Ik zoek een presentator
dinsdag 13 januari 2026 om 21:30
Vanavond zag ik een reclame van D-Reizen met Hans Kraaij Jr. Ik dacht, hij lijkt wel wat op die presentator. Na enig Googlewerk en Gemini gevraagd te hebben nog steeds geen naam gevonden, dus als ik het niet weet wordt het weer een kort nachtje
.
Waarschijnlijk erg voor de hand liggend, maar ik kom niet op! Het gaat om een in mijn ogen nogal schreeuwerige Nederlandse presentator, ik gok eind 40/hooguit begin 50. Het programma is niet meer op TV, is wel tamelijk recent, als in: niet langer dan 10 jaar geleden.
Hij interviewde mensen en praatte er vaak doorheen/ maakte grappen en ging er hard doorheen lachen. Lijkt dus (in mijn ogen) op Hans Kraaij Jr.
Gemini kwam met Matthijs van Nieuwkerk, die is het niet.
Wie weet wie ik bedoel? Alvast bedankt voor het meedenken!
Waarschijnlijk erg voor de hand liggend, maar ik kom niet op! Het gaat om een in mijn ogen nogal schreeuwerige Nederlandse presentator, ik gok eind 40/hooguit begin 50. Het programma is niet meer op TV, is wel tamelijk recent, als in: niet langer dan 10 jaar geleden.
Hij interviewde mensen en praatte er vaak doorheen/ maakte grappen en ging er hard doorheen lachen. Lijkt dus (in mijn ogen) op Hans Kraaij Jr.
Gemini kwam met Matthijs van Nieuwkerk, die is het niet.
Wie weet wie ik bedoel? Alvast bedankt voor het meedenken!
donderdag 15 januari 2026 om 14:58
donderdag 15 januari 2026 om 14:59
donderdag 15 januari 2026 om 15:09
donderdag 15 januari 2026 om 16:37
Ik moest ook meteen aan dit topic denken.
donderdag 15 januari 2026 om 17:46
Nee, 3 dagen geleden al.
Maar is nu pas bekendgemaakt.
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in