Entertainment alle pijlers

Jaap wint gouden kooi, terecht?

22-05-2008 23:23 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al.

Mijn persoonlijke mening is dubbel. Had het opzich Brian ook wel gegund. De reactie toen huub als eerste moest vertrekken was geweldig. Hij is in mijn waarde absoluut naar het minpunt gegaan. In het begin was hij nog wel oke, maar nu !

Wat is jullie mening?
Ik ben blij dat Brian en Amanda niet hebben gewonnen. Amanda heeft haar verstand (voor zover aanwezig) in haar kut zitten en heeft haar hele leven nog nooit gewerkt en Brian is een onbetrouwbare, agressieve, manipulatieve Antilliaan. Ik kan er daarom mee leven dat Jaap heeft gewonnen. Er moest toch iemand winnen, dus dan hij maar.
Q-Q schreef op 24 mei 2008 @ 15:23:

Ik ben blij dat Brian en Amanda niet hebben gewonnen. Amanda heeft haar verstand (voor zover aanwezig) in haar kut zitten en heeft haar hele leven nog nooit gewerkt en Brian is een onbetrouwbare, agressieve, manipulatieve Antilliaan. Ik kan er daarom mee leven dat Jaap heeft gewonnen. Er moest toch iemand winnen, dus dan hij maar.
Ja wel hoor, topless serveerster bij Hooters :)
Ik heb ook nog nooit het vriendje van m'n beste vriendin gehad...en ook nooit zo'n snollerig bontje om m'n schouder...en ik heb ook nog nooit met iedereen gen**kt voor de camera's...of zo gruwelijk geroddeld...of..of..of..
Iedereen mocht van mij winnen behalve brian,dus ik ben blij en gun het jaap...

En amanda is volgens mij ook geen slecht mens aleen supernaief en volgens mij heeft ze van huis uit ook niet veel meegekregen al hoewel ik haar zusje veel slimmer vond overkomen.Dat vond ik nou een schatje.

Maar brian en amanda zijn wel erg slechte verliezers zeg,had ik meer van Huub verwacht maar die gedroeg zich normaal en je zag dat hij het""Jaapieo" echt gunde.

Ik hoop echt niks meer van die Brian te zien op t.v,wat een creep zeg.En eerlijk gezegt gun ik het hem ook niet,wat een rat is dat.

Laat hem maar gewoon aan het werk gaan voor z.,n centen.
Bekend gezegde: 2 honden vechten om een been, en de derde loopt er mee heen!! \\:-)// HAHA!!!

Ik heb het idee dat Huub toch een beetje verkeerd op tv is neergezet. Ik vond hem een zeer goede verliezer, dit in tegenstelling tot Brian dat is pas echt een loser zeg!!! Het huwelijk van Huub en Claire zal naar mijn idee niet lang stand houden, maar de relatie van Amanda en Brian gaat het ook niet redden. Dat was leuk voor 'the time being' in de GK.
Bekend gezegde: 2 honden vechten om een been, en de derde loopt er mee heen!! \\:-)// HAHA!!!

Ik heb het idee dat Huub toch een beetje verkeerd op tv is neergezet. Ik vond hem een zeer goede verliezer, dit in tegenstelling tot Brian dat is pas echt een loser zeg!!! Het huwelijk van Huub en Claire zal naar mijn idee niet lang stand houden, maar de relatie van Amanda en Brian gaat het ook niet redden. Dat was leuk voor 'the time being' in de GK.
Kan iemand mij uitleggen wat "Swa" betekent? Ik hoorde het als elk ander woord terugkomen in het ijzingwekkende telefoongesprek van Brain met zijn broer.
swa is antilliaans voor "vriend/gabber/brother"
en voor vrouwen is het dushi ;-)
Die zool zat net bij Life&cooking.

Hij mag over het gewonnen bedrag nog 29% kansspelbelasting betalen. Verder worden hij en Huub? nu door een manager het land rondgereden met een liedjesact...verschrikkelijk!

En Huub heeft het lef gehad om Jaap om 10.000 euro te vragen, die dat overigens weigerde hahaha.
nou, ik vond Amanda aan het begin wel ordinair, maar het laatste half jaar heb ik daar niks meer van terug gezien.

Ik vind het een supermooie vrouw (vergelijkbaar met Celene) en ik vind haar ook niet dom. Sterker nog, ik vind haar juist erg wijs overkomen voor haar leeftijd.

En als dat wat over mij zegt..... so be it.
en ik heb idd de streams niet gezien
panter01 schreef op 27 mei 2008 @ 11:06:

nou, ik vond Amanda aan het begin wel ordinair, maar het laatste half jaar heb ik daar niks meer van terug gezien.

Ik vind het een supermooie vrouw (vergelijkbaar met Celene) en ik vind haar ook niet dom. Sterker nog, ik vind haar juist erg wijs overkomen voor haar leeftijd.

:cheers:
panter01 schreef op 27 mei 2008 @ 11:06:

naar welk programma heb je dan gekeken?
toch echt DGK, maar ja, dingen kunnen verschillend overkomen op mensen he
panter01 schreef op 28 mei 2008 @ 09:54:

toch echt DGK, maar ja, dingen kunnen verschillend overkomen op mensen he
Klopt, dat heet normen en waarden.
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
goh, als we het over normen en waarden gaan hebben, toch vreemd dan dat ik huub wel aso en achterbaks vind. :mad:
panter01 schreef op 28 mei 2008 @ 14:58:

goh, als we het over normen en waarden gaan hebben, toch vreemd dan dat ik huub wel aso en achterbaks vind. :mad:
Ja heel vreemd. Jij vind het normaal en lief dat iemand zijn mede speler aanrand. En dat ze tekeer gaat als een viswijf?? En dat ze zich gedraagd als een hoer. Oke, het is jouw feestje.
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
misschicken schreef op 25 mei 2008 @ 20:03:

En Huub heeft het lef gehad om Jaap om 10.000 euro te vragen, die dat overigens weigerde hahaha.
waarvoor trouwens?
disney1 schreef op 28 mei 2008 @ 22:50:

[...]

waarvoor trouwens?
Omdat Jaap geld gewonnen had, en Huub ook wel wat wilde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven