Ik vertrek
zaterdag 31 januari 2015 om 21:51
zaterdag 31 januari 2015 om 21:57
quote:coolpack2 schreef op 31 januari 2015 @ 21:49:
Marjolein: haar ex huurt die bar voor haar, dus volgens mij valt het wel mee hoor. Hij was er ook wel emotioneel over dat het haar minder goed gaat, dus ik denk dat hij wel af en toe zal bijspringen.Ja maar zij huurt hem weer van haar ex. Zou de ongelijke situatie misschien te maken kunnen hebben dat hij op financieel gebied meer erin heeft gestopt? Er werd in het begin gezegd dat hij zijn aandelen in het familiebedrijf had verkocht om het resort te kopen/ bouwen. Ik blijf het wel sneu vinden voor haar.
Marjolein: haar ex huurt die bar voor haar, dus volgens mij valt het wel mee hoor. Hij was er ook wel emotioneel over dat het haar minder goed gaat, dus ik denk dat hij wel af en toe zal bijspringen.Ja maar zij huurt hem weer van haar ex. Zou de ongelijke situatie misschien te maken kunnen hebben dat hij op financieel gebied meer erin heeft gestopt? Er werd in het begin gezegd dat hij zijn aandelen in het familiebedrijf had verkocht om het resort te kopen/ bouwen. Ik blijf het wel sneu vinden voor haar.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
zaterdag 31 januari 2015 om 23:36
Jeetje, een man die twee keer een burn-out heeft gekregen en de problemen waardoor hij die kreeg mee neemt naar het eiland. Daar krijg je wel een ouder hoofd van volgens mij. Kan m voorstellen dat je de derde keer denk: "In voor en tegenspoed prima, maar ik ga daar niet een derde keer naast zitten en de dingen recht trekken"
Of zij het voor een zachter prijsje huurt weten we niet. Wellicht is de constructie zo omdat hij kapitaal heeft zodat hij garant kan staan.
Weer een goede les om nooit financieel afhankelijk van een kerel te worden zeg...
Of zij het voor een zachter prijsje huurt weten we niet. Wellicht is de constructie zo omdat hij kapitaal heeft zodat hij garant kan staan.
Weer een goede les om nooit financieel afhankelijk van een kerel te worden zeg...
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zaterdag 31 januari 2015 om 23:43
Ook al trekt iemand zelf de stekker uit het huwelijk, dan kan het nog wel sneu of verdrietig voor ze zijn. Mijn moeder heeft uiteindelijk ook de knoop doorgehakt toen mijn ouders gingen scheiden, maar dat kwam vooral omdat mijn pa die beslissing niet aandurfde, niet omdat hij het nou zo fantastisch deed als echtgenoot (en ik hou heus van mijn pa).
Zoals Louis CK zegt: Een scheiding is goed nieuws, want met een goed huwelijk zijn mensen nog nooit gestopt.
Zoals Louis CK zegt: Een scheiding is goed nieuws, want met een goed huwelijk zijn mensen nog nooit gestopt.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”