Ik vertrek
zaterdag 14 februari 2015 om 21:53
zaterdag 14 februari 2015 om 21:56
quote:NummerZoveel schreef op 14 februari 2015 @ 21:51:
Ze hadden toch nog geen vergunning? Hebben ze die alsnog gescoord dan?
Ze begonnen met een gedoogconstructie begreep ik uit de aflevering.
Zal inmiddels wel geregeld zijn.
Ga nu jullie reacties teruglezen, maar alvast mijn 5 cents:
- saaie aflevering, het ging veel te goed
- ik zou nooit zo'n fijne vriendengroep achterlaten...
- mij ook veel te veel kinderen, maar voor hun heel passend en denk dat gezinnen het er heel leuk hebben
- wel zorgzaam naar hun eigen kinderen, soms zelfs iets tè
Ze hadden toch nog geen vergunning? Hebben ze die alsnog gescoord dan?
Ze begonnen met een gedoogconstructie begreep ik uit de aflevering.
Zal inmiddels wel geregeld zijn.
Ga nu jullie reacties teruglezen, maar alvast mijn 5 cents:
- saaie aflevering, het ging veel te goed
- ik zou nooit zo'n fijne vriendengroep achterlaten...
- mij ook veel te veel kinderen, maar voor hun heel passend en denk dat gezinnen het er heel leuk hebben
- wel zorgzaam naar hun eigen kinderen, soms zelfs iets tè
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
zaterdag 14 februari 2015 om 21:59
"Iedere zondag tafelen we met Joost en Sze, de broer en schoonzus van Loes."
" De woensdag en zaterdag houden we vrij voor hobby's, speel- en eetafspraken."
"De overige 3 dagen van de week werken we toe naar het -al weer bijna volgeboekte-
derde zomerseizoen"
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
"De overige 3 dagen van de week werken we toe naar het -al weer bijna volgeboekte-
derde zomerseizoen"
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 14 februari 2015 om 22:03
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2015 @ 21:59:
derde zomerseizoen"
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.Op vrijdagavond van 22.30 tot 22.40 bedrijven we de liefde. Ook hier klussen we heel wat af. Gestructureerd.
derde zomerseizoen"
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.Op vrijdagavond van 22.30 tot 22.40 bedrijven we de liefde. Ook hier klussen we heel wat af. Gestructureerd.
Everything you see I owe to spaghetti!
zaterdag 14 februari 2015 om 22:14
quote:Annapicobella schreef op 14 februari 2015 @ 22:03:
[...]
Op vrijdagavond van 22.30 tot 22.40 bedrijven we de liefde. Ook hier klussen we heel wat af. Gestructureerd.Ik kom, maar wel voorbereid.
[...]
Op vrijdagavond van 22.30 tot 22.40 bedrijven we de liefde. Ook hier klussen we heel wat af. Gestructureerd.Ik kom, maar wel voorbereid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 14 februari 2015 om 22:36
quote:Summerdance schreef op 14 februari 2015 @ 21:48:
[...]
Jij had ook gehoopt dat de herhaling veel erger zou zijn hè?Heb geprobeerd het te beïnvloeden, maar jammer genoeg is dat niet gelukt
[...]
Jij had ook gehoopt dat de herhaling veel erger zou zijn hè?Heb geprobeerd het te beïnvloeden, maar jammer genoeg is dat niet gelukt
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 15 februari 2015 om 14:36
quote:Suze02 schreef op 15 februari 2015 @ 13:13:
Volgens mij zou ik het er best leuk vinden
Mag toch?
Als je (kleine) kinderen hebt, is het ideaal volgens mij, als je wilt glamperen.
Iedere tent een eigen badkamer, heft voor mij nét dat ene nadeel van kamperen op (wat ik toch met plezier blijf doen). Ze hebben een goed concept neergezet en echt aan hun gasten gedacht.
Ik heb geen kinderen en voor mij zou het een ramp zijn.
Volgens mij zou ik het er best leuk vinden
Mag toch?
Als je (kleine) kinderen hebt, is het ideaal volgens mij, als je wilt glamperen.
Iedere tent een eigen badkamer, heft voor mij nét dat ene nadeel van kamperen op (wat ik toch met plezier blijf doen). Ze hebben een goed concept neergezet en echt aan hun gasten gedacht.
Ik heb geen kinderen en voor mij zou het een ramp zijn.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
donderdag 19 februari 2015 om 20:35