Entertainment alle pijlers

ilja gort

30-09-2012 00:53 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,\

Tja, ik kan me toch behoorlijk aan sommige dingen ergeren.

Ilja Gort, onze beroemde wijnboer, van de wijnen van La Tulipe, heeft me achterover doen vallen op zijn imago.

Hij heeft een vrouw, Turf, die nu inmiddels zijn ex vrouw is, en die hij niet zo netjes behandeld heeft qua financien.

ik ben een beetje verbijstrerd, om zoveel onrechtvaardigheid......
hij is inmiddels helemaal verliefd op caroline, die volgens mij ok een behoorlijke vinger in de pap heeft.
http://www.ibooksonline.com/179/content/1_11_1.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je maakt het wel heel gortig, je een beetje druk maken, om zomaar iemand.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ik vind wel dat hij een mooi en interessant programma maakt over wijn.
Ik vind het een mooie naam haha of vinden jullie het meer een meisjes naam,
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 september 2012 @ 00:56:

http://www.ibooksonline.com/179/content/1_11_1.htmlik vind het bizar wat hij allemaal aanricht, en kennelijk ook nog eens onderuit probeert te komen.....dank voor de link
Ja, ik hou me ook graag bezig met wat anderen allemaal aanrichten, dan hoef ik niet in de spiegel te kijken.
[quote]Whympysinger schreef op 30 september 2012 @ 01:05:

Ja, ik hou me ook graag bezig met wat anderen allemaal aanrichten, dan hoef ik niet in de spiegel te kijken.[/quote

hoezo.......wat bedoel je hiermee?
Een bevriende wijnkenner/-handelaar weigert ook maar iets van Ilja Gort aan te schaffen omdat die man volgens hem een verschrikkelijk naar karakter heeft. Dus ik kan het me wel voorstellen dat hij zijn ex-vrouw niet zo netjes behandeld heeft, volledig volgens het plaatje dus.
Hier ook een hele nare ervaring met hem.
Ik vind het een enge man om te zien en toch heeft hij geen tekort aan vrouwelijk aandacht. En als hij ook dan eens onaardig blijkt te zijn, wat heeft hij dan wat zo aantrekkelijk is. Het kan toch niet alleen geld zijn?
Misschien heb ik het stuk niet goed gelezen, maar deze vrouw komt over als een "gehaaide zakenvrouw", die onder andere het contract met AH heeft gered. Waarom heeft zij dan haar huwelijkse voorwaarden niet dichtgetimmerd op papier staan?
quote:paloma schreef op 30 september 2012 @ 09:10:

Misschien heb ik het stuk niet goed gelezen, maar deze vrouw komt over als een "gehaaide zakenvrouw", die onder andere het contract met AH heeft gered. Waarom heeft zij dan haar huwelijkse voorwaarden niet dichtgetimmerd op papier staan?Nou idd, dat dacht ik ook al.
quote:july07 schreef op 30 september 2012 @ 09:59:

[...]

Nou idd, dat dacht ik ook al.Omdat hij toen waarschijnlijk nog niet welgesteld was...
quote:Marahbloem schreef op 30 september 2012 @ 10:12:

[...]

Omdat hij toen waarschijnlijk nog niet welgesteld was...? Dan zou ze zich dus af hebben laten schepen met voorwaarden die zeiden dat ze niets zou krijgen als er eenmaal centen zouden komen? Dat zou dus helemaal nogal dom zijn.
.
Harde les; nooit je partner op een voetstuk plaatsen en jezelf wegcijferen. Heb met Turf te doen. Die vent is verliefd, denkt niet meer na, totdat dat serpent hem ook laat vallen.
De waarde van Turf zal hem nog eens heel duidelijk gaan worden, en dan is het te laat..
quote:Suze02 schreef op 30 september 2012 @ 10:17:

[...]? Dan zou ze zich dus af hebben laten schepen met voorwaarden die zeiden dat ze niets zou krijgen als er eenmaal centen zouden komen? Dat zou dus helemaal nogal dom zijn.Inderdaad. Erg dom. Maar wie weet ligt de waarheid ergens in het midden.
Btw, Turf is wel een hele rare naam.
Ik vind het trouwens best raar om hier een topic te openen waarin je iemand gaat zitten beschuldigen.
quote:paloma schreef op 30 september 2012 @ 10:21:

[...]

Inderdaad. Erg dom. Maar wie weet ligt de waarheid ergens in het midden.Ja, en hoe oud zou ze zijn geweest toe ze trouwden? Ergens achter in de 20. Tijden waren toen ook anders denk ik. Maar goed, zuur is het natuurlijk wel.
quote:Mevrouw75 schreef op 30 september 2012 @ 06:19:

Een bevriende wijnkenner/-handelaar weigert ook maar iets van Ilja Gort aan te schaffen omdat die man volgens hem een verschrikkelijk naar karakter heeft. .

Wat een onzinnig iets.

Kent hij hem persoonlijk??

Koop je ook geen boek of cd van een artiest die je erg goed vind maar die niet aardig is?
quote:Marahbloem schreef op 30 september 2012 @ 10:25:

[...]

Ja, en hoe oud zou ze zijn geweest toe ze trouwden? Ergens achter in de 20. Tijden waren toen ook anders denk ik. Maar goed, zuur is het natuurlijk wel.Je ziet mijn punt niet. Je eerdere opmerking lijkt me nogal onzinnig want ze waren of op HV getrouwd (en dan was ze daar dus zelf bij) of in gemeenschap van goederen en dan heeft ze gewoon recht op de helft van het vermogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven