Klikbeet
maandag 1 mei 2017 om 01:33
Apart en wel geinig! Ik vind zelf (cabaretiere en supergoede zangeres) Eva Crutzen het sterkste typetje in de diverse sketches. Ik vind dat zij heel Klikbeet 'draagt'. Best raar ook dat alleen de namen van drie jongens worden genoemd als makers van het programma. Maar goed misschien hebben zij Eva alleen maar ingehuurd.
Ik vond laatst die sketch over laatsekans.nl dating hilarisch. En de smoothie voor ffffitgurls En wanneer je moet verhuizen naar een wijk, niet te vroeg als een zwerver je deur nog blokkeert, maar pas als je nieuwe buurman een baardje laat groeien en zijn fiets ophangt. 'Studio alles behalve voetbal' vond ik te flauw.
Wat vinden jullie van Klikbeet?
Ik vond laatst die sketch over laatsekans.nl dating hilarisch. En de smoothie voor ffffitgurls En wanneer je moet verhuizen naar een wijk, niet te vroeg als een zwerver je deur nog blokkeert, maar pas als je nieuwe buurman een baardje laat groeien en zijn fiets ophangt. 'Studio alles behalve voetbal' vond ik te flauw.
Wat vinden jullie van Klikbeet?
You can never have too many hats, gloves and shoes
maandag 1 mei 2017 om 07:15
Ik heb een paar stukjes gezien maar ik vind het vrij mager, er zitten wel grappige stukjes in zoals laatstekans.nl maar over het algemeen vind ik het niet goed genoeg om naar te gaan kijken. Ik vind Eva ook de sterkste in deze serie, ze zet de typetjes veel beter neer dan de heren. Maar de typetjes zijn niet overtuigend genoeg, bij Koefnoen bijvoorbeeld zijn die veel beter neergezet en krijg ik vaak meteen het gevoel dat ik zulke mensen weleens tegen ben gekomen. De sketches zijn ook vrij mwa, die van de fitgirl had een minuut eerder moeten stoppen na de foto van haar ex, die kat voegde niets meer toe en maakte het onnodig lang. Maar goed ze zijn net begonnen die wie weet wordt het nog beter.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.