Entertainment alle pijlers

Lang Leve de Liefde (SBS).

27-01-2020 00:54 850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw dagelijks trash-TV-programma. Er zijn inmiddels 5 afleveringen geweest. Hier terug te kijken:
https://www.sbs6.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/

”In Lang Leve de Liefde maken singles een serieuze kans op langdurig liefdesgeluk…door direct te gaan samenwonen op de eerste date. Of je nu 18 of 88 bent, één of twintig relaties hebt gehad, wel of geen kinderen hebt: wij zoeken de ideale match! Niet met een zoveelste snelle blind date, maar door minstens 24 uur samen te wonen in een prachtig verblijf voorzien van alle luxe. Tijdens deze unieke slow date, die maximaal 5 dagen kan duren, gaan we kijken of de liefde aanwezig is.

Lang Leve de Liefde is elke werkdag om 18:55 uur te zien bij SBS6.”


Heb nu 5 afleveringen gezien. Ik vind het helemaal leuk! :proud:
Vooral het oudere stel "Conny & Hans", die niet van elkaar konden afblijven en meteen al trouwplannen maakten is eh...intrigerend. o_o
Wie kijkt ook?
Alle reacties Link kopieren
Maris_90 schreef:
09-09-2020 18:46
Die jongen die de bof had en die een match was met dat meisje, die zijn alweer uit elkaar.

Wie??
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Wat vonden jullie van die twee die in de eerste instantie een leuke match leken te zijn, maar nadat toen zij had aangegeven niet elke week seks te willen hij direct naar huis ging?!
Zwaar overdreven reactie van haar! Ze kennen elkaar 24 uur. Dan denk ik echt dit kan toch allemaal niet meer serieus zijn?
De match van vandaag ook, ineens zitten ze er 5 dagen in. We zien helemaal niet hoe ze de dagen doorkomen en ik kan me niet voorstellen dat hun zich hier voor opgeven. Kan niet echt zijn.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
09-09-2020 19:05
Wie??
In het eerste seizoen was er een jongen die na de hottub ineens omviel omdat hij zich niet lekker voelde worden. Ik weet zijn naam even niet.
Voor mij is de lol er een beetje af, van dit programma. Ik vond het eerst wel sympathiek, met leuke matches. Maar nu zitten er steeds meer onprettige personen in, met dubieuze redenen. Daar kijk ik niet voor mijn plezier naar. Ik ben afgehaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet altijd lachen om die stelletjes die dan beweren al hun 'hele leven' op zoek naar de liefde te zijn... en dan zijn ze 20! :facepalm: :-D
Alle reacties Link kopieren
Desalniette_ schreef:
09-09-2020 21:20
Voor mij is de lol er een beetje af, van dit programma. Ik vond het eerst wel sympathiek, met leuke matches. Maar nu zitten er steeds meer onprettige personen in, met dubieuze redenen. Daar kijk ik niet voor mijn plezier naar. Ik ben afgehaakt.
Ja heb dit ook. Ik vind het saai!! En te kort. Waarom hebben ze het ook weer afgekort naar een half uur? En op zo’n onhandig tijdstip? Terugkijken heb ik niet altijd zin in.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
poppetje2006 schreef:
11-09-2020 09:51
Ja heb dit ook. Ik vind het saai!! En te kort. Waarom hebben ze het ook weer afgekort naar een half uur? En op zo’n onhandig tijdstip? Terugkijken heb ik niet altijd zin in.

Het gaat wel erg snel inderdaad. De eerste 24 uur worden samengevat in een paar minuten. En niet veel later zijn er opeens 5 dagen voorbij??
18:00 uur is inderdaad een waardeloos tijdstip. Dan gaan wij net aan tafel.
SusieFlower schreef:
21-08-2020 23:49
Ik heb vandaag de aflevering met François en Miranda terug gekeken.

Wat een draak van een vrouw zeg!

Hij nam ook geen initiatief, maar zij had werkelijk overal kritiek op.
Echt wat een pin!
Alle reacties Link kopieren
Haha! Die Martin met zijn rode string!
Wat een figuur zeg!
Sneeuwengel op het gras???
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu aflevering 36 te kijken, wat een rare figuren weer.
Die Elise lijkt me regelrechte bitch en Ilona vertelde zo preuts te zijn dat zelfs haar hondje haar niet naakt mag zien..
Waarom kunnen die vrouwen hun koffer niet de trap op dragen???
zo..in singles werd het teveel dus hier verder over lldl :D

wat een eikel die gozer..wil dat meisje een mexicaans feestje en hij zit maar rigide op zijn pasta..wordt helemaal niks

en die andere vent jesus..maar zielig doen met zijn gehandicapte zoontje en dan "ja ik heb hem 1 weekend in de 2 weken dus dan zit ik vast"...wat enorm fake
Alle reacties Link kopieren
Huh? Ik had begrepen dat hij hem juist 1 weekend in de 2 weken niet had, omdat hij anders nooit ergens heen kon.
Ja dat klopt hij heeft maar een keer in de twee weken vrij. Zij wilt het er helemaal niet over hebben.

Oooo heb ik ooit in gewerkt ofzo zei ze. Daarna een paar keer ja ja ja en nu weer naar ons. Sorry hoor echt om te kotsen. Ik vond haar al een naar persoon en dat vind ik nu nog erger en die man heeft geen ballen.
Alle reacties Link kopieren
En dat irritante gegiechel van haar de hele tijd, ze leek wel een schoolmeisje.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
09-10-2020 18:24
zo..in singles werd het teveel dus hier verder over lldl :D

wat een eikel die gozer..wil dat meisje een mexicaans feestje en hij zit maar rigide op zijn pasta..wordt helemaal niks

en die andere vent jesus..maar zielig doen met zijn gehandicapte zoontje en dan "ja ik heb hem 1 weekend in de 2 weken dus dan zit ik vast"...wat enorm fake
Ik vind juist dat zij steeds heel bot het gesprek over zijn zoon probeert af te kappen. Ze lijkt me een heel onprettig mens, vol van zichzelf en haar zweverige gedoe.
tomcat schreef:
09-10-2020 18:24
zo..in singles werd het teveel dus hier verder over lldl :D

wat een eikel die gozer..wil dat meisje een mexicaans feestje en hij zit maar rigide op zijn pasta..wordt helemaal niks

en die andere vent jesus..maar zielig doen met zijn gehandicapte zoontje en dan "ja ik heb hem 1 weekend in de 2 weken dus dan zit ik vast"...wat enorm fake
Euh hij zorgt juist continu voor hem en heeft hem.1 weekend NIET
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
10-10-2020 18:31
Ik vind juist dat zij steeds heel bot het gesprek over zijn zoon probeert af te kappen. Ze lijkt me een heel onprettig mens, vol van zichzelf en haar zweverige gedoe.
Dit viel mij ook op!! Hij reageerde wel goed trouwens door te zeggen dat ze elkaar hierdoor juist leren kennen.
Toch apart dat die 2 niet meer klikken..is hij zo mogelijk toch nog zweveriger dan haar.. Als ze zich mooi wil maken moet je natuurlijk niet zeggen dat dat je niet uitmaakt.

En die arme Niels had helemaal niet door dat ze er niks aan vindt..beetje flauw dat gesprek met haar vriendin maar verder vertelde ze het nog wel netjes aan hem.
tomcat schreef:
12-10-2020 18:26
Toch apart dat die 2 niet meer klikken..is hij zo mogelijk toch nog zweveriger dan haar.. Als ze zich mooi wil maken moet je natuurlijk niet zeggen dat dat je niet uitmaakt.

Nou ik vind hem wel een weke mossel hoor. En dikke kans dat zij niet de rest van haar leven op een zwaar geestelijk gehandicapt kind van iemand anders wil passen. Dat is een enorme belasting die weinig mensen aankunnen hoor. Dat zal ze alleen niet zomaar zeggen denk ik.

tomcat schreef:
12-10-2020 18:26
En die arme Niels had helemaal niet door dat ze er niks aan vindt..beetje flauw dat gesprek met haar vriendin maar verder vertelde ze het nog wel netjes aan hem.

Die commentaarstem noemde hem een slappe spaghettisliert. Hij werd wel lekker voor paal gezet. En als je als verwacht van je partner dat hij je in het leven gaat vertellen wat je moet doen, ben je toch ook niet helemaal lekker.
Ik vond haar nog best leuk eigenlijk..alleen dat zweverige..beetje spiritueel is prima maar in de ochtend eerst mediteren zelfs als je in zo'n huis zit..pfff..nee dan zou ik haar liever in haar rokje hebben gezien :D
dido68 schreef:
10-10-2020 17:37
En dat irritante gegiechel van haar de hele tijd, ze leek wel een schoolmeisje.

Was denk ik ook ongemak. Hij plaatste haar echt op een voetstuk en dat lijkt me niet echt prettig. En hem dan zwijgend een minuut lang aan te moeten kijken zou ik ook ongemakkelijk van worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven