Entertainment alle pijlers

Kletsen jullie weer mee ? Deel 5 in de saga van A2

19-08-2021 08:02 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal hier weer verder !
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 20-08-2021 10:21
59.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
19-08-2021 21:57
Het is wachten op Koreana, die zit vast en zeker als een bok op een haverkist ;)
Haha daar kunnen we op vertrouwen maar heb nog maar 10% batterij en ben niet thuis.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
19-08-2021 21:42
Saar is ineens net zo blond als Mo.

Ik moet vaak echt even 2x kijken hoor! Dan denk ik 'hey zijn ze weer samen?', en dan pas besef ik dat het Sarah is.
She was brave and strong and broken, all at once.
Ik las ergens dat er van uitgegaan wordt dat de kans mogelijk is (hoe voorzichtig kun je zijn hè) dat nu Dre, saar en Mo die kant opgaan er een kans bestaat dat er een herhaling komt van Brazes....
Nou ik denk dat Mo hier never en nooit meer intrapt. Sowieso de lafheid van A2 want wordt het ff moeilijk dan ga je met het eerste beste starfuckertje een relatie aan en is je nieuwe schoonpa in een paar dagen je beste vriend. De oude schoonfamilie pleurt hij gewoon bij het grofvuil.
Dat Mo hem nog gevraagd heeft bij de uitvaart van haar oma vond ik al heel nobel van haar. Zegt toch heel veel over Monique.

Maar ik denk eigenlijk dat de actie van Ratchel en de laffe reactie van A2, wegvluchten dus, echt wel de druppel is.
Mo neemt hem nooit meer terug. Daar kun je van uitgaan. Op A2 kun je gewoon niet bouwen, waait met alle winden mee. Kan hij nog zoveel in de sportschool zitten, ruggegraat heeft hij niet.
Alle reacties Link kopieren
Begrafenis van oma? Wanneer was dat?
Ik geloof er niks van dan Dre Mo terug wil. Volgens mij is hij wel gek op Saar, zover hij oprechte gevoelens kan hebben voor een ander dan.
Woez schreef:
19-08-2021 22:11
Ik moet vaak echt even 2x kijken hoor! Dan denk ik 'hey zijn ze weer samen?', en dan pas besef ik dat het Sarah is.
Ja, dat heb ik ook. Toch vind ik Monique zachter en daardoor mooier.
Alle reacties Link kopieren
Reficul schreef:
19-08-2021 22:33
Begrafenis van oma? Wanneer was dat?
Ten tijden van Bridget
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
19-08-2021 22:08
En dat als zogenaamde werkgever van Sarah.
Walgelijke vrouwen , met een veel te grote mond . Slecht voor hun prutkleding.
Zijn er echt mensen die denken dat het een herhaling wordt van wat er vorig jaar gebeurde op curaçao?
Billy_Mean schreef:
19-08-2021 23:02
Zijn er echt mensen die denken dat het een herhaling wordt van wat er vorig jaar gebeurde op curaçao?
Ik niet. Ik denk dat het idee om ook naar Ibiza te gaan uit de koker van Sarah en omdat Sarah graag wil pronken met A2(als dat al kan) en zo hoopt Monique dwars te zitten. Alles voor de aandacht. Ik hoop zo dat Monique niet gaat.
Alle reacties Link kopieren
Monique gaat nu goed qua samenwerkingen op insta. Als ze die pipo terugneemt lacht heel Nederland haar uit
Ik geloof niet dat ze zo gek is. Bovendien is ze echt beter af. En hij trouwens ook. Als hij het leuk vindt om 5 jarigen na te doen dan maar met iemand die dat ook leuk vindt. Maar enige drama is nooit weg. Het lijkt wel of ze met zijn
tweeën zijn in dat hotel. Ik denk dat Sarah heel bewust A2 weghoudt van alle mooie vrouwen of misschien juist niet en hebben ze vanavond een bingo avond met Maan
Dat hotel lijkt behalve het eten niet veel beter dan een all inclusive oord in Turkije
Alle reacties Link kopieren
Manatees schreef:
19-08-2021 20:40
Ach huidveroudering is geen thema bij Saartje. Dan gaan er later gewoon nog meer fillers in!

Zo schoonmoeder, zo schoondochter :proud:
Alle reacties Link kopieren
Die laatste foto in Dre zn story op Insta, das geen reclame voor Sarah, heel raar hoofd, lijkt Pardoes van de Efteling wel
Alle reacties Link kopieren
mararangara schreef:
20-08-2021 02:01
Die laatste foto in Dre zn story op Insta, das geen reclame voor Sarah, heel raar hoofd, lijkt Pardoes van de Efteling wel
Dat is grappig dat zal hij wel weer met een of andere filter gedaan hebben of met snapchat.
Het is gewoon een klein kind.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
19-08-2021 23:02
Zijn er echt mensen die denken dat het een herhaling wordt van wat er vorig jaar gebeurde op curaçao?
Nee hoor zij is er klaar mee. En ik moet eerst zien of ze naar Ibiza gaat.
mararangara schreef:
20-08-2021 02:01
Die laatste foto in Dre zn story op Insta, das geen reclame voor Sarah, heel raar hoofd, lijkt Pardoes van de Efteling wel
Is toch echt kinderachtig zulke foto's, lijkt wel of A2 nooit eens serieus kan zijn...
Alle reacties Link kopieren
Nikki zit, de afgelopen dagen in ieder geval, op een boot. In ieder geval niet in dat hotel.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 09:10
Oeh dat durf ik niet te zeggen. Ik begreep dat de naam Ketting veel voorkomt in Rotterdam?
Klopt, Een veel voorkomende naam in Rotterdam en ook geen onbekende familie aldaar , een familie van kroegeigenaren.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2021/08 ... -posts/

Staat die RATchel en Guido even voor paal.
In die tijd was RATchel ziek die heeft dat niet meer gekregen. Wat zal ze balen nu. Of nog meer koken van woede.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedenk mij net dat de familie van Monique A2 ook liefdevol hebben opgenomen destijds . De RlS draaide ook bij hun op het kamp. En ze worden zo aan de kant gegooid.
Gelukkig maakt Omaatje dit niet meer mee.
Alle reacties Link kopieren
Koreana

:worship: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
19-08-2021 21:53
Is er al iets bekend van Yvonne haar video.
Komt er aan.
Ik had even een kleine crisis gisteravond: de broer van een buurvrouw werd afgevoerd met een ambu (hartinfarct) dus ik moest met buuf (want geen auto) naar het ziekenhuis rijden en ben even bij haar gebleven.

Ik ga het zo posten.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die Guido de aandachtstrekker leest in plaats van Guido den Aantrekker? :$
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Koreana!

Je zorgt ook voor iedereen.
Miek_ schreef:
20-08-2021 09:51
Ben ik de enige die Guido de aandachtstrekker leest in plaats van Guido den Aantrekker? :$
Nee😅😅

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven