Ik vertrek
zaterdag 7 februari 2015 om 22:12
zaterdag 7 februari 2015 om 22:49
Ik vind het vooral erg ondoordacht allemaal.
Geen geld en dan zo'n bouwval kopen? En op een veiling een zonnewijzer kopen voor 160 euro? En naar de pedicure?!
En dan ben je 65, dan wil je toch graag nog genieten van je pensioen. Maar nee, er ligt een 10 jaren klusplan klaar om de tijd mee te vullen.
En hopen dat er in het dorpje steeds meer gezelligheid komt, hoe kom je erbij? Dat kan nog wel heel wat jaren duren. Voorlopig blijft het er nog wel uitgestorven en stil. Is die man straks hoogbejaard als het een beetje toeristisch gaat worden daar. Áls het dat ooit wordt.
En met die zieke oude moeder van 89 die achterblijft...
Ik denk dat ze spijt hebben of krijgen. Ze deden zich stoer en positief voor, maar mij hebben ze niet kunnen overtuigen.
Geen geld en dan zo'n bouwval kopen? En op een veiling een zonnewijzer kopen voor 160 euro? En naar de pedicure?!
En dan ben je 65, dan wil je toch graag nog genieten van je pensioen. Maar nee, er ligt een 10 jaren klusplan klaar om de tijd mee te vullen.
En hopen dat er in het dorpje steeds meer gezelligheid komt, hoe kom je erbij? Dat kan nog wel heel wat jaren duren. Voorlopig blijft het er nog wel uitgestorven en stil. Is die man straks hoogbejaard als het een beetje toeristisch gaat worden daar. Áls het dat ooit wordt.
En met die zieke oude moeder van 89 die achterblijft...
Ik denk dat ze spijt hebben of krijgen. Ze deden zich stoer en positief voor, maar mij hebben ze niet kunnen overtuigen.
zondag 8 februari 2015 om 05:38
Ze verhuren inmiddels al wel kamers/appartementen, ben benieuwd of ze het ooit af krijgen.
http://www.paulineamsee.com/
https://www.facebook.com/paulineamseesobnitz?fref=ts
http://www.paulineamsee.com/
https://www.facebook.com/paulineamseesobnitz?fref=ts
zondag 8 februari 2015 om 14:00
zondag 8 februari 2015 om 15:11
Net gekeken, wat een stel.... tuurlijk is alles daar beter dan in Nederland. 6 Euro voor een paar plantjes, oke. Half jaar geen pedicure gezien, brrrrr. En dan dat leuke moedertje, nou, never nooit dat ik die zou achter laten met 89, zeker niet als ze ziek is. Bah, dat alles voor een bouwval, geen geld, droom door denk ik dan.
zondag 8 februari 2015 om 16:57
quote:Hajo20124102 schreef op 08 februari 2015 @ 14:00:
Ik denk niet dat het af gaat komen omdat ze gewoonweg het geld niet hebben voor alle spullen.
En verder vond ik het niet zo leuk om te kijken. Het is geen bouwval gezocht maar ik vertrek. Dan verwacht ik wel iets te zien van hoe ze na het vertrek hun leven opbouwen en geld verdienen.Hopelijk nog een keer een terugblik, ben heel benieuwd hoe het nu loopt
Ik denk niet dat het af gaat komen omdat ze gewoonweg het geld niet hebben voor alle spullen.
En verder vond ik het niet zo leuk om te kijken. Het is geen bouwval gezocht maar ik vertrek. Dan verwacht ik wel iets te zien van hoe ze na het vertrek hun leven opbouwen en geld verdienen.Hopelijk nog een keer een terugblik, ben heel benieuwd hoe het nu loopt
zondag 8 februari 2015 om 20:15
quote:hgjb266 schreef op 08 februari 2015 @ 15:11:
Net gekeken, wat een stel.... tuurlijk is alles daar beter dan in Nederland. 6 Euro voor een paar plantjes, oke. Half jaar geen pedicure gezien, brrrrr. En dan dat leuke moedertje, nou, never nooit dat ik die zou achter laten met 89, zeker niet als ze ziek is. Bah, dat alles voor een bouwval, geen geld, droom door denk ik dan.
Helemaal eensch.
Ik dacht ook kijk ik nu Bouwval gezocht?
Aardige mensen hoor, maar wat halen ze zich in gotsnaam op de hals.
Denkt die man dat hij 120 jaar wordt.
Als ze alles moeten bekostigen van hun AOW.
1 ding was heel erg leuk
Bruni, wàt een schatje
Helemaal eensch.
1 ding was heel erg leuk
Bruni, wàt een schatje
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 8 februari 2015 om 20:46
quote:Eindeloos schreef op 08 februari 2015 @ 20:15:
[...]
Helemaal eensch.
1 ding was heel erg leuk
Bruni, wàt een schatje Blij dat andere het zeggen
[...]
Helemaal eensch.
1 ding was heel erg leuk
Bruni, wàt een schatje Blij dat andere het zeggen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 9 februari 2015 om 13:16
Hun facebook en website geeft aan dat ze al in bussines zijn. Dat gun ik ze echt. Een beetje inkomsten genereren.
van dit appartement weet je wel zeker dat het met heel hun ziel en zaligheid is opgebouwd.
wat ik niet snapte is dat hun kinderen niet af en toe kwamen klussen. Je zal toch denken dat dat in het bloed moet zitten?
Ik vond het soms aardig eng hoe die 2 mannen en vooral hoe hij alleen aan het klussen was.
Voor hem geloof ik echt zijn hobby.
En wat hebben ze een leuk hondje!
van dit appartement weet je wel zeker dat het met heel hun ziel en zaligheid is opgebouwd.
wat ik niet snapte is dat hun kinderen niet af en toe kwamen klussen. Je zal toch denken dat dat in het bloed moet zitten?
Ik vond het soms aardig eng hoe die 2 mannen en vooral hoe hij alleen aan het klussen was.
Voor hem geloof ik echt zijn hobby.
En wat hebben ze een leuk hondje!
woensdag 11 februari 2015 om 14:57
Ik vond het indrukwekkend hoe die man aan zijn enorme klus werkte, echt een doorzetter. Maar ik vraag me af of het een succes gaat worden, het lijkt me nou niet echt een hele toeristische regio, waar iedereen staat te springen om een appartementje te komen huren. Ik hoop dat ze het financieel redden.
..