke aflevering, maar volgende week tóch graag een ietwat hoger percentage leedvermaak
live is perfect met heul veel geld.
Ja, opgenomen is het toch altijd een stuk minder perfect
(Flauw, maar ik kon het niet laten.)
Wat ik zo verstandig vind, is dat ze op een gegeven moment hebben besloten geen keuken te gaan runnen. Nou ja, het was in eerste instantie zijn besluit, en hij heeft haar daarvan overtuigd. Knap, dat je je plannen zo durft te wijzigen.
ik vond het een leuke aflevering, maar volgende week tóch graag een ietwat hoger percentage leedvermaak

woensdag 16 maart 2016 om 17:29
woensdag 16 maart 2016 om 18:11
quote:Sweety2015 schreef op 16 maart 2016 @ 17:35:
Schrik ervan..sneu zeg
Ja dat valt wel een beetje rauw op je dak............. nu zit die jongedame daar alleen in Spanje.
Erg triest.
Schrik ervan..sneu zeg
Ja dat valt wel een beetje rauw op je dak............. nu zit die jongedame daar alleen in Spanje.
Erg triest.