Entertainment alle pijlers

Lang Leve de Liefde (SBS).

27-01-2020 00:54 850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw dagelijks trash-TV-programma. Er zijn inmiddels 5 afleveringen geweest. Hier terug te kijken:
https://www.sbs6.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/

”In Lang Leve de Liefde maken singles een serieuze kans op langdurig liefdesgeluk…door direct te gaan samenwonen op de eerste date. Of je nu 18 of 88 bent, één of twintig relaties hebt gehad, wel of geen kinderen hebt: wij zoeken de ideale match! Niet met een zoveelste snelle blind date, maar door minstens 24 uur samen te wonen in een prachtig verblijf voorzien van alle luxe. Tijdens deze unieke slow date, die maximaal 5 dagen kan duren, gaan we kijken of de liefde aanwezig is.

Lang Leve de Liefde is elke werkdag om 18:55 uur te zien bij SBS6.”


Heb nu 5 afleveringen gezien. Ik vind het helemaal leuk! :proud:
Vooral het oudere stel "Conny & Hans", die niet van elkaar konden afblijven en meteen al trouwplannen maakten is eh...intrigerend. o_o
Wie kijkt ook?
Noesa schreef:
15-01-2021 15:43
Ik kreeg de indruk dat er iets voorgevallen is tussen Henk en Dijana, wat op TV niet uitgezonden is. Tijdens hun laatste gesprek zei Dijana een paar dingen die me het gevoel gaven dat ik een aflevering gemist had. Zo zei ze bv. dat het best iets had kunnen worden tussen hen en begon te huilen. Het was compleet onduidelijk waar dit allemaal over ging. Op TV bleek nergens uit dat het iets ging worden tussen die twee. Dat hebben we blijkbaar niet te zien gekregen.
Ik kreeg ook het idee dat hij op seks had aangestuurd.
Dit had ik ook.
Ik denk dat Henk veel issues heeft.
Hij is mega onzeker en daardoor blaast hij zo hoog van de toren volgens mij. Misschien heeft hij het gevoel dat hij een knappe vrouw verdient omdat hij 30 kilo is afgevallen.
Ik vind dat hij er wel jonger uit ziet dan 53.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare naaktfoto op die twitter van Henk
Dijana mag juist blij zijn aan hem ontsnapt te zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn
BosscheBol1984 schreef:
15-01-2021 17:17
Roelie, is het jouw Henk?!? (ex natuurlijk zoals de ingewijden weten)
Nee, gelukkig niet maar what's in a name :winkie:
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
15-01-2021 15:43
Ik kreeg de indruk dat er iets voorgevallen is tussen Henk en Dijana, wat op TV niet uitgezonden is. Tijdens hun laatste gesprek zei Dijana een paar dingen die me het gevoel gaven dat ik een aflevering gemist had. Zo zei ze bv. dat het best iets had kunnen worden tussen hen en begon te huilen. Het was compleet onduidelijk waar dit allemaal over ging. Op TV bleek nergens uit dat het iets ging worden tussen die twee. Dat hebben we blijkbaar niet te zien gekregen.
Ik kreeg ook het idee dat hij op seks had aangestuurd.
Nou echt he? Ik bleef maar terugspoelen want ik had het idee iets gemist te hebben. Opeens had ze het over openstellen en dat raakt mij en ik vind dat heel erg/jammer Vervolgens huilen en hij liep weg.

Ik vond hem ook vreselijk hoor, maar begreep haar dramatische reactie ook niet. Steeds maar roepen je moet de verbinding zoeken, ja hallo als hij je niet leuk vindt gaat hij daar ook geen tijd in steken. Waarom ze daar nou zo van ondersteboven was? Nu jou dat ook opgevallen is, vraag ik me inderdaad af of er iets gemist is met het knippen en plakken?
simano wijzigde dit bericht op 15-01-2021 22:44
0.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
15-01-2021 17:38
Volgens mij is er bij die twee heel veel geknipt en geplakt. Ik denk niet dat zij zo gepikeerd was toen hij zei dat hij het nog niet voelde. Daar is heel wat tussen uit geknipt.
Zou kunnen. Wel vond ik het best kinderachtig dat ze zei niet te willen verlengen omdat ze nietzoveel voelde met aanrakingen enzo terwijl het op.mij overkam dat ze geen blauwtje wilde lopen en dacht na zijn opmerking die avond in bed, dat ze toch geen kans zou maken bij hem
Ingrid vind ik bijzonder onsympathiek die arme man krijgt geen kans . Misschien haar type niet maar beetje raar dat ze dat aan een vriendin zit te appen waar hij bij zit .
Alle reacties Link kopieren
Demi, onzeker muisje.........
En dan in de eerste instantie niet mee in de huttob gaan “nou veel plezier” Grrrrrrrr..........

Ingrid, wat een rotwijf!!!!!
Dan zegt ze “het maakt mij niet uit dat ik op de bank ga”
En dan zeiken tegen haar vriendin dat ze niet in bed slaapt :frusty:
En later ook nog tegen Henk “dan ik maar een paar weken last van mijn rug!”
Gadver!!!!!!!!!
Ba de pauze gaat Sven Demi kussen.
Dat doet hij alleen voor haar omdat zij hem lullig laat voelen.
Niet mijn soort mensen....
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
18-01-2021 19:08
Ingrid vind ik bijzonder onsympathiek die arme man krijgt geen kans . Misschien haar type niet maar beetje raar dat ze dat aan een vriendin zit te appen waar hij bij zit .

Kille, hooghartige en onsympathieke vrouw.
Ze verdiende die slaapplek op de bank.
Hahaha omg, wat een booby trap was dat van dat meisje. Ze krijgt een dikke 8 voor haar uiterlijk en haar eerste vraag is: wat kan er beter?!

Hoe dan :huh:
Arme jongen :biggrin: Mooi voorbeeld van projectie van haar eigen onzekerheid.. En daarna manipulatief in het 'naar huis willen' terwijl alles in haar roept dat ze gewoon wil blijven. Maar van die jongen wil horen dat hij dat graag wil en haar fantastisch vindt...


En ja die andere vrouw, vreselijk typetje. Brr.
En hou toch op met mannen die galant moeten zijn. Getver. Die man wil gewoon in bed, dat mag toch. Waarom moeten al die vrouwen prins heerlijk in bed? Lief als een man dat aanbied, absoluut. Maar dat gaat toch in goed overleg en niet uit zo'n principe kwestie want anders is hij niet galant.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
18-01-2021 23:29
Kille, hooghartige en onsympathieke vrouw.
Ze verdiende die slaapplek op de bank.
Dit dacht ik ook. Net goed. En hij: je bent een leuke mooie vrouw en ik dacht: echt niet!!!
SiMaNo schreef:
15-01-2021 22:37
Nou echt he? Ik bleef maar terugspoelen want ik had het idee iets gemist te hebben. Opeens had ze het over openstellen en dat raakt mij en ik vind dat heel erg/jammer Vervolgens huilen en hij liep weg.

Ik vond hem ook vreselijk hoor, maar begreep haar dramatische reactie ook niet. Steeds maar roepen je moet de verbinding zoeken, ja hallo als hij je niet leuk vindt gaat hij daar ook geen tijd in steken. Waarom ze daar nou zo van ondersteboven was? Nu jou dat ook opgevallen is, vraag ik me inderdaad af of er iets gemist is met het knippen en plakken?

Ik heb het nu pas gezien. Vreselijke vent inderdaad met boers accent en domme uitdrukking in zijn gezicht. Maar wat ik dus dacht is dat zij verdrietig was omdat hij haar 'te oud' vond. Zij was nogal van het uiterlijk zei ze aan het begin en vond het denk ik moeilijk om ouder te worden. Dit raakte dan kennelijk een gevoelige snaar bij haar. Maar misschien (hopelijk) zit ik er naast?
Alle reacties Link kopieren
Wat erg :hamer: die vrouw zit gewoon opgescheept met een Emiel Ratelband, met zijn warmte en kou coaching. En dan moet ze ook nog een verbrande hamburger eten "omdat ze die in de oertijd ook opaten". :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
mendy schreef:
28-01-2021 19:09
Wat erg :hamer: die vrouw zit gewoon opgescheept met een Emiel Ratelband, met zijn warmte en kou coaching. En dan moet ze ook nog een verbrande hamburger eten "omdat ze die in de oertijd ook opaten". :facepalm:
Tenenkrommend!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft ook geen enkele interesse in haar. Ik zou het geen 24 uur volhouden denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Cootjecatootje schreef:
29-01-2021 13:41
Hij heeft ook geen enkele interesse in haar. Ik zou het geen 24 uur volhouden denk ik.
Ik vond dat die vrouw het nog heel netjes aanpakken. Je zou toch haast denken dat je in Bananasplit bent beland...
Cootjecatootje schreef:
29-01-2021 13:41
Hij heeft ook geen enkele interesse in haar. Ik zou het geen 24 uur volhouden denk ik.
Ik had het na 3 uur al met hem gehad. Dat ijsbad,die aangebrande hamburger en dan ook nog dat je buiten gaat slapen in de kou. En dat allemaal omdat ze het in de oertijd ook zo deden O_o
En dan die andere man die sexueel wel wilde experimenteren oa naar een parenclub. Zit je net een uur met hem samen in dat huis begint hij daar al over. De laatste tijd geen leuke mannen daar meer gezien behalve die fysiotherapeut .
Alle reacties Link kopieren
Waarom heeft iedereen in LLDL een oranje telefoonhoesje?
Alle reacties Link kopieren
Beerlover schreef:
01-03-2021 17:23
Waarom heeft iedereen in LLDL een oranje telefoonhoesje?
Een vriendin van mij heeft meegedaan. Ze zei dat de deelnemers een mobieltje van lldl krijgen. Ze mogen 5 telefoonnummers opgeven om daarmee te kunnen appen of bellen. Dus hun eigen telefoon gaat niet mee het huis in naar ik vernomen heb.
Alle reacties Link kopieren
Chrystal schreef:
02-03-2021 00:57
Een vriendin van mij heeft meegedaan. Ze zei dat de deelnemers een mobieltje van lldl krijgen. Ze mogen 5 telefoonnummers opgeven om daarmee te kunnen appen of bellen. Dus hun eigen telefoon gaat niet mee het huis in naar ik vernomen heb.

Nee dat is logisch want zo kan de regie meekijken met de appjes etc.
Alle reacties Link kopieren
Chrystal schreef:
02-03-2021 00:57
Een vriendin van mij heeft meegedaan. Ze zei dat de deelnemers een mobieltje van lldl krijgen. Ze mogen 5 telefoonnummers opgeven om daarmee te kunnen appen of bellen. Dus hun eigen telefoon gaat niet mee het huis in naar ik vernomen heb.
Interessant. Wat mag je nog meer vertellen😬??
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
poppetje2006 schreef:
02-03-2021 06:07
Interessant. Wat mag je nog meer vertellen😬??
We want the dirty details! :proud:
Alle reacties Link kopieren
Haha hebben jullie gisteren ook de X! Versie gezien?
ik lag helemaal blauw!!
Die vrouw zegt ‘als jij gaat snurken dan weet ik nog zo net niet of je bij me in bed mag’.
Zegt die man: ‘maar als jij toch op m’n gezicht komt zitten dan snurk ik niet meer!!’ 😂🤣😂
Alle reacties Link kopieren
Wat een types komen er voorbij zeg, het lijkt wel of er expres mismatches gemaakt worden, dat levert het programma natuurlijk meer kijkcijfers op.

Nu die Chantal ook weer, en aan wie ze gekoppeld wordt 🤦🏻‍♀️
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Chantal is overduidelijk het type dat ontdekt hoopt te worden, en daarom meedoet aan dit soort programma's.
Ze komt vast uit de kaartenbak van een castingbureau.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven