Entertainment alle pijlers

Kletsen jullie weer mee ? Deel 5 in de saga van A2

19-08-2021 08:02 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal hier weer verder !
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 20-08-2021 10:21
59.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
delicious35 schreef:
19-08-2021 18:58
Dat is ook zielig. Even laten zien dat je zogenaamd wel werkt.
Jammer dat ik er niet was. Als ik er ooit kom en ik zie haar staan dan vraag ik om een Poison Bubble.
Hoeft ze d'r alleen maar in te spugen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
19-08-2021 18:53
Een of andere dj maakt er weer eens feestje van, volgens Saar.
Een kinderhand is blijkbaar gauw gevuld, want ik zie alleen maar een handjevol mensen verveeld in dat lilluke zwembad drijven.
Ik vind al dat hout ook niet mooi. Het zal best de koelte bewaren, maar ik vind het zo lelijk, terwijl ik wel fan ben van natuurlijke producten, ik hou bijv. meer van houten lamellen dan kunststof.
En dat eten, ik heb soms geen flauw idee wat ze daar allemaal hebben liggen. Ik zie volgens mij witte rijst met tosti's en sausjes?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
19-08-2021 14:51
Alhoewel ik geen Sarah fan ben, ze is toch veels te knap voor Andre. Wat is zijn lichaam vreselijk onaantrekkelijk. En dan heb ik het nog niet eens over het hoofd
Enige wat ik nog kan bedenken is dezelfde humor en dezelfde interesses😂
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
19-08-2021 18:53
Een of andere dj maakt er weer eens feestje van, volgens Saar.
Een kinderhand is blijkbaar gauw gevuld, want ik zie alleen maar een handjevol mensen verveeld in dat lilluke zwembad drijven.
En die afschuwelijke muziek bij dat zwembad 😱
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 19:07
Ik vind al dat hout ook niet mooi. Het zal best de koelte bewaren, maar ik vind het zo lelijk, terwijl ik wel fan ben van natuurlijke producten, ik hou bijv. meer van houten lamellen dan kunststof.
En dat eten, ik heb soms geen flauw idee wat ze daar allemaal hebben liggen. Ik zie volgens mij witte rijst met tosti's en sausjes?
Nee hoor, die gerechten zijn prachtig.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Maan duikt wel vaak op in de roddels bij diverse BN-ers.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
19-08-2021 16:28
Echt waar? Ik dacht dat ze alleen even de garderobe in waren gedoken voor wat hand- en spandiensten op de bruiloft van Patty?!!
Dat is weer een ander
Was Bridget.
Is zelfs een rechtszaak over geweest die Bridget en A2 trouwens verloren hebben

Dit zal wel mosterd zijn trouwens
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-08-2021 19:19
Nee hoor, die gerechten zijn prachtig.
Inderdaad. Het water loopt me steeds in mijn mond als ik die stories voorbij zie komen 😋
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
19-08-2021 18:19
Hoe zou dat nou gaan in dat Oku walhalla als Maan daar aan het zwembad ligt met vriendinnen en AH2 met Saar voorbij host en Saar weet dat haar Dré een oogje had op Maan?
En ik vraag me ook af wat die naturelle meiden dan vinden van zo'n Saar die al best veel gesleuteld heeft aan haar uiterlijk. Zelf vind ik het dan een verademing om Maan daar te zien liggen ipv al die gepolijste foto's van Saar.
Ik denk dat Sarah dit weekend heel vaak hoofdpijn heeft en liever op de kamer blijft
Alle reacties Link kopieren
Dat zou pas dom zijn; op je kamer blijven terwijl dreetje buiten vlakbij maan en monique rond huppelt..
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
19-08-2021 19:37
Dat zou pas dom zijn; op je kamer blijven terwijl dreetje buiten vlakbij maan en monique rond huppelt..
En vergeet Nikkie niet. :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Er staat trouwens weer een appartement te koop in het complex waar A2 en Saar hun stulpje hebben gekocht. Dus als je nog een woning in de buurt van hun zoekt?
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-08-2021 19:19
En die afschuwelijke muziek bij dat zwembad 😱

Het geluid galmt overal doorheen. Je kunt je siësta wel vergeten daar op die balkonnetjes.
https://www.instagram.com/p/CSwNXOUDtgS ... =copy_link

Heeft Saar nou pistolen Pietje op haar arm getatoeëerd?
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
19-08-2021 20:00
https://www.instagram.com/p/CSwNXOUDtgS ... =copy_link

Heeft Saar nou pistolen Pietje op haar arm getatoeëerd?
Ik zie een zwarte vlek.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
19-08-2021 20:00
https://www.instagram.com/p/CSwNXOUDtgS ... =copy_link

Heeft Saar nou pistolen Pietje op haar arm getatoeëerd?
Ja klopt, was al eerder te zien

Heel classy…
Alle reacties Link kopieren
solinge102 schreef:
19-08-2021 19:33
Ik denk dat Sarah dit weekend heel vaak hoofdpijn heeft en liever op de kamer blijft
Ze heeft aan haar story op Instagram te zien veel in de zon gelegen. Maar inderdaad gaat nog leuk worden daar aan het zwembad. Maan en haar vriendinnen. En Nikkie. Nu komt het erop aan of Saar echt een relaxt wijf is zoals haar Dre steeds roept.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
19-08-2021 19:27
Inderdaad. Het water loopt me steeds in mijn mond als ik die stories voorbij zie komen 😋
Echt? Ik weet amper wat het is.
Maar ik ben nogal stamppotterig opgevoed door mijn moeder.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Manatees schreef:
19-08-2021 20:26
Ze heeft aan haar story op Instagram te zien veel in de zon gelegen. Maar inderdaad gaat nog leuk worden daar aan het zwembad. Maan en haar vriendinnen. En Nikkie. Nu komt het erop aan of Saar echt een relaxt wijf is zoals haar Dre steeds roept.
Alweer?
Paar weken geleden ook, toen mepte A2 hardhandig op haar schouder waar ze net zoals nu in haar Stories te zien is, weer verbrand was.

Voor iemand die zo met crèmepjes en schoonheid bezig is, weet ze niet dat ze een SPF50 moet dragen?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
De video van Yvonne lijkt online.
Ik ga even kijken en doe verslag.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Koreana, je bent een toppertje, voor iedereen die te lui is om zelf Insta aan te slingeren. :D
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 20:29
Alweer?
Paar weken geleden ook, toen mepte A2 hardhandig op haar schouder waar ze net zoals nu in haar Stories te zien is, weer verbrand was.

Voor iemand die zo met crèmepjes en schoonheid bezig is, weet ze niet dat ze een SPF50 moet dragen?
Ach huidveroudering is geen thema bij Saartje. Dan gaan er later gewoon nog meer fillers in!
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-08-2021 20:29
De video van Yvonne lijkt online.
Ik ga even kijken en doe verslag.
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Op de story van A2 en Sarah de beide foto's van een zoenende A2 en Sarah.
Hier zie je wat een narcist het is.
Zijn moeder kotst zijn ex onder de moeder van zin kind.
A2 vlucht en het enige wat hij doet is zoenend op IG met Soel.
Wie zijn idee zal dit zijn geweest.
Wat een schande!!
En dan die hartjes van de kontenkruipers.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af waarom het gedrag van H2 naar zijn kind niet strafbaar is. Emotionele mishandeling en verwaarlozing omdat hij zijn kind achterlaat. Waarom mag je geen snoepje pikken maar wel je kind achterlaten voor de zoveelste keer. en dan te bedenken dat de story hier gewoon aan meewerkt door die artikelen te plaatsen. Overigens ligt de Story allang niet meer bij onze kapper ook niet als kattenbakvulling thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven