Entertainment alle pijlers

Klem, seizoen drie

24-09-2020 23:20 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt mee? Ik vond het meteen alweer spannend.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ja! Fan hierzo.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook. Hartstikke spannend weer.
Ik heb het gisteren wel gekeken maar viel halverwege bijna in slaap, dus ik kijk het nog even terug vanmiddag.
Genoten!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net het begin nog eens terug zitten kijken omdat ik wilde zien hoe de overval op de vrachtwagen van Marius was gegaan. Maar hoewel de kijker nu toch wel min of meer wordt gestuurd in de richting van een vooropgezet plan kan het in principe nog alle kanten op.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Goed begin van serie drie. Mijn sneldrogende cement droogde alleen nooit zoooo snel op!
Everything you see I owe to spaghetti!
Inmiddels weer opnieuw gekeken, ik zit er gelijk weer in. Goede serie!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het nog terugkijken, ben wel heel benieuwd, vond de eerste 2 seizoenen ook al zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of het gewoon nog herhaald wordt? Ik ben het glad vergeten.
Alle reacties Link kopieren
thee schreef:
27-09-2020 17:49
Weet iemand of het gewoon nog herhaald wordt? Ik ben het glad vergeten.
Je kunt toch gewoon hier kijken.
https://www.bnnvara.nl/klem/videos/550602
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Mooie aflevering weer gisteravond. Ik ben sinds Klem echt fan geworden van Georgina Verbaan, echt een fantastische actrice.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik ben niet altijd fan van Georgina maar in deze serie en in Van God Los vond ik ze erg sterk acteren.
Alle reacties Link kopieren
Wow, een week langer op een aflevering moeten wachten maar het was het wachten waard. Echt een rete goeie aflevering weer.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Vond het ook een fijne aflevering. De spanning wordt mooi opgebouwd zo. Heeft Thomas Acda een gebitje in? Hij heeft een beetje konijnentandjes in zijn rol.

Oh...en zo wil ik sommige dames ook wel in de houtgreep nemen a la Kitty!!
Everything you see I owe to spaghetti!
Oh ik heb zo gelachen om dat accent van Marius :rofl: Geweldig gewoon :heart:
Topserie!
Alle reacties Link kopieren
Was het briefje nou echt door Hugo geschreven trouwens, dat begreep ik niet helemaal goed. Kan me ook niet meer herinneren of die twee in serie 1 het bed hebben gedeeld.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Eén van de weinige Nederlandse series die ik volg.

Deels ook een feest van herkenning als vader alleen met twee kinderen en een drukke baan, alleen heb ik een iets minder spannend leven en geen banden met de criminaliteit. :)
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
16-10-2020 13:34
Was het briefje nou echt door Hugo geschreven trouwens, dat begreep ik niet helemaal goed. Kan me ook niet meer herinneren of die twee in serie 1 het bed hebben gedeeld.
Het briefje is geschreven door de lerares van hun dochtertje (Chrissie). Toen Marius in de gevangenis zat is Kitty vreemd gegaan met Hugo Warmond. Dat is in een eerder seizoen als een soort flashback voorbij gekomen. De juf zal dit of de een of andere manier weten of vermoeden en gebruikt dit als bliksemafleider voor Marius.
Alle reacties Link kopieren
grensgevalleke schreef:
18-10-2020 10:26
Het briefje is geschreven door de lerares van hun dochtertje (Chrissie). Toen Marius in de gevangenis zat is Kitty vreemd gegaan met Hugo Warmond. Dat is in een eerder seizoen als een soort flashback voorbij gekomen. De juf zal dit of de een of andere manier weten of vermoeden en gebruikt dit als bliksemafleider voor Marius.
Heb de aflevering nog een keertje gekeken, maar een vrouw fluisterde wat in haar oor over Kitty. Zo kwam de juf dit te weten.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
19-10-2020 10:42
Heb de aflevering nog een keertje gekeken, maar een vrouw fluisterde wat in haar oor over Kitty. Zo kwam de juf dit te weten.
Bedankt ik snapte het niet helemaal. Nu wel :-D
Zoooo wat was het spannend gisteren :O
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
23-10-2020 08:03
Zoooo wat was het spannend gisteren :O
Ja hè. Echt leuk een serie waarbij je niet kan wachten tot het weer donderdag is. En niet vooruit wil kijken, omdat dit de lol eraf haalt.

Vond het wel raar dat Piet zei dat 'er bier in de ijskast staat' tegen Marius. Dat woord ijskast gebruiken ze in Bloemendaal, Wassenaar en het Gooi etc. Dat soort milieu's maar niet Pietje Penoze.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaahhh, heel spannend! Is Marius nu verdronken of niet? Hield de politie hem al die tijd wel goed in de gaten en hebben ze hem nu op een of andere miraculeuze wijze op het laatste nippertje toch gered? Ik hoop het eigenlijk van niet want stiekem wacht ik al lang op het moment dat Kitty en Hugo eindelijk hun liefde aan elkaar verklaren. :heart:
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Annapicobella schreef:
23-10-2020 09:51
Ja hè. Echt leuk een serie waarbij je niet kan wachten tot het weer donderdag is. En niet vooruit wil kijken, omdat dit de lol eraf haalt.

Vond het wel raar dat Piet zei dat 'er bier in de ijskast staat' tegen Marius. Dat woord ijskast gebruiken ze in Bloemendaal, Wassenaar en het Gooi etc. Dat soort milieu's maar niet Pietje Penoze.
Inderdaad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven