Entertainment alle pijlers

Lang Leve de Liefde (SBS).

27-01-2020 00:54 850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw dagelijks trash-TV-programma. Er zijn inmiddels 5 afleveringen geweest. Hier terug te kijken:
https://www.sbs6.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/

”In Lang Leve de Liefde maken singles een serieuze kans op langdurig liefdesgeluk…door direct te gaan samenwonen op de eerste date. Of je nu 18 of 88 bent, één of twintig relaties hebt gehad, wel of geen kinderen hebt: wij zoeken de ideale match! Niet met een zoveelste snelle blind date, maar door minstens 24 uur samen te wonen in een prachtig verblijf voorzien van alle luxe. Tijdens deze unieke slow date, die maximaal 5 dagen kan duren, gaan we kijken of de liefde aanwezig is.

Lang Leve de Liefde is elke werkdag om 18:55 uur te zien bij SBS6.”


Heb nu 5 afleveringen gezien. Ik vind het helemaal leuk! :proud:
Vooral het oudere stel "Conny & Hans", die niet van elkaar konden afblijven en meteen al trouwplannen maakten is eh...intrigerend. o_o
Wie kijkt ook?
Alle reacties Link kopieren
Wat een chagrijnig, ongeïnteresseerd wijf dit zeg. :O
Nou. Het straalt er aan alle kanten vanaf. En die Alwin is wel erg op het fysieke gericht.
Alle reacties Link kopieren
En hoe ze ook tegen Ronald snauwde op het einde, toen hij haar een afscheidskus gaf: "Met een rotgang naar huis!"... terwijl hij zich de hele tijd zo meelevend en begripvol had opgesteld.
noesa wijzigde dit bericht op 07-02-2020 20:07
15.94% gewijzigd
apppie schreef:
07-02-2020 19:00
Wat een chagrijnig, ongeïnteresseerd wijf dit zeg. :O
Ik verdenk SBS ervan dat ze soms expres missmatches erin zetten voor de smeuïgheid. Het blijft SBS natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die vindt dat Ivette zich iets meer zou kunnen aankleden?
Zij gaat volgens mij mee in het ondeugende van Alwin. Maar zo te zien is hij het zat dat ze hem afhoudt. Ik krijg de kriebels van hem.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal,

Zojuist heb ik ontdekt dat dit programma (deels) nep is. Er wordt namelijk gebruik gemaakt van acteurs. Aanvankelijk vond ik het wel een aardig programma, het keek lekker weg, totdat me iets begon op te vallen. In aflevering 4 kwam namelijk ‘familie’ langs tijdens de date van Hans en Conny. Vervolgens verscheen in aflevering 10, tijdens de date van Cindy en Jeffrey, de familie van Cindy. De vrouw met een knot en zwarte kleding kwam zowel in aflevering 4 als aflevering 10 in beeld als ‘familie’. Overduidelijk is dat dus in scene gezet.

Het kan goed zijn dat ze een aantal acteurs hebben ingezet om het programma ‘op te leuken’, voor de kijkcijfers. Immers, Cindy en Jeffrey en Hans en Conny waren tot nu toe wel het meest spraakmakend. Het zou me niet verbazen als dat acteurs zijn. Het hondje was ook al een tikkeltje vreemd als cadeau op een eerste date. De overige kandidaten zouden wel echte kandidaten kunnen zijn. Toch wel teleurstellend…
Hoe zit het dan met dat filmpje op FB waarop Conny en Hans vertellen dat ze heel gelukkig zijn? De deelnemers lijken mij geen acteurs. De familieleden zijn dat misschien wel, maar het is leuk vermaak. In films wordt ook geacteerd maar toch kijken we graag films. Ook al is alles nep.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig heb ik laatst op vakantie een vrouw gesproken die het huis ingaat. Ik ken het programma verder niet en ga het nu natuurlijk wel volgen, maar zij is echt geen actrice.
Alle reacties Link kopieren
Daydream93 schreef:
07-02-2020 22:33

In aflevering 4 kwam namelijk ‘familie’ langs tijdens de date van Hans en Conny. Vervolgens verscheen in aflevering 10, tijdens de date van Cindy en Jeffrey, de familie van Cindy. De vrouw met een knot en zwarte kleding kwam zowel in aflevering 4 als aflevering 10 in beeld als ‘familie’. Overduidelijk is dat dus in scene gezet.

Ik heb nog even gekeken, en het klopt inderdaad. Bij Hans & Conny kwam ze als Hans' collega op bezoek. En later kwam ze ook als vriendin van Cindy. Apart.
noesa wijzigde dit bericht op 08-02-2020 14:52
6.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
07-02-2020 22:58

Hoe zit het dan met dat filmpje op FB waarop Conny en Hans vertellen dat ze heel gelukkig zijn? De deelnemers lijken mij geen acteurs. De familieleden zijn dat misschien wel, maar het is leuk vermaak.

Denk inderdaad dat het zo zit.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Alwin helemaal de weg kwijt van Yvette. Hij heeft zichzelf bijna niet meer in de hand.
Het lijkt me trouwens ook geen jongen waar je ruzie mee moet krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetjemina schreef:
07-02-2020 19:27

Ben ik de enige die vindt dat Ivette zich iets meer zou kunnen aankleden?

Ze is hem inderdaad behoorlijk - quasi onschuldig - aan het uitdagen, met die blote kledij. Hij heeft het zowat niet meer. Als ze hem gaat afwijzen, gaat ie heel boos worden, denk ik.
Daydream93 schreef:
07-02-2020 22:33
Goedenavond allemaal,

Zojuist heb ik ontdekt dat dit programma (deels) nep is. Er wordt namelijk gebruik gemaakt van acteurs. Aanvankelijk vond ik het wel een aardig programma, het keek lekker weg, totdat me iets begon op te vallen. In aflevering 4 kwam namelijk ‘familie’ langs tijdens de date van Hans en Conny. Vervolgens verscheen in aflevering 10, tijdens de date van Cindy en Jeffrey, de familie van Cindy. De vrouw met een knot en zwarte kleding kwam zowel in aflevering 4 als aflevering 10 in beeld als ‘familie’. Overduidelijk is dat dus in scene gezet.

Het kan goed zijn dat ze een aantal acteurs hebben ingezet om het programma ‘op te leuken’, voor de kijkcijfers. Immers, Cindy en Jeffrey en Hans en Conny waren tot nu toe wel het meest spraakmakend. Het zou me niet verbazen als dat acteurs zijn. Het hondje was ook al een tikkeltje vreemd als cadeau op een eerste date. De overige kandidaten zouden wel echte kandidaten kunnen zijn. Toch wel teleurstellend…
Ik zie net dat jouw posting op het Fokforum is gezet en toen is men daar gaan zoeken en zij constateren hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
De deelnemers zijn zeker geen acteurs, ik ken toevallig iemand.
Alle reacties Link kopieren
Ze vragen wel degelijk acteurs hoor. Ik ben meerdere malen benaderd door castingbureaus voor datingprogramma's. O.a. dat programma waar je naakt moest staan, en dat er dan 3 mannen/vrouwen over je gingen beoordelen. Love at first kiss ook voor gevraagd en nog enkele. Ik doe er alleen nooit aan mee. Zeker die naakte programma's niet, als het niet voor een rol is, vind ik het ordinair om zo op tv rond te gaan lopen..
Ja, dat is al langer bekend. Ze kunnen nooit voldoende mensen vinden om alles mee te vullen. Ook zie je vaak dezelfde mensen in meerdere programma's terugkomen. Dat zou niet nodig zijn als er genoeg aanmeldingem zouden zijn.
Alle reacties Link kopieren
Alwin is een paar weken terug ook bij first dates geweest.
Oh dan weten we nu dat hij nog zoekende is.
Julus schreef:
08-02-2020 10:35
Ja, dat is al langer bekend. Ze kunnen nooit voldoende mensen vinden om alles mee te vullen. Ook zie je vaak dezelfde mensen in meerdere programma's terugkomen. Dat zou niet nodig zijn als er genoeg aanmeldingem zouden zijn.
Klopt, dat gebeurt bij The Voice ook. Dan benaderen ze mensen die in een musical gespeeld hebben of aan The Voice Kids hebben meegedaan. Of die eerder hebben meegedaan maar nog moesten 'groeien'.
Ja dat. En bij een vervolg op iets zoals nu met the second chance is het heel handig om dan die eerste lichting weer te benaderen. Degenen die meedoen zijn ook mensen die geen moeite hebben met het op tv komen. Daar wordt men ook op gescreend.
Alle reacties Link kopieren
The Voice is überhaupt geen frisse zaak. Als kandidaat mag je bijvoorbeeld zelf je nummers niet kiezen en wordt er gezegd "ik snap niet dat je dit nummer kiest", goh... Als je wordt gedwongen dat te zingen..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die ivette een eng meid. Enge ogen.
En serieus.....je doet aan een datingprogramma mee en dan laat je je 'dinnetjes' komen :facepalm:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Is toch gewoon om bekend te worden? En voor de aandacht. Kan haar niet serieus nemen hoor nadat ze aankwam met de playboy.
Alwin maakte daar een opmerking over. Dat ze daar wellicht voor zichzelf zat. Ik vond haar blik wat eigenaardig. Uitdagend. Hem teasen en dan terugtrekken. Lullig voor hem. En ze zat ook de hele tijd met haar haar te spelen. Echt exposure van zichzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven