Entertainment alle pijlers

Ik vertrek, deel 3

28-08-2017 12:25 2976 berichten
We praten hier verder over het wel en wee van Ik vertrek-deelnemers.
Je moet om 4 uur op, genoegen nemen met eenvoudige vegetarische maaltijden (SOEP!) en je mag nog geen mug doodslaan. Ik zou daar zo niet relaxed van worden!

Het is nog erger dan een schoolkamp. Zonder toestemming mag je niet van het terrein af. Ze zijn echt gek!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht op een gegeven moment echt dat er een lijk in de kelder lag, maar het was die man :rofl:

Het zijn wel aparte mensen en in het echt verwacht ik dat ik ze heel snel vermoeiend zou vinden, maar zo op tv hebben ze wel iets schattigs. Beetje naïef ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Had ze trouwens ook veel ouder geschat dan ze zijn!
Dat lijkt wel een sekte. Bizar.
'De leraar' lijkt wel grootheidswaanzin te hebben als je die tekst leest. Even compenseren voor vele jaren in het riool zeker?
Dat zijn de regels voor als je zo'n lulkoek retraite boekt. Ik gok dat als je gewoon een kamer boekt niet om 4 uur word wakker gegongt. Hoop ik. :-D
KalindaSharma schreef:
03-09-2017 00:24
'De leraar' lijkt wel grootheidswaanzin te hebben als je die tekst leest. Even compenseren voor vele jaren in het riool zeker?
Het stel kwam niet al te snugger over en dat blijkt des te meer als je die idiote voorschriften leest.
Het is een cursus van drie keer niks, blablabla en de regels moeten het enigszins cachet geven, dan lijkt het nog wat.
Denken zij.
Waarmee wel duidelijk wordt, dat het hele zaakje geen succes zal worden.
Hij leraar?
Mijn kat is nog slimmer.
Alle reacties Link kopieren
Wauw. 'De leraar' waant zichzelf een guru. Maar naast eindeloos mediteren en een waslijst aan verboden heeft hij niks te bieden. Er gaat iets niet goed in het hoofd van die man hoor. :sarcastic:
Ik hoorde de hele tijd dat poesta of poetsa of weet ik wat voor woord in de uitzending....... Nou zal het wel aan mij liggen maar wat is dat in vredesnaam?

Verder: eigenaardig en apart stel. Zou mijn vakantie niet wezen, veel te veel doetjes en moetjes..... Was spiritualiteit niet juist om te ontspannen?
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 03-09-2017 08:41
0.33% gewijzigd
Wauw dat is nog erger dan kamp op de middelbare school!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de strakke dagindeling niet zo goed. Toen ze aan het begin van het programma Hongarije binnen reden had hij in de auto al zijn horloge afgedaan: vanaf dat moment gingen ze zonder tijd leven.
Ze hebben waarschijnlijk een enorm innerlijk uurwerk?
zakdoek wijzigde dit bericht op 03-09-2017 08:52
97.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fairy1 schreef:
02-09-2017 22:59
En grazen in de tuin.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
zakdoek schreef:
03-09-2017 08:46
Ik snap de strakke dagindeling niet zo goed. Toen ze aan het begin van het programma Hongarije binnen reden had hij in de auto al zijn horloge afgedaan: vanaf dat moment gingen ze zonder tijd leven.
Ze hebben waarschijnlijk een enorm innerlijk uurwerk?
:proud: scherp!

Ik vind het ook vrij komisch dat ze zo vaak het woord "moeten" gebruiken in de huisregels terwijl de "over ons"-pagina op hun website eindigt met : "Vrijheid staat bij ons hoog in het vaandel." :facepalm:
Toen ik het keek was het eerste wat ik dacht: wat ben ik blij dat dit mijn ouders niet zijn. Blijk ik die zoon gewoon te kennen :O
Alle reacties Link kopieren
lunaleeflang schreef:
03-09-2017 13:31
Toen ik het keek was het eerste wat ik dacht: wat ben ik blij dat dit mijn ouders niet zijn. Blijk ik die zoon gewoon te kennen :O
Die zoons leken mij wel hele gewone knullen. Ik zou alleen niet blij zijn als mijn ouders zo op tv kwamen.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Echt die regels absurd gewoon, ook die voorschriften over kleding en geen lichamelijk contact etc.
Weinig ontspannends aan daar .
vrolijk_meisje schreef:
03-09-2017 12:17
:proud: scherp!

Ik vind het ook vrij komisch dat ze zo vaak het woord "moeten" gebruiken in de huisregels terwijl de "over ons"-pagina op hun website eindigt met : "Vrijheid staat bij ons hoog in het vaandel." :facepalm:
En de student en leraar. Dat klinkt in combinatie met die regels wel een seksspel.

Zeg dan deelnemer en management/begeleiding.
Alle reacties Link kopieren
zakdoek schreef:
03-09-2017 08:46
Ik snap de strakke dagindeling niet zo goed. Toen ze aan het begin van het programma Hongarije binnen reden had hij in de auto al zijn horloge afgedaan: vanaf dat moment gingen ze zonder tijd leven.
Ze hebben waarschijnlijk een enorm innerlijk uurwerk?

Nou inderdaad, dit rijmt toch totáál niet met elkaar?
Bij hen zou ik niet op vakantie gaan.
Ontzettend storend ook weer dat ze de taal niet spreken.
Wel een lief stel, maar ik schat in dat deze onderneming geen zakelijk succes gaat worden.
Die regels voor de meditatie cursus zijn niet zo gek. Je moet veel kunnen laten om het doel te bereiken.
Die regels komen niet uit hun eigen koker, denk ik. Ze lijken me niet echt capabel om zelf zo'n epistel op te stellen.
Lieve mensen hoor maar niet echt lichtende voorbeelden.
Alle reacties Link kopieren
zakdoek schreef:
03-09-2017 08:46
Ik snap de strakke dagindeling niet zo goed. Toen ze aan het begin van het programma Hongarije binnen reden had hij in de auto al zijn horloge afgedaan: vanaf dat moment gingen ze zonder tijd leven.
Ze hebben waarschijnlijk een enorm innerlijk uurwerk?
Maar is dat niet de rode draad van iedere aflevering? De meesten kennen het andere land alleen van vakantie en denken dat het elders allemaal vrijheid-blijheid is. Uiteindelijk moet je overal net zo hard werken om wat te bereiken en heb je overal met regels te maken. Vaak nog raardere regels dan in NL.
Alle reacties Link kopieren
Overigens is Ik Vertrek samen met Wij ZIjn er Bijna de top qua comedy op de Nederlandse TV.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven