Entertainment alle pijlers

Judas RTL

06-01-2019 16:32 176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net de eerste 2 afleveringen van 6 gekeken van de nieuwe RTL serie Judas, naar het gelijknamige boek van Astrid Holleeder.

Alhoewel ik het boek gelezen heb blijft het me verbazen dat dit gewoon waarheid is. Die man moet een stoornis ergens hebben, dat kan niet anders.
En er moet toch meer zijn gebeurd waardoor hij zo’n gigantische invloed op zijn zussen heeft. Het is net een slechte film.

Even over de serie zelf. Gijs Naber speelt Willem. Die is onherkenbaar als zichzelf. Bizar wat ze met make-up en schmink kunnen. De acteur (ik weet niet wie t is) die Peter R de Vries speelt doet zijn manier van praten en stem geweldig.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Astrid heeft jaren als advocaat gewerkt, vlgs dit bericht zijn de vonnissen waarin ze als advocate heeft gewerkt niet - meer op internet- te vinden. Op twee na, waarin rechters zaten die ook in dit proces zitten.

https://www.misdaadjournalist.nl/2019/0 ... leeder-al/
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven