K2 zoekt K3
zaterdag 3 oktober 2009 om 20:39
zaterdag 3 oktober 2009 om 20:39
zaterdag 3 oktober 2009 om 20:42
Madelon is wel het meest compleet vind ik.
Josje kan goed dansen en heeft een super uitstraling, maar de zang is wat minder.
Noa kan goed zingen en klinkt goed met de K's, maar kan niet zo goed dansen en is afwisselend arrogant en onzeker (het eerste wellicht door het laatste).
Madelon blinkt nergens echt het meest in uit, maar kan zowel dansen als zingen en heeft een kleuterpopuitstraling.
Tot zover mijn analyse.
Josje kan goed dansen en heeft een super uitstraling, maar de zang is wat minder.
Noa kan goed zingen en klinkt goed met de K's, maar kan niet zo goed dansen en is afwisselend arrogant en onzeker (het eerste wellicht door het laatste).
Madelon blinkt nergens echt het meest in uit, maar kan zowel dansen als zingen en heeft een kleuterpopuitstraling.
Tot zover mijn analyse.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
zaterdag 3 oktober 2009 om 20:46
Tja. Ik ben ook niet dol op Madelon, ze trok nu in het nummer wel wat bij, het is ook wel gemeend, maar ik vind het nogal vaak too much. Ik vind niet dat ze geweldig zingt qua zuiverheid en er mist net iets, maar ja, dat laatste kan denk ik wel, want die andere twee K's (de echte dus) hebben ook niet direct een wereldstem als in een dijk van een stem.