Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
MobWife schreef:
14-02-2022 09:05
Moet ook weer denken aan dat minihondje, dat opeens 'weg' was en later in geheel andere vachtkleuren weer opdook op zij socials toen mensen daarom vroegen. Hij werd toen pislink toen iemand van Telegraaf daar naar vroeg tijdens een interview, ging helemaal uit zijn plaat terwijl alleen werd gevraagd waar het hondje was. De geruchten gingen toen dat het hondje coke had gegeten van de tafel en was overleden. En dat zal ook niet goed vallen bij jeugdzorg als daar een klein kind in huis loopt.

Als je Jaimie ziet, met dat dunne lijfje en al dat gefeest kun je eigenlijk ook alleen maar denken, die zit zwaar aan de coke.
Ik denk dat ook. Mede omdat Koen (voor zover ik weet) geen omgang meer heeft met Jaimie. En hij heeft gebruikers uit zijn leven verbannen begreep ik. Daaruit heb ik opgemaakt dat zij één van de gebruikers is.
Triest.
Alle reacties Link kopieren Quote
MobWife schreef:
14-02-2022 09:18
John van den Heuvel zei toen ook al dat Kleine zich in Dubai met criminelen omringt. En qua eigen inkomsten is het nu ook dubieus; hij is geen coach meer bij The Voice, optredens zijn er niet en cd's verkoopt niemand meer in die mate dat je er zo van kunt leven. Wel Insta followers maar vaak wordt dat betaald in gratis hotelverblijf hier en daar, kleding, sieraden, zonnebrillen etc. maar niet zozeer in geld. Plus dat daar door deze toestanden ook steeds minder sponsorspul en geld zal binnenkomen. En dan is zo'n levensstijl wel heel duur.
Het schijnt dat hij wel slim belegd heeft ook in onroerend goed etc . En als dat waar is blijft hij daar inkomsten uit genereren . Helaas
Alle reacties Link kopieren Quote
Rijksmuseum schreef:
14-02-2022 09:21
Ik denk dat ook. Mede omdat Koen (voor zover ik weet) geen omgang meer heeft met Jaimie. En hij heeft gebruikers uit zijn leven verbannen begreep ik. Daaruit heb ik opgemaakt dat zij één van de gebruikers is.
Triest.
Goed als hij met haar gebroken heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
14-02-2022 09:12
En een bepaalde levensstijl. Ik zie vooral peperdure restaurants met gerechten zoals kreeft, kaviaar etc. En veel champagne. Ik denk dat een gewone boterham met kaas daar een uitzondering is voor een avondmaaltijd.
Als je haar IG bekijkt, is het vooral leeg. Leeg, ondanks mooie kleding, luxe eten, mooie omgeving en feestjes.
Ik heb een paar afleveringen van die serie van haar toen gezien.
Hij was er nooit.
En zij hield zich bezig met shoppen, kletsen met Koen, 1 of andere lijn, vakantievieren in Dubai en borrelen met de vriendinnen.
En voor dat zoontje werd een aupair gezocht.

Zo sneu, er werd nooit met dat kind gespeeld. Je zag ze nooit eens in een speeltuin zitten. Nee, in fancy restaurants op veel te hoge pumps terwijl Lio op een hotelkamer lag met de nanny.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
14-02-2022 09:27
Het schijnt dat hij wel slim belegd heeft ook in onroerend goed etc . En als dat waar is blijft hij daar inkomsten uit genereren . Helaas
Inderdaad helaas. Helaas dat we in een wereld leven waarin geld meer geld oplevert. Als hij er nou wat nuttigs mee deed.

Wat zouden criminelen met hem willen? Wat heeft hij te bieden vraag ik me af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koen en jaimie gaan gewoon nog met elkaar om.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.youtube.com/watch?v=uPYeYrhbYwc
Alle reacties Link kopieren Quote
Rijksmuseum schreef:
14-02-2022 09:35
Inderdaad helaas. Helaas dat we in een wereld leven waarin geld meer geld oplevert. Als hij er nou wat nuttigs mee deed.

Wat zouden criminelen met hem willen? Wat heeft hij te bieden vraag ik me af.
Kinderen vinden zijn levenstijl geweldig. Dat willen zij ook. Al zijn platen die uitkomen worden gestreamd waar hij dan weer op insta zijn volgers voor bedankt. Dat doet hij wel heel erg slim. Hij bindt die kinderen, door hen het gevoel te geven dat hij hen echt dankbaar is.

Wat die criminelen in Kleine zien? Geen idee, maar hij heeft wel geld en laat dat altijd duidelijk zien. Wellicht heeft hij een eigen lijntje lopen naar zijn privé adres, Er zal toch behoorlijk wat (coke?) doorheen gaan lijkt mij.
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren Quote

Zet er even een tekstje bij waar het over gaat aub.
Mensen gaan niet zomaar op een linkje klikken.
koreana schreef:
14-02-2022 08:19
Ik denk ook dat Jaimie onzekerder is dan ze mogelijk zou moeten zijn. Let wel, als het allemaal echt heel erg is, staat VT eigenlijk te laat en niet te vroeg op de stoep, maar ik gok ook dat Lil haar bang maakt, en die angst lijkt mij niet geheel onterecht. Daarnaast is zij wellicht onzeker over hoe haar leven eruit gaat zien zonder Lil. Het heeft in het verleden ook veel vrouwen tegen gehouden om te gaan scheiden: de man hoefde maar te zeggen dat ze geen cent kregen, kinderen afpakken, in de goot belanden etc en zeker als de vrouw geen eigen inkomen had of gemakkelijk kon genereren na een scheiding, kwamen ze op hun schreden terug. Met alle gevolgen van dien voor het voortzetten van het machtsspel.
Zijn Jamie en hij eigenlijk getrouwd?
Alle reacties Link kopieren Quote
samarinde schreef:
14-02-2022 11:13
Zijn Jamie en hij eigenlijk getrouwd?
Nee die bruiloft was toch aantal keren uitgesteld?

https://www.ad.nl/show/lil-kleine-huwel ... ~a88060f3/
Alle reacties Link kopieren Quote
samarinde schreef:
14-02-2022 11:13
Zijn Jamie en hij eigenlijk getrouwd?
Nee, uitgesteld en ging nog steeds door na het incident op Ibiza zeiden zij.

Dus zij heeft wel wat te verliezen als ze gaat. Maar goed, ik denk dat zij gelukkiger wordt zonder hem en al zijn geld. Maar haar levenstandaard zal wel enorm wijzigen.
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren Quote
Hopelijk vallen de schellen haar eerder van de ogen, dan dat hij definitief het licht uit haar ogen heeft mishandeld.....
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
14-02-2022 09:36
Koen en jaimie gaan gewoon nog met elkaar om.
Inderdaad
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren Quote
Senseo schreef:
14-02-2022 11:25
Nee, uitgesteld en ging nog steeds door na het incident op Ibiza zeiden zij.

Dus zij heeft wel wat te verliezen als ze gaat. Maar goed, ik denk dat zij gelukkiger wordt zonder hem en al zijn geld. Maar haar levenstandaard zal wel enorm wijzigen.
Waar verdient zij eigenlijk haar geld mee?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Keuken1987 schreef:
14-02-2022 12:01
Waar verdient zij eigenlijk haar geld mee?
Ik denk heel hard gezegd: met zijn voetveeg/ boksbal zijn.
Stuk in Panorama, waaruit blijkt dat zij geen eigen pinpas heeft en hij haar af en toe geld geeft voor boodschappen of zijn pinpas.
Hoe ze dan de coke kan betalen is mij weer een raadsel.

Zo in de openbaarheid en nog steeds kan niemand haar uit die situatie halen.
Vreselijk voor hun kind. Echt vreselijk.
Tot wat voor man gaat hij opgroeien?
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
14-02-2022 08:21
Zoals reality.fbi terecht opmerkt op de IG, 'schoothondje' (RF) Kiana betuigt nu dat ze geen enkele verkeerde bedoelingen had met haar camera's en dat ze tegen huiselijk geweld is.

Natuurlijk zou ik ook zo'n bericht maken als ik volledig uitgekotst zou zijn op mijn eigen IG.

Edit: Fawry gelooft haar op haar blauwe/bruine/groene/grijze ogen. De naïeveling..
Volgens mij staan de reacties op Jaimie haar IG nog gewoon open.
Alle reacties Link kopieren Quote
En dat bericht van die Kiana, walgelijk. Ze werd ook gelijk uitgekotst en terecht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook als mannen niet heel rijk zijn, blijven vrouwen vaak in een relatie gevangen waarbij van ernstige mishandeling sprake is. Dat is niet omdat ze "redenen" hebben. Het ligt buiten de ratio, het gaat om grote emotionele manipulatie die mensen echt kapot kan maken.

Dus dat er volop wordt gespeculeerd dat ze blijft omdat ze geen afscheid kan nemen van luxeleven en drugs, vind ik best pijnlijk. Hij is toch overduidelijk een manipulerende narcist, die haar zeer waarschijnlijk ook psychologisch al helemaal heeft gesloopt.

En een buitenwereld die om het hardst je voor slechte moeder, golddigger en drugsverslaafde uitmaakt, helpt dan ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Senseo schreef:
14-02-2022 11:25
Nee, uitgesteld en ging nog steeds door na het incident op Ibiza zeiden zij.

Dus zij heeft wel wat te verliezen als ze gaat. Maar goed, ik denk dat zij gelukkiger wordt zonder hem en al zijn geld. Maar haar levenstandaard zal wel enorm wijzigen.
Zij schijnt ook rijke ouders te hebben.
Maar goed, lijkt me dat ze gewoon kan werken voor haar centen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vlamtosti schreef:
14-02-2022 12:19
En dat bericht van die Kiana, walgelijk. Ze werd ook gelijk uitgekotst en terecht.
Hoe dom ook al die social media kanalen zijn haar verdienmodel
ferrycourgette schreef:
14-02-2022 12:34
Ook als mannen niet heel rijk zijn, blijven vrouwen vaak in een relatie gevangen waarbij van ernstige mishandeling sprake is. Dat is niet omdat ze "redenen" hebben. Het ligt buiten de ratio, het gaat om grote emotionele manipulatie die mensen echt kapot kan maken.

Dus dat er volop wordt gespeculeerd dat ze blijft omdat ze geen afscheid kan nemen van luxeleven en drugs, vind ik best pijnlijk. Hij is toch overduidelijk een manipulerende narcist, die haar zeer waarschijnlijk ook psychologisch al helemaal heeft gesloopt.

En een buitenwereld die om het hardst je voor slechte moeder, golddigger en drugsverslaafde uitmaakt, helpt dan ook niet.
+1 Ik vind het echt heel triest voor haar en hopelijk komt ze er met goede begeleiding uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koen heeft overigens een lieve reactie op insta gezet. Na Ibizzz bleef hij nog op de vlakte en verdedigde haar besluit om de aangifte in te trekken. Nu steunt hij haar besluit en dat het voorbij is. Laten we hopen dat ze bij haar besluit blijft.

Jamie was voorheen styliste, zo heeft zij Jorik ook leren kennen. Maar nu doet zij vooral influencen denk ik? Ze was laatst ook druk aan het koken met HelloFresh, terwijl ze echt nooit kookt volgens mij.
senseo wijzigde dit bericht op 14-02-2022 12:57
1.21% gewijzigd
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren Quote
ferrycourgette schreef:
14-02-2022 12:34
Ook als mannen niet heel rijk zijn, blijven vrouwen vaak in een relatie gevangen waarbij van ernstige mishandeling sprake is. Dat is niet omdat ze "redenen" hebben. Het ligt buiten de ratio, het gaat om grote emotionele manipulatie die mensen echt kapot kan maken.

Dus dat er volop wordt gespeculeerd dat ze blijft omdat ze geen afscheid kan nemen van luxeleven en drugs, vind ik best pijnlijk. Hij is toch overduidelijk een manipulerende narcist, die haar zeer waarschijnlijk ook psychologisch al helemaal heeft gesloopt.

En een buitenwereld die om het hardst je voor slechte moeder, golddigger en drugsverslaafde uitmaakt, helpt dan ook niet.
Precies.
Ze denkt misschien nog dat als ze nóg beter haar best doet, híj dan zal veranderen.
En nu weggaan, betekent misschien wel dat een andere vrouw er met háár harde werk vandoor gaat.
Dus dan blijft ze....
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Anouk reageert op Instagram ijzersterk . Ook bestie van Jaimie Koen K reageert in zijn story .

Funx.nl gaat voorlopig geen lil’kleine meer draaien hopelijk begint het cancellen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven