Entertainment alle pijlers

K2 zoekt K3

21-08-2009 22:41 1703 berichten
Nou, aan mij dan de eer om een topic te openen over dit prachtige program

Na Popstars op vrijdag gewoon verder met K3 op zaterdag
Ik vind haar beeldschoon en dat vinden mijn man en dochter ook.

Dat van dat contract dat zal best kloppen ja, van die drie jaar. Tegen die tijd zijn de K's zo'n beetje veertig en dan denk ik dat ze met een grote show afscheid nemen.

Als je ergens begint te werken dan begin je niet met een topsalaris, ook dat begrijp ik wel, al hoop ik wel dat de vergoeding navenant is want het is keihard werken. Josje, als danseres, is niet veel gewend, qua salaris want als iets slecht verdient is het wel dansen. Ik hoop dat ze er dus in ieder geval flink op vooruit gaat.

Wie écht rijk worden aan K3 zijn Gert en zijn maatjes Hans Bourlon en Danny Verbiest.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 04 oktober 2009 @ 17:00:

Ik vind haar beeldschoon en dat vinden mijn man en dochter ook.

Dat van dat contract dat zal best kloppen ja, van die drie jaar. Tegen die tijd zijn de K's zo'n beetje veertig en dan denk ik dat ze met een grote show afscheid nemen.

Als je ergens begint te werken dan begin je niet met een topsalaris, ook dat begrijp ik wel, al hoop ik wel dat de vergoeding navenant is want het is keihard werken. Josje, als danseres, is niet veel gewend, qua salaris want als iets slecht verdient is het wel dansen. Ik hoop dat ze er dus in ieder geval flink op vooruit gaat.

Wie écht rijk worden aan K3 zijn Gert en zijn maatjes Hans Bourlon en Danny Verbiest.Danny Verbiest heeft een aantal jaren geleden al afscheid genomen.
quote:eleonora schreef op 04 oktober 2009 @ 13:32:

Ik zit er nog eens over na te denken maar ik voorzie wel problemen eigenlijk met de keus van Josje (die ik trouwens zelf ook zou kiezen).

Het leeftijdsverschil is behoorlijk groot tussen de twee oudsten en de jongste bijvoorbeeld. Karen en Kristel zitten in een andere levensfase dan Josje. Dat zou problemen op kunnen leveren. Daarbij is Josje verreweg de knapste van de drie en ook dat kan natuurlijk scheve gezichten gaan geven. Ik denk dat Josje ook los van K3 aanbiedingen gaat krijgen. Ik zeg maar wat, een fotoreportage in de Maxim of zo of de HFM, ik noem maar wat. Dan moet je als twee oudere en langer lid van de groep zijnden wel tegen kunnen.

Nu lijken Karen en Kristel me lieve meiden, absoluut maar ik hoop niet dat hun keuze ze toch tegen gaat vallen na verloop van tijd.

Wat denken jullie? Is dat reëel of niet?

Ik vind dit heel reeel, en ben het volkomen met je eens.

Ik vond ze trouwens al zo verschrikt/teleurgesteld , kijken/reagereren

toen het allereerste meisje afviel.

Of heb ik mij dat verbeeldt??
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Flashy schreef op 04 oktober 2009 @ 17:01:

[...]

Danny Verbiest heeft een aantal jaren geleden al afscheid genomen.Maar heeft daar heel veel geld bij gekregen hoor, bij dat afscheid, geloof dat maar rustig. Danny hoeft nooit meer te werken als hij dat niet wil.
quote:binkie14 schreef op 04 oktober 2009 @ 17:03:

[...]

Ik vind dit heel reeel, en ben het volkomen met je eens.

Ik vond ze trouwens al zo verschrikt/teleurgesteld , kijken/reagereren

toen het allereerste meisje afviel.

Of heb ik mij dat verbeeldt??

Ze keken inderdaad wel wat vreemd, maar ik kan me haast niet voorstellen dat ze Madelon eruit hadden laten gaan als K2 dat absoluut niet zou willen.

Daarbij zeiden ze zelf in hun speech dat er 1 persoon was wiens naam steeds terug kwam en dat ze ok geen twijfels hadden en dat was dus Josje.

Persoonlijk vond ik Josje ook veruit de leukste, maar eigenlijk te jong/leuk/hip/stoer/knap voor K3
quote:Sugarbaby schreef op 04 oktober 2009 @ 16:10:

[...]

maar een SUPERslim antwoord als je helemaal niet de nieuwe K wilt worden, maar alleen veel aandacht wilt binnenhalen voor jezelf om vervolgens een solocarriere te starten! :D

.

Daar zit ook wel een kern van waarheid in!!

Wat ik me nou afvraag, stel Josje was bij de jury en het publiek 3e geworden( dus gelijk al afgevallen) en Madelon 2 en Noa 1. Hadden de 2 K's dan net zo'n speech gehouden? Van ja we hadden vele gesprekken en steeds kwam de zelfde naam (die van Noa) naar voren als winaarres.??
Ik denk dat wat die speech betreft het pure marketing is geweest. Ondanks dat K en K het echt wel een fijn mens vinden het is en blijft de andere oude K natuurlijk niet. Maar om de nieuweling welkom te laten voelen met name voor de pers is die speech gehouden. Want hadden ze dat niet gedaan dan was de pers eroverheen gevallen en was er een "rel" ontketend. En dat kost je fans, inkomsten en dan kun je heel K3/K2 wel opdoeken. Daar waar de meeste artiesten leven van "rellen" en dergelijke is een rel bij deze groep niet handig. Juist omdat ze optreden voor kinderen. En dan wordt je gezien als voorbeeld (meer dan wanneer je artiest bent voor 16 jaar of ouder)

Maar goed dit is mijn leken mening.
Goh, Aandachtsgeile Noa brengt per vanaag haar oude single weer uit onder de naam Noa Neal.
Nah wat een verrassing! Het ijzer smeden als het heet is enzo...
Ach, geef haar eens ongelijk.
Tamara blogt:

K2 is terug K3

K3 is weer voltallig. Gisteren was het zover, de grote finale van K2 zoekt K3 die je live kon volgen op VTM en SBS6. Josje, Madelon en ik begonnen de show met ‘Wie is de leukste van het land’, gevolgd door ons solo nummer aan de piano. We kregen alle 3 een ander nummer opgelegd en kregen als opdracht mee om deze song in ballade- vorm te brengen. Ik bracht een nieuwe versie van “Oma’s aan de top” die door songwriter Miguel Wiels niet helemaal in de smaak viel maar waar ik me best in kon vinden. Vervolgens brachten we een liedje samen met Karen en Kristel die we een paar dagen op voorhand aan de hand van een enveloppe getrokken hadden. Ik was heel blij met mijn liedje “Oya Lélé”, het deed me denken aan de auditieronde in zaal Elckerlyc waar ik hetzelfde nummer opgelegd kreeg om samen met Flore en Yvette te brengen. Het laatste nummer dat we brachten met K5 was MamaSè in een doorschuifsysteem. Aan de hand van televoting en de stem van de jury viel Madelon als eerste af. Ondertussen waren Josje en ik omgekleed voor mijn laatste nummer ‘Bij de politie’ één van de nieuwste songs van K3.Toen Josje en ik in regenboogjurkjes terug op het podium verschenen viel het verdikt van Karen en Kristel. Hun hart lag bij de 23-jarige Josje uit Amsterdam. Ik vond het ontzettend jammer dat ik niet het nieuwe ktje ben geworden maar wel ontzettend blij dat ik dit wondermooie avontuur heb mogen meemaken en zo ver ben geraakt. Ben best wel fier op mezelf! Dank je wel voor jullie steun, de massale televoting smsjes, de lieve aanmoedigingswoorden op mijn guestbook en fb fanpage. Een welgemeende DANK U WEL België en Nederland!
Ik vond Madelon de beste. Ze had de mooiste stem, en ik vond haar gezicht en uitstraling perfect bij K3 passen. Josje vond ik een goede tweede, en die Noa vond ik een nare uitstraling hebben. Maar ja, het gaat niet altijd zoals jij het wil en bovendien slaap ik er geen minuut minder om, maar het was leuk om naar te kijken.
Ik vond Madelon toch echt té hoog -zo mooi verwoord door Karen- 'zag twee beren broodjes smeren' gehalte hebben. Noa vond ik gewoon irritant, past niet bij K3. Josje..tja, ze had zeker mijn stem, maar kan me vinden in wat Eleonora zegt. Ze is veel jonger en straalt toch wat anders uit dan de andere k's. Ach, de tijd zal het leren. Er vergaat verder niets mee!

Van deze foto word ik echt helemaal vrolijk. Loop ik voor gek als ik dit op mijn 40e aantrek? hahaha
Geef Noa eens ongelijk! Ze was toch al redelijk bekend in Belgie? Goeie zet om op deze manier wat extra aandacht te krijgen. Daar gaat het toch allemaal om, aandacht krijgen. Anders kun je het als artiest wel vergeten.
Te lezen op een Belgische site:

De Vlaamse en Nederlandse zender staken allebei hun paradepaardje in een strak pak: Koen Wauters kreeg Gerard Joling naast zich als duo-presentator. Juist. Dàt was die foute Hollander met dat foute brilletje. Het zorgde voor heerlijke momenten tussen hem en jurylid Patty Brard. Na ‘De Drie Biggetjes’ bijvoorbeeld: ‘Ik heb tijdens het liedje ook een beetje naar jouw biggetjes zitten kijken, Patty.’ Daar zat ze, in haar roze glitterjurk. Nederlandse televisie is duidelijk net dat beetje stouter en pittiger dan bij ons.

:-)
Ik vind het zo erg dat het afgelopen is. Wat moet ik nu met mijn zaterdagavonden beginnen
Ik vind hier dingen van.
Die rooie van K3 is toch ook zwanger? Zou die binnenkort dan ook niet ermee stoppen?

Van mij had Madelon, Josje en Noa de nieuwe K3 kunnen worden mits met een andere naam.

Ik ben ook al 35 en ik zou me zelf toch te oud voelen om zo'n liedjes te zingen, vooral als je zelf ook nog eens kinderen krijgt maar ja das mijn mening...
quote:Melodie74 schreef op 05 oktober 2009 @ 21:08:

Die rooie van K3 is toch ook zwanger? Zou die binnenkort dan ook niet ermee stoppen?

Van mij had Madelon, Josje en Noa de nieuwe K3 kunnen worden mits met een andere naam.

Ik ben ook al 35 en ik zou me zelf toch te oud voelen om zo'n liedjes te zingen, vooral als je zelf ook nog eens kinderen krijgt maar ja das mijn mening...

Vast niet, de andere heeft ook al 2 kinderen.

Kan prima hoor!
Voor de geinteresseerden:

http://www.nieuwsblad.be/ ... articleID=DMA06102009_001

Een artikel over het zojuist verschenen boek van Kathleen.
Dat is best een heftig artikel zeg en ik begrijp Kathleen nu ook een stuk beter. Arme meid.
Idd een paar aangrijpende stukjes. Kathleen was altijd mijn minst favoriete K maar misschien wil ik haar boek wel lezen...

Ik kon het niet weerstaan.... sorrie!
Dank je wel voor het plaatsen van de link, Flashy. Het is inderdaad een behoorlijk aangrijpend stukje. Arme Kathleen. Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in roze en suikerzoet als je vader net is overleden.
Zielig verhaal, maar haar optreden vond ik toch echt niks met dat Willeke alberti nummer. Ieks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven