Kippenvel welk liedje
donderdag 11 september 2008 om 22:19
Ik ben bezig met muziek om eens allemaal mooie nummers bij elkaar te krijgen voornameliijk van meerdere jaren geleden tot vele jaren geleden voor mijn ouders. Ik zelf ben gek op pop of rock enzo met klasiek of een koor. van die kippenvel muziek. Ik hou van bijna elke soort muziek maar het ene om op te dansen en de andere muziek om in te verdwijnen. Ik vind bijvoorbeeld ben cramer niets maar zijn liedje achter de horizon geeft mij kippenvel.
Ik ben benieuwd welk liedje jullie nooit vergeten zijn en waarom.
Misschien dat jullie me weer op ideeen brengen.
Ik ben benieuwd welk liedje jullie nooit vergeten zijn en waarom.
Misschien dat jullie me weer op ideeen brengen.
dinsdag 12 juli 2011 om 23:49
Guus Meeuwis - Op straat
Een liedje waar ik zelf heel veel aan heb, om even stil te staan bij anderen. Een liedje, waarvan ik eigenlijk vind dat sommige mensen in mijn omgeving het zouden moeten horen...
http://www.youtube.com/watch?v=boHz6j4prbE&feature=fvsr
En eigenlijk vrijwel alles van Guus Meeuwis bezorgt mij kippenvel of vreugdesprongetjes.
Een liedje waar ik zelf heel veel aan heb, om even stil te staan bij anderen. Een liedje, waarvan ik eigenlijk vind dat sommige mensen in mijn omgeving het zouden moeten horen...
http://www.youtube.com/watch?v=boHz6j4prbE&feature=fvsr
En eigenlijk vrijwel alles van Guus Meeuwis bezorgt mij kippenvel of vreugdesprongetjes.
woensdag 13 juli 2011 om 10:01
donderdag 14 juli 2011 om 10:30
quote:asmara2011 schreef op 14 juli 2011 @ 09:12:
Er zijn onder tussen ook al weer heel wat nieuwe nummers
Dus waarom zouden we het topic niet opnieuw openen
Ik vind zelf show me heaven een heel mooi nummer Weet alleen even niet wie het nog maar zong......
Mariah McKee.
Ik vind zelf Cherry Ghost - People help the People erg mooi.
Focus - House of the King ook, hier kan de hedendaagse Nederpop niet aan tippen.
Lisbeth Scott - Take me Home is ook prachtig
The Doors - The End door Nigel Kennedy vind ik erg mooi.
Er zijn onder tussen ook al weer heel wat nieuwe nummers
Dus waarom zouden we het topic niet opnieuw openen
Ik vind zelf show me heaven een heel mooi nummer Weet alleen even niet wie het nog maar zong......
Mariah McKee.
Ik vind zelf Cherry Ghost - People help the People erg mooi.
Focus - House of the King ook, hier kan de hedendaagse Nederpop niet aan tippen.
Lisbeth Scott - Take me Home is ook prachtig
The Doors - The End door Nigel Kennedy vind ik erg mooi.