Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wel ontzettend jammer, ik vond haar juist zelfstandig en zelfredzaam ogen in den beginne. Dat ze eigenlijk niets met Jorik wilde omdat hij te jong was. Ze leek mij juist heel krachtig en ik vind het jammer dat je dan toch in een dergelijke situatie terecht kan komen, ondanks je kracht. Maar goed, ik ook jaren bij een leugenaar gebleven… dus sommige dingen snap ik dan wel weer.
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij moet toch wel iets heeeeel belastends tegen haar hebben, anders blijf je toch niet bij zo’n vent(je)?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
14-02-2022 12:59
Anouk reageert op Instagram ijzersterk . Ook bestie van Jaimie Koen K reageert in zijn story .

Funx.nl gaat voorlopig geen lil’kleine meer draaien hopelijk begint het cancellen.
Ja, fijn voor Jaimie dat zij openlijk zoveel bijval krijgt. Hopelijk doet haar dat goed. Ze zal er wel vreselijk doorheen zitten. Het lijkt mij vreselijk vernederend als iedereen kan zien hoe jij (mis) behandeld wordt.

Ik verwacht dat de overige stations ook wel volgen met het niet meer draaien van muziek. En dat is maar goed ook. Hopelijk verdwijnt hij dan van toneel.
Ik doe mijn best
Alle reacties Link kopieren Quote
Senseo schreef:
14-02-2022 13:00
Wel ontzettend jammer, ik vond haar juist zelfstandig en zelfredzaam ogen in den beginne. Dat ze eigenlijk niets met Jorik wilde omdat hij te jong was. Ze leek mij juist heel krachtig en ik vind het jammer dat je dan toch in een dergelijke situatie terecht kan komen, ondanks je kracht. Maar goed, ik ook jaren bij een leugenaar gebleven… dus sommige dingen snap ik dan wel weer.
Dat laatste wat je zegt. Je kan nog wel zo een zelfstandig en krachtig persoon zijn - Als iemand je heeel langzaam (want dat doen ze sneaky) elke dag weer met de grond gelijk maakt en je doet geloven dat je niets waard bent. Dat hij zorgt dat je kind afgepakt wordt als je dit of dat doet..dan lijk je in niets meer op de persoon die je was. En dat duurt ook wel weer even om weer de persoon terug te worden die je was.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn dat we hier allemaal relaties experts hebben. Lekker makkelijk om te zeggen ga maar weg, terwijl jou hele leven vast zit aan zo’n vent. Zo makkelijk om van de zijlijn te zeggen ga maar weg. Weetje hoeveel moed je daarvoor moet hebben, hoeveel kracht? Weggaan is niet voor iedereen snel te bedenken.
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
14-02-2022 13:04
Dat laatste wat je zegt. Je kan nog wel zo een zelfstandig en krachtig persoon zijn - Als iemand je heeel langzaam (want dat doen ze sneaky) elke dag weer met de grond gelijk maakt en je doet geloven dat je niets waard bent. Dat hij zorgt dat je kind afgepakt wordt als je dit of dat doet..dan lijk je in niets meer op de persoon die je was. En dat duurt ook wel weer even om weer de persoon terug te worden die je was.
Precies!
Lente19251003 schreef:
14-02-2022 13:03
Hij moet toch wel iets heeeeel belastends tegen haar hebben, anders blijf je toch niet bij zo’n vent(je)?
Dat kan alleen maar geld zijn denk ik zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
DuchessMeganMarkle schreef:
14-02-2022 13:05
Wat fijn dat we hier allemaal relaties experts hebben. Lekker makkelijk om te zeggen ga maar weg, terwijl jou hele leven vast zit aan zo’n vent. Zo makkelijk om van de zijlijn te zeggen ga maar weg. Weetje hoeveel moed je daarvoor moet hebben, hoeveel kracht? Weggaan is niet voor iedereen snel te bedenken.
Ja helemaal mee eens, woord voor woord.
Alle reacties Link kopieren Quote
ClaireUnderwood schreef:
14-02-2022 13:07
Dat kan alleen maar geld zijn denk ik zo.
Wat een onzin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lente19251003 schreef:
14-02-2022 13:03
Hij moet toch wel iets heeeeel belastends tegen haar hebben, anders blijf je toch niet bij zo’n vent(je)?
Zij denkt dat ze hem kan helpen, kan redden, kan verbeteren.
En dat moet misschien even ten koste van haarzelf, maar dat is omdat hij zo'n verrotte jeugd heeft gehad, dat moet hij gewoon nog leren, hoe dat moet worden veranderd. En ergens in de toekomst, dan gaat hij veranderen vanwege haar harde werken. Want niemand anders dan zij snapt hem. Het is hun tweeën tegen de wereld. Samen staan ze sterk en overwinnen ze deze moeilijkheden.

Dat is over het algemeen hoe vrouwen van huiselijk geweld hier tegenaan kijken. En dus is aangifte doen ook zo reuze moeilijk, want je denkt zelf dat je op zo'n trigger van hem bent gestapt. En dus klopt het dat hij zo doet, want tja, je had het kunnen weten. Hij was natuurlijk kwaad over die 120 uur werkstraf, ik had ook mijn mond moeten houden. Het is logisch dat ik nu mijn hoofd tussen de deur kreeg. Me and my big mouth. En dus is het te verklaren en telt het daarom niet.

Het is heel complex, wat je hier ziet. En diep en diep triest.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Lente19251003 schreef:
14-02-2022 13:03
Hij moet toch wel iets heeeeel belastends tegen haar hebben, anders blijf je toch niet bij zo’n vent(je)?
Het zal een combi zijn, angst is altijd een slechte raadgever. Hij zal wellicht “iets” hebben om haar te chanteren. Daarnaast moet zij ook haar leventje opgeven en opnieuw beginnen terwijl je tot op de grond toe afgebroken bent.

Maar goed, eigenlijk hoop ik dat zij zo sterk is geweest dat zij heeft gewacht op dit moment. Onder het oog van de camera’s bij het huis zo mishandeld worden is wel duidelijk bewijs. Ik vraag mij ook af hoe die beelden in de media terecht zijn gekomen. Wie weet heeft zij het “spel” nu slim uitgespeeld. Want wat kan hij nu nog met die beelden van Jaimie? Dat zou toch een lachertje zijn?
Ik doe mijn best
Senseo schreef:
14-02-2022 13:09
Het zal een combi zijn, angst is altijd een slechte raadgever. Hij zal wellicht “iets” hebben om haar te chanteren. Daarnaast moet zij ook haar leventje opgeven en opnieuw beginnen terwijl je tot op de grond toe afgebroken bent.

Maar goed, eigenlijk hoop ik dat zij zo sterk is geweest dat zij heeft gewacht op dit moment. Onder het oog van de camera’s bij het huis zo mishandeld worden is wel duidelijk bewijs. Ik vraag mij ook af hoe die beelden in de media terecht zijn gekomen. Wie weet heeft zij het “spel” nu slim uitgespeeld. Want wat kan hij nu nog met die beelden van Jaimie? Dat zou toch een lachertje zijn?
Ik vermoed dat dit van een deurbelcamera van een buur is geweest? En dat dit doorgespeeld is naar Yvonne C.

Wat afschuwelijk wat haar overkomt. Zoiets gaat inderdaad vaak langzaam en hoe kom je er dan weet uit? Hij mag dan een klein opdondertje lijken, ik geloof best dat hij verkeerde vriendjes heeft en haar in de tang met het e.e.a. Heel sneu voor haar. Ik heb echt met haar te doen.
Senseo schreef:
14-02-2022 13:09
Het zal een combi zijn, angst is altijd een slechte raadgever. Hij zal wellicht “iets” hebben om haar te chanteren. Daarnaast moet zij ook haar leventje opgeven en opnieuw beginnen terwijl je tot op de grond toe afgebroken bent.

Maar goed, eigenlijk hoop ik dat zij zo sterk is geweest dat zij heeft gewacht op dit moment. Onder het oog van de camera’s bij het huis zo mishandeld worden is wel duidelijk bewijs. Ik vraag mij ook af hoe die beelden in de media terecht zijn gekomen. Wie weet heeft zij het “spel” nu slim uitgespeeld. Want wat kan hij nu nog met die beelden van Jaimie? Dat zou toch een lachertje zijn?
Dat denk ik ook, combi van angst, waar moet ik naar toe want ik heb geen geld, totaal geen eigenwaarden meer en het chantage-verhaal.

Die camera hing dacht ik aan een huis van de straat waar ze woonde. Een buurman of zo? Of heb je het idee dat iemand hem bewust heeft opgehangen?
Alle reacties Link kopieren Quote
De omgang tussen Koen en Jaimie is wel veranderd sinds hij is afgekickt.

Ik weet niet wat er allemaal achter zit en het is makkelijk oordelen vanaf de zijlijn.
Maar deze situatie is niet gisteren ontstaan, en ook niet op Ibiza. Dit speelt al enige tijd. Het is moeilijk, verdrietig en beangstigend om weg te gaan, maar je hebt ook een verantwoordelijkheid naar je kind toe.
Het wordt tijd dat iemand die verantwoordelijkheid gaat pakken voor dat jochie.
Alle reacties Link kopieren Quote
DuchessMeganMarkle schreef:
14-02-2022 13:05
Wat fijn dat we hier allemaal relaties experts hebben. Lekker makkelijk om te zeggen ga maar weg, terwijl jou hele leven vast zit aan zo’n vent. Zo makkelijk om van de zijlijn te zeggen ga maar weg. Weetje hoeveel moed je daarvoor moet hebben, hoeveel kracht? Weggaan is niet voor iedereen snel te bedenken.
niemand zegt, dat het eenvoudig is, om uit een gewelddadige relatie te stappen.
Maar het is wel de enige optie. Liefst voordat je in een kist het huis uitgedragen wordt

Of, heb jij een betere oplossing?
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor vrouwen is het zo belangrijk om onafhankelijk een relatie aan te gaan, dat is een les wat ik heb geleerd uit toxische geweld relaties. Dat je je eigen broek op kan houden, je eigen leven hebt, zonder dat je afhankelijk bent van een vent.

Je hebt het niet door het sluipt erin. Het begint met een ruzie om hoeveel dagen werken en het huishouden, daarmee nemen die “sommige” klote mannen je onafhankelijkheid af, no way dat zij inleveren of wat doen in het huishouden. Ze sussen het wel met geld of cadeautjes. Wat mij is opgevallen dat veel mannen macht hebben over vrouwen.

Het zijn altijd weer die (sommige) mannen die bij vrouwen de grens overgaan.

Ik ben zo getriggerd door al het nieuws over grensoverschrijdende gedragingen van mannen in de media. Ik verstop mij onder een digitale deken, maar ik kan er niet omheen. Wat een triggers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat hij gewoon haar dealer en portemonnee is. Hij heeft haar helemaal afhankelijk gemaakt. En haar waarschijnlijk ook eens gefilmd terwijl ze onder invloed was met kind ofzo. Hele zieke situatie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Plentyplenty schreef:
14-02-2022 13:20
Ik denk dat hij gewoon haar dealer en portemonnee is. Hij heeft haar helemaal afhankelijk gemaakt. En haar waarschijnlijk ook eens gefilmd terwijl ze onder invloed was met kind ofzo. Hele zieke situatie.
Ik zou er ook nog eens niet van schrikken bij die kerel als hij ergens naakt-beelden (foto's of camera) heeft.
Al dan niet in gedrogeerde toestand.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
14-02-2022 13:23
Ik zou er ook nog eens niet van schrikken bij die kerel als hij ergens naakt-beelden (foto's of camera) heeft.
Al dan niet in gedrogeerde toestand.
Van naaktfoto's raakt ze dr kind heus niet kwijt. Als ze bv heeft zitten snuiven met het kind in de kamer kon het wel een ander verhaal zijn...

Ik heb met haar te doen. Ze zal best een luxepaardje en showpony zijn, die geen zin heeft om een normaal leven te leven. Dit verdient niemand. Hopelijk grijpen wat mensen uit dr eigen omgeving in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
14-02-2022 13:23
Ik zou er ook nog eens niet van schrikken bij die kerel als hij ergens naakt-beelden (foto's of camera) heeft.
Al dan niet in gedrogeerde toestand.
goeie advocaten erop
flinke dwangsommen, dan laat hij het wel uit zijn kabouterhoofdje
Alle reacties Link kopieren Quote
MobWife schreef:
14-02-2022 13:26
Van naaktfoto's raakt ze dr kind heus niet kwijt. Als ze bv heeft zitten snuiven met het kind in de kamer kon het wel een ander verhaal zijn...

Ik heb met haar te doen. Ze zal best een luxepaardje en showpony zijn, die geen zin heeft om een normaal leven te leven. Dit verdient niemand. Hopelijk grijpen wat mensen uit dr eigen omgeving in.
Dit denk ik ook. Drugs geïnduceerde afhankelijkheid i.c.m. bewijsmateriaal= dreiging dat kind wordt afgepakt.

Lees hier dat haar hoofd (!!!) tussen het portier zat O_o
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
Keuken1987 schreef:
14-02-2022 12:01
Waar verdient zij eigenlijk haar geld mee?
Ze had ook die realityserie op Discovery Plus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand die een reactie plaatst bij het artikel op RTL boulevard: ik weet niet of het aan mij ligt maar op dat filmpje van Coldeweijer is niet duidelijk te zien wat er gebeurd.

Seriously?! :nut: schiet mij maar lek.
Alle reacties Link kopieren Quote
lilalinda schreef:
14-02-2022 13:18
niemand zegt, dat het eenvoudig is, om uit een gewelddadige relatie te stappen.
Maar het is wel de enige optie. Liefst voordat je in een kist het huis uitgedragen wordt

Of, heb jij een betere oplossing?
Precies dit!
Alle reacties Link kopieren Quote
DuchessMeganMarkle schreef:
14-02-2022 13:18
Voor vrouwen is het zo belangrijk om onafhankelijk een relatie aan te gaan, dat is een les wat ik heb geleerd uit toxische geweld relaties. Dat je je eigen broek op kan houden, je eigen leven hebt, zonder dat je afhankelijk bent van een vent.

Je hebt het niet door het sluipt erin. Het begint met een ruzie om hoeveel dagen werken en het huishouden, daarmee nemen die “sommige” klote mannen je onafhankelijkheid af, no way dat zij inleveren of wat doen in het huishouden. Ze sussen het wel met geld of cadeautjes. Wat mij is opgevallen dat veel mannen macht hebben over vrouwen.

Het zijn altijd weer die (sommige) mannen die bij vrouwen de grens overgaan.

Ik ben zo getriggerd door al het nieuws over grensoverschrijdende gedragingen van mannen in de media. Ik verstop mij onder een digitale deken, maar ik kan er niet omheen. Wat een triggers.
maar het valt je niet op hoe makkelijk vrouwen die macht uit handen geven en daar in het begin gelukkig mee zijn?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven