Entertainment alle pijlers

KLEM

27-01-2017 06:18 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen topic over? Vind t tot nu toe een serie met potentie!
deepspace schreef:
11-10-2018 20:31
Waarom is het vanavond niet op tv?
Omdat er eenmalig wat anders op is...
gizzmo-returns schreef:
11-10-2018 20:33
Omdat er eenmalig wat anders op is...
Ach nu je het zegt! Ik zag dat er wat gepost was en dacht: Shit, donderdag! Wil naar 1 zappen.. En daar staat ie nu al op :P
Oooooh jaa.....
Dr aflevering die vanavond zou komen, kun je zien op npo start.
Alle reacties Link kopieren
Oe, ik vind het weer retespannend! Gaat Hugo nu eindelijk naar de politie omdat het steeds verder uit de hand gaat lopen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
De stylist van Hugo (en zijn nieuwe vriendin) heeft waarschijnlijk gedacht "Ja, dat blauw...dat past bij de belastingdienst. Blauwe parka, blauwe pakken, blauwe overhemden, blauwe vesten. Geen accessoires, zo saai mogelijke look inclusief sexdodende bril.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er nog? Weer zooo ontzettend spannend gisteravond.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik kijk ook nog. Vind het ook heel spannend.
Ja ik kijk ook nog steeds.
Ik denk dat Kitty ook nog heel verrassend uit de hoek gaat komen.
Blijf het nog steeds een topserie vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Georgina Verbaan ook echt top spelen als Kitty. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Zou leuk zijn als het uiteindelijk toch nog wat wordt tussen Hugo en Kitty :-).
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik denk dat Wout trouwens nog steeds gevaar loopt.

Georgina vind ik ook echt top. Ik vind haar niet altijd goed in bepaalde series, maar in Klem is ze echt super. Vond ze in van God los ook fantastisch spelen.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
02-11-2018 15:58
Ik vind Georgina Verbaan ook echt top spelen als Kitty. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Zou leuk zijn als het uiteindelijk toch nog wat wordt tussen Hugo en Kitty :-).
Dat heb ik als mogelijk einde vd serie: Marius in de bak, Hugo en Kitty samen met de kinderen als 1 happy familie. :-)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Hugo die zich af als slachtoffer blijft zien maar wel telkens contact met Marius en Kitty blijft houden. Doet hij echt zelf.
Het net wat zich steeds strakker om hen spant.
Spannende serie
Ja, ik blijf het ook een goede serie vinden!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt retespannend. Hoeveel afleveringen nog?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Volgens mij nu nog 2. Maar vast een seizoen 3 vermoed ik.
Ja een tijdje geleden hebben ze inderdaad verteld dat er een 3e seizoen komt.
Alle reacties Link kopieren
Mooi hoe het lijkt alsof alles onder controle is en toch niet.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Morgen laatste aflevering van het seizoen. Ik vind het nog steeds heel spannend. Gelukkig is Laura eindelijk van die engerd af. Ben benieuwd hoe de rest afloopt. Waarschijnlijk weer een gigantische cliffhanger.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik denk dat Wout ook nog heel verrassend uit de hoek gaat komen morgen. Wraak ofzo. Jammer dat het alweer de laatste aflevering is.
Heerlijk dat accent van Marius! Benieuwd wanneer seizoen 3 komt. Ik blijf het echt een topserie vinden.
Echt jammer dat het alweer afgelopen is! Nu alweer zin in het volgende seizoen, maar zal nog wel een jaar duren denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik mocht die Sophie toch al nooit. Maar waarom zei de secretaresse van Hugo nou sorry? Heeft zei ook wat verklapt?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Denk dat die aanvoelde dat hem geen leuk nieuws te wachten stond. Verwacht niet dat zij meer weet, wel dat ze goed aanvoelt dat het helemaal niet oké is. Vatte haar reactie op als: het spijt me heel erg voor je, wat er ook aan de hand mag zijn...

Ik vermoed trouwens dat we ook nog wel wat te horen krijgen van die receptiemedewerkers bij Ron's sauna over die verdachte toilettas waar zowel Marius als Hugo naar gevraagd hadden. In elk geval ben ik bang dat Hugo hier dus weer flink verdacht van gemaakt gaat worden. Zou iemand gezien hebben wat de inhoud is?
mevrouwiglesias schreef:
23-11-2018 12:36
Ik mocht die Sophie toch al nooit. Maar waarom zei de secretaresse van Hugo nou sorry? Heeft zei ook wat verklapt?
Ik denk omdat hij de laan wordt uitgestuurd en zij daarover ook is geïnformeerd, aangezien zij zijn secretaresse was.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het einde een beetje slordig is, met weinig recherche werk wie er achter die moord zit.
Had gehoopt dat enge vriend van Laura nog her en der connecties in de onderwereld zou hebben (bijvoorbeeld zoon van Ron).
Luistert de acteur die Marius speelt de verhoren van Holleeder af voor het accent?
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven