Entertainment alle pijlers

In therapie?

27-07-2010 13:44 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond is de nieuwe dramaserie In Therapie begonnen (http://intherapie.ncrv.nl/).

Ik heb een stukje zitten kijken maar ergerde me een beetje aan bepaalde stukken dialoog. Het ging over Halina Reijns karakter, waarvan haar vriend haar ten huwelijk had gevraagd. En dan zei zij tegen die psychiater: "Ja, hoe kan hij dat nou doen, hij weet toch wat voor week het is, met al die dubbele diensten op het ziekenhuis."

Dat vond ik meteen van dat 'scenarioschrijvers cliché over hoe vrouwen kunnen zeuren' dat ik de rest ook meteen minder geloofwaardig vond. Misschien moet het nog een beetje op gang komen. Wat vinden jullie?
Ai, ik geloof dat ik het weet (telefoontje)... Heb het gelezen op wikipedia, de verhaallijn van In Treatment...
Twijfel, twijfel: ga ik wiki lezen of hou ik t spannend voor mezelf...
Wat had Kim v K trouwens een mooie outfit aan, zoek ook nog zoiets!
ik heb wiki gelezen en ik kijk nog steeds uit naar de volgende serie!

De kleding van KvK vond ik ook erg mooi. Ze heeft dan ook n goed figuur vind ik, niet te skinny en niet te rond, prachtig!
Gisteren laatste aflevering gekeken (had 'm opgenomen).

Vaag hoor, dat de serie zo eindigt. Tss.

Van mij had het nog wel wat weken door mogen gaan.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Naar mijn idee kan dit niet het einde zijn.

Dat telefoontje aan het eind was duidelijk een cliffhanger.

Dus ik denk wel dat er nog afleveringen komen.
de serie krijgt n vervolg, de vraag is alleen wanneer (iets met onderhandelingen tussen omroep en producent, als ik het goed begrepen heb)
quote:tijgermeisje schreef op 05 september 2010 @ 13:19:

de serie krijgt n vervolg, de vraag is alleen wanneer (iets met onderhandelingen tussen omroep en producent, als ik het goed begrepen heb)

Ik verwacht dat er wel wat maanden overheen gaan...

Helaas. Maar gelukkig begint GTST binnenkort weer
Up
Mooi, het is weer begonnen. Wie kijkt nog meer?
Oops, gemist dus
Ik kijk dus. Maar de vrouwen, vorig jaar Lara en dit jaar Monica, boeien mij het minst.
Monica? Bedoel je Marit? Die vind ik juist wel interessant.

Ik vind het een mooie serie, maar voel me er soms wat ongemakkelijk bij. Vooral als ze van die schrijftaal aan het opzeggen zijn
Is dit het enige topic over deze serie?
Volgens mij is dit het enige topic.

Ik kijk wel, maar vind met name de mannen interessant. Het meisje van vanavond vind ik niet leuk en het bezorgt me een naar gevoel. Het in scheiding liggende stel vind ik nog wel ok en vrijdag mis ik Marit meestal, want dan ben ik niet thuis.

Paul en Wouter vind ik wel boeiend om te kijken.

Toch vind ik het allemaal redelijk overacted en vind ik het een onrealistisch beeld geven aan leken wat therapie daadwerkelijk inhoudt.

Maar voor het vermaak op de late avond vind ik het wel leuk.
Wie heeft die scheve lamp/kaars gezien achter de therapeut? Ik erger mij mateloos aan het scheve ding!!!!
Ja!!!

Volgens mij een lampenkap die eraf gevallen is.

Maar t kan ook een of ander designding zijn dat scheef hoort te zijn. Ik ga er eens op letten of het elke keer hetzelfde in beeld is.
Hebben jullie ook de iphone app? Ik vind die app echt heel leuk. Krijg echt het gevoel dat ik die Jonathan een beetje leer kennen.
@Sondra, @Gemini, het is inderdaad een designlamp. Ik heb m hier bij een design lampenwinkel in de etalage zien staan.

Die app is echt heel leuk!
quote:stesda schreef op 17 augustus 2011 @ 06:23:

@Sondra, @Gemini, het is inderdaad een designlamp. Ik heb m hier bij een design lampenwinkel in de etalage zien staan.

Die app is echt heel leuk!Ah, een designlamp. Mmm, leidt wel erg af. Thanks :-)
up

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven