Entertainment alle pijlers

Jochem Myjer

22-09-2018 10:05 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie staat er ook in de wachtrij voor Jochem in Carré?

Ik heb gelijk om 10.00 ingelogd, eerst sprong hij op 63 minuten en inmiddels al op 92 minuten.

Zo spannend!
Alle reacties Link kopieren
tbl1966 schreef:
22-09-2018 11:30
Ik ben weer uit de wachtrij en nog 9 minuten. Ben benieuwd of er nog wat te koop is op mijn voorkeursdagen.
En? ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij ging hij nu ook van 375 naar 175 in een paar minuten, toen naar 80 en nu naar 60. En dat alles in 5 minuten. Ik blijf even in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 4 kaarten op 1 van mijn voorkeursdagen en ook nog ongeveer waar ik wilde. Zo blij :cheer2: :cheer2:
Je koopt plaatsen in een sectie, dus nu nog afwachten waar we zitten, want dat hoor je pas 24 uur van te voren.

Maar het is echt een rot systeem. Heel ondoorzichtig met het verspringen van wachttijden en het pauzeren van de wachtrij.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
22-09-2018 11:19
Nee, dit gaat niet over de wachtrij maar als je ze besteld hebt. Dat gaat met een link naar je telefoon ofzo en dan dus een uur voor aanvang krijg je een sms met code om je tickets te downloaden ofzo. Die wachtrij ging bij mijn man door inloggen met e-mailadres en telefoonnummer. Daaraan werd de wachtrij gekoppeld ofzo. Hij was er toen vrij snel doorheen en je kon sowieso niet voor 10 uur inloggen.
Ik heb 1e rang, in de schouwburg in Utrecht :)
Oh excuus, verkeerd begrepen!

Leuk, veel plezier alvast!
Alle reacties Link kopieren
tbl1966 schreef:
22-09-2018 11:37
Ik heb 4 kaarten op 1 van mijn voorkeursdagen en ook nog ongeveer waar ik wilde. Zo blij :cheer2: :cheer2:
Je koopt plaatsen in een sectie, dus nu nog afwachten waar we zitten, want dat hoor je pas 24 uur van te voren.

Maar het is echt een rot systeem. Heel ondoorzichtig met het verspringen van wachttijden en het pauzeren van de wachtrij.
Jaaa! Gefeliciteerd! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels naar 200 minuten en grote kans op kaarten aldus guts. We zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil eerste rang en waar zal me jeuken. Vorige keer in Carré zat ik op rij 4 midden :)
Alle reacties Link kopieren
tbl1966 schreef:
22-09-2018 11:37
Ik heb 4 kaarten op 1 van mijn voorkeursdagen en ook nog ongeveer waar ik wilde. Zo blij :cheer2: :cheer2:
Je koopt plaatsen in een sectie, dus nu nog afwachten waar we zitten, want dat hoor je pas 24 uur van te voren.

Maar het is echt een rot systeem. Heel ondoorzichtig met het verspringen van wachttijden en het pauzeren van de wachtrij.

Top ! Welke sectie ?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik kan hier helemaal niet tegen. Weer in een paar minuten naar 37. Ik durf niet meer weg te lopen haha.
Alle reacties Link kopieren
Las op twitter dat guts meer mensen kern minuut door gingen laten. Dus wachtrij moet nu sneller gaan (en dat blijkt )
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
22-09-2018 11:40
Top ! Welke sectie ?
1e rang :cheer: :cheer:
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
tbl1966 schreef:
22-09-2018 11:45
1e rang :cheer: :cheer:
Woehoe. Ik ga daar ook voor :).
Ik snap er niets van. Kan iemand uitleggen hoe dat systeem werkt? Je moet wachten in een virtuele wachtrij om een kaartje te kunnen kopen? En daar moet je dan de hele tijd bij blijven? En hoezo wordt die wachttijd steeds langer? :confused:
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
22-09-2018 11:47
Woehoe. Ik ga daar ook voor :).
Veel succes. Wij hadden 7 favoriete datums aangegeven en die stonden ook open toen we door waren. De 1e de beste zaterdag geopend en daar waren gelukkig nog kaarten in de 1e rang.

Ik vind het een ondoorzichtig systeem.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
22-09-2018 11:50
Ik snap er niets van. Kan iemand uitleggen hoe dat systeem werkt? Je moet wachten in een virtuele wachtrij om een kaartje te kunnen kopen? En daar moet je dan de hele tijd bij blijven? En hoezo wordt die wachttijd steeds langer? :confused:
Ik vind het ook een vaag systeem?! Het schijnt dat het heel druk is/was en dat ze daarom minder mensen per minuut konden helpen, waardoor de wachttijd omhoog vloog. Maar als het goed is sta je nog wel 'achter dezelfde persoon' aangezien het op mobiele nummers gaat.

Eigenlijk is de conclusie dat ik het ook niet helemaal begrijp O_o
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het wel op tv, wat een gedoe.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
tbl1966 schreef:
22-09-2018 11:51
Veel succes. Wij hadden 7 favoriete datums aangegeven en die stonden ook open toen we door waren. De 1e de beste zaterdag geopend en daar waren gelukkig nog kaarten in de 1e rang.

Ik vind het een ondoorzichtig systeem.
U

Ik heb 14 voorstellingen gekozen. Kan hen tijdens kopen switchen als er een datum te weinig plaatsen of rangen heeft ? Of js het datum kiezen en klaar ?
https://www.at5.nl/index.php/artikelen/ ... dertig-uur
Wat ik niet begrijp is waarom er überhaupt een wachtrij zou moeten zijn voor een geautomatiseerd systeem? Een computer kan een miljoen transacties tegelijk uitvoeren als het moet. Dus waar zitten al die mensen dan op te wachten?
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
22-09-2018 12:00
U

Ik heb 14 voorstellingen gekozen. Kan hen tijdens kopen switchen als er een datum te weinig plaatsen of rangen heeft ? Of js het datum kiezen en klaar ?
Dat heb ik niet geprobeerd.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alle reacties Link kopieren
Jaaa het is gelukt! 5 kaartjes voor donderdag 16 mei. 1e rang!

Je kan inderdaad switchen, heb ik ook heel veel gedaan. Eerst voorkeursdagen geprobeerd, maar dat was allemaal nog 1 of 2 kaartjes en anders rang 5.

Pfoeh, dat was me mijn ochtendje wel!
Alle reacties Link kopieren
Blond93 schreef:
22-09-2018 12:20
Jaaa het is gelukt! 5 kaartjes voor donderdag 16 mei. 1e rang!

Je kan inderdaad switchen, heb ik ook heel veel gedaan. Eerst voorkeursdagen geprobeerd, maar dat was allemaal nog 1 of 2 kaartjes en anders rang 5.

Pfoeh, dat was me mijn ochtendje wel!


Leuk ! Alvast veel plezier ! Ik sta op 87 minuten ;)
Ik nog 137, maar ineens een minimale kans... is iedereen 20 voorstellingen aan het favorieten of zo? Grr
Alle reacties Link kopieren
Nog 72. En minimale kans. En er is al veel uitverkocht. Ik vrees met vreze.
Alle reacties Link kopieren
Uitverkocht zijn

Maart 8/16/17/23/23/30

De rest minimale kans ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven