Indrukwekkende documentaires deel 2
zaterdag 6 juni 2020 om 17:20
Het topic met tips voor goede documentaires.
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
Hier komen we vandaan: entertainment/indrukwekkende-documentai ... ages/57646
zaterdag 16 augustus 2025 om 21:18
Nu ben ik ook nieuwsgierig , mag ik een pb ? Ik denk wel dat ze zelf van boord is gegaan .
zaterdag 16 augustus 2025 om 21:51
Je bedoelt zelfdoding?Yildizlar2 schreef: ↑16-08-2025 21:18Nu ben ik ook nieuwsgierig , mag ik een pb ? Ik denk wel dat ze zelf van boord is gegaan .
Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 16 augustus 2025 om 22:56
zondag 17 augustus 2025 om 23:00
Net deel 1 gezien van pretty baby. Ik kende Brook Shields niet. Daar ben ik te jong voor denk ik. Erg hoe dat allemaal gegaan is en wat allemaal kon in die tijd.
Half uurtje geprobeerd van daughters of the cult, maar dat kon me niet boeien. Heel feitelijk, geen emotie. Ook super onduidelijk hoe hij mensen zo ver kreeg.
Half uurtje geprobeerd van daughters of the cult, maar dat kon me niet boeien. Heel feitelijk, geen emotie. Ook super onduidelijk hoe hij mensen zo ver kreeg.
maandag 18 augustus 2025 om 00:08
Ik denk niet daar over gaat qua nieuw nieuwtje.Yildizlar2 schreef: ↑16-08-2025 21:18Nu ben ik ook nieuwsgierig , mag ik een pb ? Ik denk wel dat ze zelf van boord is gegaan .
maandag 18 augustus 2025 om 10:21
Waar is die te zien? Pretty baby. Ben ik ook wel benieuwd naar.SunShine35 schreef: ↑17-08-2025 23:00Net deel 1 gezien van pretty baby. Ik kende Brook Shields niet. Daar ben ik te jong voor denk ik. Erg hoe dat allemaal gegaan is en wat allemaal kon in die tijd.
maandag 18 augustus 2025 om 22:06
donderdag 21 augustus 2025 om 11:51
Kinderen die langzaam aan, het leger worden voor het Christendom.
Lichtelijk spoiler:
Christelijke groeperingen in de US ) rekruteren kinderen eerst via concerten en muziek en beginnen propaganda in de teksten te stoppen, promoten dan leuke kampen ( waar ze de kinderen voorbereiden op 'vechten 'voor hun geloof) om ze dan daarna overhalen om te gaan prediken over de wereld en daarna stages te gaan lopen, Bootcamp dus, waar ze verder gebrainwashed worden met dat iedereen hun Christendom wil vernietigen. Daarom moeten ze zo veel mogelijk op allerlei hoge functies in bedrijven en politiek terecht komen, zodat zij de dienst gaan uitmaken. Het is een leger creëren voor Christendom. En dat is gelukt.
vrijdag 22 augustus 2025 om 10:55
omgMissNuada schreef: ↑21-08-2025 11:51Kinderen die langzaam aan, het leger worden voor het Christendom.
Lichtelijk spoiler:
Christelijke groeperingen in de US ) rekruteren kinderen eerst via concerten en muziek en beginnen propaganda in de teksten te stoppen, promoten dan leuke kampen ( waar ze de kinderen voorbereiden op 'vechten 'voor hun geloof) om ze dan daarna overhalen om te gaan prediken over de wereld en daarna stages te gaan lopen, Bootcamp dus, waar ze verder gebrainwashed worden met dat iedereen hun Christendom wil vernietigen. Daarom moeten ze zo veel mogelijk op allerlei hoge functies in bedrijven en politiek terecht komen, zodat zij de dienst gaan uitmaken. Het is een leger creëren voor Christendom. En dat is gelukt.

Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 24 augustus 2025 om 21:48
Ach die arme moeder. "Mijn kind hè?! Mijn kind!" Ik voelde het in m'n buik. Mijn kind is ook gaan feesten op een zonnig eiland deze zomer, het raakte me enorm, haar verdriet.Yildizlar2 schreef: ↑18-08-2025 19:57Ik kijk nu Mallorca de nacht en de nasleep . Over Carlo Heuvelman die doodgeschopt werd .
Ik word er misselijk van vreselijk wat daar gebeurd is .
Ik werd ook echt misselijk van de houding van die verdachten. Over het paard getilde laffe pestventjes.
Dat ontkennen... ik trek het heel slecht. Allemaal waren ze het niet, en nee helaas, echt niemand die iets weet. Nou als je mijn vriend bent die zoiets doet: ik verraad je zodra ik de kans krijg.
maandag 25 augustus 2025 om 08:52
maandag 25 augustus 2025 om 22:35
En toch heb ik echt het gevoel dat ze elkaar de hand boven het hoofd het hoofd houden, ook al is er nu geen schuldige aangewezen.
Ik krijg er echt een heel naar gevoel bij. En die moeder van Carlo, zo dapper hoe ze haar verhaal verteld.. het verdriet staat in haar gezicht getekend en haar ogen staan dof. Zo enorm verdrietig. Ik hoop dat een van die jongens last krijgt van zn geweten en de waarheid alsnog boven tafel komt. Dat gun ik die ouders en Carlo zn vriendin zo.
Ik krijg er echt een heel naar gevoel bij. En die moeder van Carlo, zo dapper hoe ze haar verhaal verteld.. het verdriet staat in haar gezicht getekend en haar ogen staan dof. Zo enorm verdrietig. Ik hoop dat een van die jongens last krijgt van zn geweten en de waarheid alsnog boven tafel komt. Dat gun ik die ouders en Carlo zn vriendin zo.
donderdag 28 augustus 2025 om 20:28
Ik zit nu in aflevering twee het is behoorlijk heftig allemaal . Ze doen wel mooi werk .SunShine35 schreef: ↑28-08-2025 18:06Ik heb een stukje gezien van de documentaire serie slachtofferhulp, op npo.
Interessante documentaire.
donderdag 28 augustus 2025 om 22:06
Er staat een nieuwe docu op netflix over Jussie Smollet.
Ik heb er veel over gezien. Ben benieuwd of het wat toevoegt. Zie dat hij er zelf in wordt geïnterviewd. Jammer. Gun hem geen spotlight meer. Maar wie weet verrast het me.
Mocht je hem kijken, dan raad ik na afloop dit stukje aan:
https://m.youtube.com/watch?v=wZXoErL2124
Ik heb er veel over gezien. Ben benieuwd of het wat toevoegt. Zie dat hij er zelf in wordt geïnterviewd. Jammer. Gun hem geen spotlight meer. Maar wie weet verrast het me.

donderdag 28 augustus 2025 om 23:34
Ik heb ze vanavond alle 4 gekeken…..Yildizlar2 schreef: ↑28-08-2025 20:28Ik zit nu in aflevering twee het is behoorlijk heftig allemaal . Ze doen wel mooi werk .
Heel mooi en interessant. En heel verschrikkelijk.
vrijdag 29 augustus 2025 om 08:36
Eerste deel gisteravond gezien. Erg heftig en interessant.SunShine35 schreef: ↑28-08-2025 18:06Ik heb een stukje gezien van de documentaire serie slachtofferhulp, op npo.
vrijdag 29 augustus 2025 om 15:44
Ik heb nog niet gekeken (ben het ook niet van plan) maar heb wel het filmpje bekekenA-ha schreef: ↑28-08-2025 22:06Er staat een nieuwe docu op netflix over Jussie Smollet.
![]()

Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 30 augustus 2025 om 14:08
Prachtige docu, raakte me echt. En mooi om te zien wat hun werk nou precies inhoudt en hoeveel steun ze de slachtoffers echt daadwerkelijk geven. En die jongen op het laatst: "mijn Nederlandse moeder", vond ik heel bijzonder en tekenend voor hoeveel zij voor hem betekend heeft en nog steeds. Een mooie erkenning voor haar; voor haar werk maar ook als mens.SunShine35 schreef: ↑28-08-2025 18:06Ik heb een stukje gezien van de documentaire serie slachtofferhulp, op npo.
"It's a fool that looks for logic in the chambers of the human heart."

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in