Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
14-02-2022 13:51
maar het valt je niet op hoe makkelijk vrouwen die macht uit handen geven en daar in het begin gelukkig mee zijn?
grote kans, dat het vrouwen zijn, die een lul van een vader hebben
je moet wel een beetje normale mannen in je omgeving hebben, om al snel in te zien, dat het niet oke is, wat iemand flikt

ik ken Jaimie niet, en zeker haar ouders niet, maar durf er geld op te zetten, dat de band niet dikke prima is
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
14-02-2022 13:51
maar het valt je niet op hoe makkelijk vrouwen die macht uit handen geven en daar in het begin gelukkig mee zijn?
Denk je dat het zo werkt? Dat een vrouw de macht uit handen geeft? Wat bedoel je eigenlijk hiermee? Eigenlijk stel je dat vrouwen de macht uit handen geven en daarom mishandeld worden.
Verklaar je eens nader.
Alle reacties Link kopieren Quote
lilalinda schreef:
14-02-2022 13:58
grote kans, dat het vrouwen zijn, die een lul van een vader hebben
je moet wel een beetje normale mannen in je omgeving hebben, om al snel in te zien, dat het niet oke is, wat iemand flikt

ik ken Jaimie niet, en zeker haar ouders niet, maar durf er geld op te zetten, dat de band niet dikke prima is
kan heel goed, maar misschien is pa een prima vent.
Maar het zit heel diep in onze maatschappij dat een deel van de vrouwen een dominante man heel aantrekkelijk vindt. Dat is 'echt mannelijk' en dan voelen ze zich 'echt vrouwelijk. Als er voor ze gezorgd wordt. Als hij een ander op zijn bek slaat omdat hij te lang naar zijn vrouwtje kijkt.
En dan gaat het heel geleidelijk een andere kant op. Kleine is vast niet op de eerste date begonnen met schelden en/of slaan
MobWife schreef:
14-02-2022 09:18
John van den Heuvel zei toen ook al dat Kleine zich in Dubai met criminelen omringt. En qua eigen inkomsten is het nu ook dubieus; hij is geen coach meer bij The Voice, optredens zijn er niet en cd's verkoopt niemand meer in die mate dat je er zo van kunt leven. Wel Insta followers maar vaak wordt dat betaald in gratis hotelverblijf hier en daar, kleding, sieraden, zonnebrillen etc. maar niet zozeer in geld. Plus dat daar door deze toestanden ook steeds minder sponsorspul en geld zal binnenkomen. En dan is zo'n levensstijl wel heel duur.
Doorgaans krijgen instagrammers wel goed betaald hoor; om iets van een merk te showen of voor hotelverblijven etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
lilalinda schreef:
14-02-2022 13:58
grote kans, dat het vrouwen zijn, die een lul van een vader hebben
je moet wel een beetje normale mannen in je omgeving hebben, om al snel in te zien, dat het niet oke is, wat iemand flikt

ik ken Jaimie niet, en zeker haar ouders niet, maar durf er geld op te zetten, dat de band niet dikke prima is
Of dat je een schat van een vader hebt met dito moeder in een traditioneel rollenpatroon. Dat streeft zo’n vrouw dan ook na, dat is haar voorbeeld. En dan blijkt die vent voor geen meter te deugen en dan zit ze vast in een doorzonwoning op zijn naam met een kind. En dan een baantje van een paar uur waarvan je nog geen hond kunt onderhouden.

Dan zit je al sneller muurvast dan als je zelf ook wat financiële kracht hebt en hem helemaal naar de tering kunt procederen/je eigen stek kunt financieren/je zelf kunt bedruipen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
minnimouse schreef:
14-02-2022 12:44
Zij schijnt ook rijke ouders te hebben.
Maar goed, lijkt me dat ze gewoon kan werken voor haar centen.
Zeker kan ze werken, maar ik denk dat de meeste mensen wel iets laten vastleggen bij een notaris als ze samen een kind krijgen, toch? Samenlevingscontract of iets dergelijks, in elk geval iets dat in geval van nood voor enige financiële zekerheid zorgt, sowieso voor het kind.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.rtlboulevard.nl/crime/artik ... dsincident
Alle reacties Link kopieren Quote
samarinde schreef:
14-02-2022 14:37
Zeker kan ze werken, maar ik denk dat de meeste mensen wel iets laten vastleggen bij een notaris als ze samen een kind krijgen, toch? Samenlevingscontract of iets dergelijks, in elk geval iets dat in geval van nood voor enige financiële zekerheid zorgt, sowieso voor het kind.
Je zou ze de kost niet willen geven die dat niet doen.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren Quote
Machutookunbietjemeerzijn schreef:
14-02-2022 14:42
Je zou ze de kost niet willen geven die dat niet doen.
Zeker bij dit soort types is dat maar zeer de vraag, denk ik.
Don’t grow up, it’s a trap
Alle reacties Link kopieren Quote
lilalinda schreef:
14-02-2022 13:58
grote kans, dat het vrouwen zijn, die een lul van een vader hebben
je moet wel een beetje normale mannen in je omgeving hebben, om al snel in te zien, dat het niet oke is, wat iemand flikt

ik ken Jaimie niet, en zeker haar ouders niet, maar durf er geld op te zetten, dat de band niet dikke prima is
Dat denk ik ook, hoor.
Don’t grow up, it’s a trap
Alle reacties Link kopieren Quote
Laten we hopen dat dit nu ook het laatste is wat we over en van hem gehoord hebben. Boycot op alle zenders en dat ie maar van zijn voetstuk afdondert, zo hard, dat niemand hem meer mist.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren Quote
samarinde schreef:
14-02-2022 14:37
Zeker kan ze werken, maar ik denk dat de meeste mensen wel iets laten vastleggen bij een notaris als ze samen een kind krijgen, toch? Samenlevingscontract of iets dergelijks, in elk geval iets dat in geval van nood voor enige financiële zekerheid zorgt, sowieso voor het kind.
Ik neem aan van wel. Maar ik had het meer over dat iemand zei dat Jamie Vaes het luxeleventje los moet laten als ze weggaat bij Jorik Scholten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Machutookunbietjemeerzijn schreef:
14-02-2022 14:58
Laten we hopen dat dit nu ook het laatste is wat we over en van hem gehoord hebben. Boycot op alle zenders en dat ie maar van zijn voetstuk afdondert, zo hard, dat niemand hem meer mist.
Ik heb nog nooit aan deze verschrikking gedacht al iemand die op n voetstuk staat.
Raar joch onderkruipsel.omringt zich met de meest enge mensen .gewoon n griezel
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
smulrol schreef:
14-02-2022 14:11
kan heel goed, maar misschien is pa een prima vent.
Maar het zit heel diep in onze maatschappij dat een deel van de vrouwen een dominante man heel aantrekkelijk vindt. Dat is 'echt mannelijk' en dan voelen ze zich 'echt vrouwelijk. Als er voor ze gezorgd wordt. Als hij een ander op zijn bek slaat omdat hij te lang naar zijn vrouwtje kijkt.
En dan gaat het heel geleidelijk een andere kant op. Kleine is vast niet op de eerste date begonnen met schelden en/of slaan
Jammer dat je op m’n vraag geen antwoord hebt gegeven. Je ziet teveel machtsvorming vanuit de man wanneer het om mishandeling gaat. Er is een zeer grote groep vrouwen die mishandelt worden terwijl ze toch heel zelfstandig zijn, financieel onafhankelijk en heel goed hun woordje kunnen doen. De man in kwestie hoeft helemaal geen dominante man te zijn, het is een man of vrouw die zijn grenzen niet kent en bij conflicten grijpt naar geweld. Hij is juist te zwak om het verbaal op te lossen.

Ik denk dat Jamie Vaes erg zelfstandig is. Haar eigen geld dmv influencen verdient en slim is. Dat zij geen enkele zelfstandigheid heeft is onzin. Ze is alleen verslavingsgevoelig, ook in relaties. Zij heeft een onzekerheid, net als hij. Ze kunnen heel goed ruzie maken. Helaas gebruikt hij daarbij geweld.

Het is echt niet zo dat alleen dominante mannen tot geweld over gaan, in tegendeel. Het zijn mannen of vrouwen die bij ruzies ook geweld gebruiken omdat ze zo onmachtig zijn. Ook kan een vrouw financieel rijk zijn en hij arm en toch losse handjes hebben.
Etc. Etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
chrisjoh schreef:
14-02-2022 15:14
Ik heb nog nooit aan deze verschrikking gedacht al iemand die op n voetstuk staat.
Raar joch onderkruipsel.omringt zich met de meest enge mensen .gewoon n griezel
Maar helaas staat ‘ie het wel en verdient ‘ie bakken met geld, terwijl hij zich al jaren gedraagt als een stuk tuig, denigrerend over vrouwen praat, etc.

Ik snap sowieso alleen al die songteksten en clips niet, dat dat allemaal maar mag en kan in deze tijd en uitgebracht wordt. Hoe daarin over vrouwen gepraat wordt en hoe vrouwen daarin worden neergezet als bitches en hoeren.
Don’t grow up, it’s a trap
Alle reacties Link kopieren Quote
Machutookunbietjemeerzijn schreef:
14-02-2022 14:58
Laten we hopen dat dit nu ook het laatste is wat we over en van hem gehoord hebben. Boycot op alle zenders en dat ie maar van zijn voetstuk afdondert, zo hard, dat niemand hem meer mist.
toch is het raar, dat merken/zenders hem nu pas gaan boycotten
allemaal boter op hun hoofd, en erg fout bezig
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss-Pippi schreef:
14-02-2022 15:29
Ik snap sowieso alleen al die songteksten en clips niet, dat dat allemaal maar mag en kan in deze tijd en uitgebracht wordt. Hoe daarin over vrouwen gepraat wordt en hoe vrouwen daarin worden neergezet als bitches en hoeren.
Ik snap dat ook niet. Mijn bijna 18 jarige zet wel eens zo'n rapnummer aan in de auto en wat daar allemaal in voorbij komt.
Hoog tijd dat er met de huidige aandacht voor ongewenst gedrag / ongewenste omgangsvormen ook eens kritisch naar dit soort dingen wordt gekeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yvonne C. geeft overigens aan dat de video van Joriks eigen camera's voor het huis gefilmd zijn. Dus het komt vanuit the inner circle rond Jaimie en Jorik.
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren Quote
girasole3 schreef:
14-02-2022 15:40
Ik snap dat ook niet. Mijn bijna 18 jarige zet wel eens zo'n rapnummer aan in de auto en wat daar allemaal in voorbij komt.
Hoog tijd dat er met de huidige aandacht voor ongewenst gedrag / ongewenste omgangsvormen ook eens kritisch naar dit soort dingen wordt gekeken.
Ja. En hij heeft er letterlijk een paar miljoen mee verdiend.
Precies, die teksten en clips zijn geen voorbeeld voor jongeren. Het helpt allemaal niet en werkt grensoverschrijdend gedrag in de hand. Want alle vrouwen zijn bitches en hoeren.
En zenders, platenmaatschappijen, concertlocaties, iedereen vindt het blijkbaar prima.
Don’t grow up, it’s a trap
En dat noemt zich 'super mom' op eigen insta..
Alle reacties Link kopieren Quote
Senseo schreef:
14-02-2022 15:47
Yvonne C. geeft overigens aan dat de video van Joriks eigen camera's voor het huis gefilmd zijn. Dus het komt vanuit the inner circle rond Jaimie en Jorik.
Dat is dan wel inside, inside information. Want wie heeft nou beelden van zijn eigen camera. Dan zal bij hem ook wel bekend zijn wie dit gelekt heeft.
Raar wel.
Don’t grow up, it’s a trap
Alle reacties Link kopieren Quote
vanlippebiesterveld schreef:
14-02-2022 15:22
Jammer dat je op m’n vraag geen antwoord hebt gegeven.
omdat jouw agressieve vraagstelling mij niet aanstond.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vlamtosti schreef:
14-02-2022 12:18
Volgens mij staan de reacties op Jaimie haar IG nog gewoon open.
Mss als je haar volgt, wel. Maar ik zie: opmerkingen zijn beperkt...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Senseo schreef:
14-02-2022 12:55
Koen heeft overigens een lieve reactie op insta gezet. Na Ibizzz bleef hij nog op de vlakte en verdedigde haar besluit om de aangifte in te trekken. Nu steunt hij haar besluit en dat het voorbij is. Laten we hopen dat ze bij haar besluit blijft.

Jamie was voorheen styliste, zo heeft zij Jorik ook leren kennen. Maar nu doet zij vooral influencen denk ik? Ze was laatst ook druk aan het koken met HelloFresh, terwijl ze echt nooit kookt volgens mij.
Hele lieve en mooie reactie van Koen. Ik geloof echt wel dat die twee dol op elkaar zijn en dat Koen haar nu heel graag wil helpen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Senseo schreef:
14-02-2022 15:47
Yvonne C. geeft overigens aan dat de video van Joriks eigen camera's voor het huis gefilmd zijn. Dus het komt vanuit the inner circle rond Jaimie en Jorik.
Misschien heeft Jaimie het zelf wel gelekt, omdat ze klaar is met dat ventje.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven