Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
Sneu..
Als zij haar haar zou wassen, dan oogt ze gelijk ook al frisser
Ik vind hem een beetje raar.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Vriendin oogt hetzelfde..
Een yoga lerares die nagelbijt
Die nagels
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat zit zij daar alleen de hele tijd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind 't sneu dat 't bij haar zoveel minder gaat.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
die nagels, ieuw
quote:vla-flip schreef op 31 januari 2015 @ 21:45:

Een yoga lerares die nagelbijtEn volgens mij ook wel eens een sigaretje (heeft ge)rookt.
quote:marjolein852 schreef op 31 januari 2015 @ 21:45:

Vriendin oogt hetzelfde..Ik dacht eerst ook dat het ex was
Zo wat deprimerend, die bar.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Maar goed, het is ze gegund. Ik hoop dat zij ook wat happier wordt.
Beetje lullig die ongelijke financiele situatie..
Marjolein: haar ex huurt die bar voor haar, dus volgens mij valt het wel mee hoor. Hij was er ook wel emotioneel over dat het haar minder goed gaat, dus ik denk dat hij wel af en toe zal bijspringen.
tot volgende keer
quote:annavanandelle schreef op 31 januari 2015 @ 21:37:

Zij ziet er als een verslaafde uitDat zeiden wij ook!! Zou me niets verbazen...
Coolpack, dat had ik gemist.. Dan valt het wel mee..
quote:coolpack2 schreef op 31 januari 2015 @ 21:49:

Marjolein: haar ex huurt die bar voor haar, dus volgens mij valt het wel mee hoor. Hij was er ook wel emotioneel over dat het haar minder goed gaat, dus ik denk dat hij wel af en toe zal bijspringen.Ja, volgens mij is hij wel een lieverd!
quote:coolpack2 schreef op 31 januari 2015 @ 21:49:

Marjolein: haar ex huurt die bar voor haar, dus volgens mij valt het wel mee hoor. Hij was er ook wel emotioneel over dat het haar minder goed gaat, dus ik denk dat hij wel af en toe zal bijspringen.Ja maar zij huurt hem weer van haar ex. Zou de ongelijke situatie misschien te maken kunnen hebben dat hij op financieel gebied meer erin heeft gestopt? Er werd in het begin gezegd dat hij zijn aandelen in het familiebedrijf had verkocht om het resort te kopen/ bouwen. Ik blijf het wel sneu vinden voor haar.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Dat denk ik sowieso dat er meer kapitaal van hem in zit. Ik dacht bij dat huurverhaal dat zij dan voor een zacht(er) prijsje van hem huurt. Maar dat weet ik niet verder.
Jeetje, een man die twee keer een burn-out heeft gekregen en de problemen waardoor hij die kreeg mee neemt naar het eiland. Daar krijg je wel een ouder hoofd van volgens mij. Kan m voorstellen dat je de derde keer denk: "In voor en tegenspoed prima, maar ik ga daar niet een derde keer naast zitten en de dingen recht trekken"

Of zij het voor een zachter prijsje huurt weten we niet. Wellicht is de constructie zo omdat hij kapitaal heeft zodat hij garant kan staan.

Weer een goede les om nooit financieel afhankelijk van een kerel te worden zeg...
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Zij heeft toch zelf de stekker uit het huwelijk getrokken? Ze was in NL al niet happy met hem en had nooit naar Curaçao moeten verhuizen. Waarschijnlijk heeft zij nooit gewerkt want hij had centjes zat in NL.
Wat Boebezoebe zegt: nooit financieel afhankelijk worden van een man! Helemaal mee eens.
Ook al trekt iemand zelf de stekker uit het huwelijk, dan kan het nog wel sneu of verdrietig voor ze zijn. Mijn moeder heeft uiteindelijk ook de knoop doorgehakt toen mijn ouders gingen scheiden, maar dat kwam vooral omdat mijn pa die beslissing niet aandurfde, niet omdat hij het nou zo fantastisch deed als echtgenoot (en ik hou heus van mijn pa).

Zoals Louis CK zegt: Een scheiding is goed nieuws, want met een goed huwelijk zijn mensen nog nooit gestopt.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven