Entertainment alle pijlers

KLEM

27-01-2017 06:18 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen topic over? Vind t tot nu toe een serie met potentie!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wel n verrassend einde...
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 31 maart 2017 @ 05:47:

[...]





Het is afgelopen....Ja daarom........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 25 maart 2017 @ 16:40:

Ik vraag mij steeds af of de mannen met de moord "" op Wally wegkomen? Hij is nu spoorloos maar iemand heeft m gebracht/ afgezet bij Hugo.

Spannend hoor en wat moeten we lang wachten Ik was zijn acteursnaam vergeten dus mijn dank. Het is Vincent van der Valk die deze rol speelt en ik vind dat hij dit fantastisch doet. Hij heeft niet eens zo heel veel aan zijn uiterlijk hoeven te wijzigen.

Ik denk dat hij uit z'n graf opstaat want de kuil was niet zo diep toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat kijken jullie nu op de donderdagavond? Ik vond niks wat mij aansprak dus ben ik vroeg in bed gedoken en gaan lezen, telefoon bij de hand dat wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 31 maart 2017 @ 13:40:

[...]





Ja daarom........owww
quote:Boekenwurm2016 schreef op 31 maart 2017 @ 19:21:

Wat kijken jullie nu op de donderdagavond? Ik vond niks wat mij aansprak dus ben ik vroeg in bed gedoken en gaan lezen, telefoon bij de hand dat wel Ik heb nog niks gevonden ter vervanging helaas.
Ik ben donderdag ook maar eens in een boek gedoken. Meestal is da't ook op vrijdag het geval. Geef helemaal niks om the voice, en verder is er niet veel meer op helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:deepspace schreef op 31 maart 2017 @ 21:55:

[...]



Ik heb nog niks gevonden ter vervanging helaas.Hier helaas ook niet..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog gekeken vanavond?
Yes!
Heerlijke aflevering weer. Die vriend van Laura is ook een vreemde gast. Die heeft ook nog wel wat verrassingen in petto denk ik. Maarten Heijmans mag van mij nog vaak te zien zijn :)
Ik moet er weer even inkomen. Ga volgende week wel weer kijken.
Alle reacties Link kopieren
yogonaise schreef:
13-09-2018 21:37
Iemand nog gekeken vanavond?
Ja net teruggekeken. Moet weer even goed nadenken wie nou ook alweer wie is (naast de hoofdrolspelers dan)
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa, leuk dat het weer terug is. Vond die makelaar trouwens wel wat overdreven. Wie zegt er nou tegen zijn aanstaande schoonvader van die rare dingen over vrouwen?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
27-09-2018 10:33
tvp
?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje jammer dat Kitty nu ook min of meer op het slechte pad is. Dat ze samen met Marius toch een echt koppel is gaan vormen. Maar goed, wie weet wat de volgende afleveringen nog gaan brengen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt al een beetje voor de hand hoe die twee levens verweven worden. Door die vriend van de dochter uiteraard, maar ook dat Kitty bij fraude weer aan gaat kloppen bij Hugo om dit 'op te lossen'.
Dus geen verrassingen, tenzij vriend van de dochter de zoon van een crimineel is.
Blijft nog steeds wel leuk en ik verbaas me altijd weer over dan weer stukjes uit Haarlem te zien en dan weer Hugo vrolijk fietsend in Amsterdam te zien in de volgende scene. Die fietst wat af.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
01-10-2018 16:43
Het ligt al een beetje voor de hand hoe die twee levens verweven worden. Door die vriend van de dochter uiteraard, maar ook dat Kitty bij fraude weer aan gaat kloppen bij Hugo om dit 'op te lossen'.
Dus geen verrassingen, tenzij vriend van de dochter de zoon van een crimineel is.
Blijft nog steeds wel leuk en ik verbaas me altijd weer over dan weer stukjes uit Haarlem te zien en dan weer Hugo vrolijk fietsend in Amsterdam te zien in de volgende scene. Die fietst wat af.
:-) :)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Kwebbeltje91 schreef:
13-09-2018 21:40
Yes!
Heerlijke aflevering weer. Die vriend van Laura is ook een vreemde gast. Die heeft ook nog wel wat verrassingen in petto denk ik. Maarten Heijmans mag van mij nog vaak te zien zijn :)
Heb je hem zien vallen? Acteertalentje.
Alle reacties Link kopieren
Wat niet 'logisch' is, is dat Marius zichzelf op tv heeft gezien en dan toch in exact dezelfde vrij opvallende lichte broek de volgende dag weer te zien is. Eigenlijk dezelfde outfit met dat penozejasje. Denk eens na gast (scenarioschrijver, kledinguitzoeker)!
Everything you see I owe to spaghetti!
Sophiever schreef:
02-10-2018 21:35
Heb je hem zien vallen? Acteertalentje.
Ja he.
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
07-10-2018 18:01
Wat niet 'logisch' is, is dat Marius zichzelf op tv heeft gezien en dan toch in exact dezelfde vrij opvallende lichte broek de volgende dag weer te zien is. Eigenlijk dezelfde outfit met dat penozejasje. Denk eens na gast (scenarioschrijver, kledinguitzoeker)!
Maar ze lieten toch juist zien dat hij die kleren in een zak in een vuilniscontainer gooiden?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
07-10-2018 19:08
Maar ze lieten toch juist zien dat hij die kleren in een zak in een vuilniscontainer gooiden?
Dan is het een continueiteitsfoutje.
Everything you see I owe to spaghetti!
Waarom is het vanavond niet op tv?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven