Entertainment alle pijlers

Ik vertrek

01-11-2014 21:09 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe afleveringen per 1 november. Wie kijkt ook?
Ik vind hier dingen van.
quote:StoraHuntur schreef op 08 november 2014 @ 21:51:

[...]

Vervelende gasten?
quote:dubiootje schreef op 08 november 2014 @ 21:51:

Zo, Stora! Caberet.
Ik ben wel benieuwd hoe ze het daar in de winter vinden trouwens. Of gaan ze dan naar Nederland?
Waarom zou je met een bed and breakfast niet s avonds kunnen eten?

Zo druk is dat toch ook weer niet met vier kamers?
quote:dubiootje schreef op 08 november 2014 @ 21:40:

Het lijken wel twee giebelende bakvissen.Dan zijn die meiden bij mij op school (tussen 14 en 18) een stuk serieuzer en minder giebelig.
World of Warcraft: Legion
Daar moet je een vergunning voor hebben, wickivi.

Wel goed dat ze van 100 euro per maand kunnen rondkomen.
Ga in therapie!
Nou allemaal boeken zag er wel leuk uit daar. Arrividerci
Geen lang leven beschoren. Zij. Meer daar om zelf cava te drinken en bruin te worden.
quote:Sabeltandcavia schreef op 08 november 2014 @ 21:45:

Kent iemand die plaats? Is dat een stad die toeristen trekt?Nooit van gehoord... maar er zijn wel meer toeristische plaatsen die ik niet ken. Italië (misschien m.u.v. Rome) trekt me ook niet zo.
World of Warcraft: Legion
Nou ja, vooralsnog geef ik ze het voordeel van de twijfel.
quote:flatscreen schreef op 08 november 2014 @ 22:00:

Geen lang leven beschoren. Zij. Meer daar om zelf cava te drinken en bruin te worden.Dat is wat wij zien in het programma, want zoveel geld hadden ze nou ook weer niet he om van rond te komen. Ik denk dat het wel gaat lukken.
quote:dubiootje schreef op 08 november 2014 @ 21:58:

Daar moet je een vergunning voor hebben, wickivi.

Wel goed dat ze van 100 euro per maand kunnen rondkomen.

Ze geven aan dat ze s avonds niet warm kunnen eten ivm de drukte. Ik was nieuwsgierig waarom ze het dan zo druk hebben.

Zeker knap dat ze met zo weinig rond kunnen komen. Misschien is het daarom wel goed om zo'n stap op een jonge leeftijd te doen.
Ik vind het best leuke meiden hoor, vrolijk, leuke aflevering. En ze hebben verder geen kinderen die ze tegen wil en dank meeslepen dus ja, waarom niet.
O sorry, wickivi, niet goed begrepen Nou ja, een bed & breakfast is best veel werk als je veel gasten hebt natuurlijk, ook na het ontbijt.

Inderdaad geen kinderen dit keer.
Ga in therapie!
Lecce is wel een hele leuke plaats, maar in die hoek heb je vooral Italianen zelf die er op vakantie gaan. Wel wat uit andere landen, maar stukken minder omdat het echt in de hak ligt en voor veel toeristen te ver is.

Mooi pand hadden ze wel, maar wat naïef en idd giebelig zijn ze zeg. En Italiaans leren, kom op, dat maakt het zoveel makkelijker!
Joehoe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die oorbel...
Die varkensstal...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ze wonen nu ook niet verkeerd.
Ik woon al weer 25 jaar buiten Nederland, en bij dit programma vraag ik me iedere keer af; hoe leeg kan je zijn dat je zomaar uit het niets vertrekt....
Zo muziek uitgezet, he bekende beelden waar ze aan het fietsen waren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind hier dingen van.
quote:dojobo schreef op 15 november 2014 @ 21:20:

Ik woon al weer 25 jaar buiten Nederland, en bij dit programma vraag ik me iedere keer af; hoe leeg kan je zijn dat je zomaar uit het niets vertrekt....NY?
Mooie plek hoor
Ik vind hier dingen van.
Mooi plekje hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven