Entertainment alle pijlers

Lang Leve de Liefde (SBS).

27-01-2020 00:54 850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw dagelijks trash-TV-programma. Er zijn inmiddels 5 afleveringen geweest. Hier terug te kijken:
https://www.sbs6.nl/programmas/lang-leve-de-liefde/

”In Lang Leve de Liefde maken singles een serieuze kans op langdurig liefdesgeluk…door direct te gaan samenwonen op de eerste date. Of je nu 18 of 88 bent, één of twintig relaties hebt gehad, wel of geen kinderen hebt: wij zoeken de ideale match! Niet met een zoveelste snelle blind date, maar door minstens 24 uur samen te wonen in een prachtig verblijf voorzien van alle luxe. Tijdens deze unieke slow date, die maximaal 5 dagen kan duren, gaan we kijken of de liefde aanwezig is.

Lang Leve de Liefde is elke werkdag om 18:55 uur te zien bij SBS6.”


Heb nu 5 afleveringen gezien. Ik vind het helemaal leuk! :proud:
Vooral het oudere stel "Conny & Hans", die niet van elkaar konden afblijven en meteen al trouwplannen maakten is eh...intrigerend. o_o
Wie kijkt ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof niet dat het serieus iets gaat worden met die Ivo.
Van zijn kant zie ik geen chemie naar haar.
Nog dat weekendje samen weg, Zdenka die alle hoeken van de hotelkamer te zien krijgt (zoals ze zo graag wil) en daarna zal hij de boot wel gaan afhouden.. denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
08-01-2021 11:28
Die blonde vrouw haar stem, wat een getetter. Ze luistert ook gewoon niet en tettert maar door. Gillend naar huis zou ik zeggen. Ben nog niet bij het 24uurs moment. Ben benieuwd.

Toen ze net binnen was leek ze me best een leuke vrouw.. maar jeetje, dat was echt van korte duur.
En dit zeg ik niet gauw,, maar ze lijkt me ook olie en oliedom.
Veel gestuiter en een te grote waffel die nooit stil staat. En wat een dommepraat vooral.
Ik vond het geduld en de kalmte van haar date bijna bewonderenswaardig.
Ik denk ook dat zo iemand dat oproept, volgens mij is die man sowieso wel welbespraakt en goed communicatief. En zo'n vrouw versterkt dat dan. Ik zou ook heel kalm worden, langzamer gaan spreken en eigenlijk een beetje in de-escalatie modus om die hysterie voor mijzelf ook zoveel mogelijk te beperken

Anders kost het me bakken met energie zo'n type.
Blij dat ze eruit is! :bonk:
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
08-01-2021 22:32
ik snap er echt niks van..uiterlijk is ze toch best leuk..maar wat ze in die vent ziet? en dat ze dan hem nog moet overtuigen dat ie lust moet voelen..na wat..2 of 3 dagen?? Het lijkt wel twilight zone.. volgens mij is haar type botte boeren die schijt aan haar hebben.
Die Ivo is helemaal haar type, dus ze voelde zich direct aangetrokken tot zijn soort type. Ze houdt van een wat ruigere vent. Het was bij haar lust op het eerste gezicht. Maar die Ivo viel nog best mee dat ie gisteren tegen haar zei 'dat ie echt te moe was' voor een potje vrijen. Ze bedelde er echt om.
Echt die Dzenka wat een krolse kat gewoon gênant dat haar kinderen dit te zien krijgen . En dan dat geconcurreer met haar moeder . Als Ivo slim is rent hij hard weg na de opnames
Dat blonde mens is maniakaal!!
En die Katja totaal desperate en needy naar die vent toe zeg, plaatsvervangende schaamte.
Maar die Ivo is ook weird, nog nooit langer dan 2 maanden een relatie gehad o_o
Wat een raar haar heeft die Robert van Julia?
BosscheBol1984 schreef:
09-01-2021 18:39
Wat een raar haar heeft die Robert van Julia?
Haar? Die borstel bedoel je, maar kappers zijn dicht hé :-D
Vreemde jongen, trots op zijn grote aantal scharrels en die wangen... wat was daar mee gebeurd? :-o
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
09-01-2021 18:39
Wat een raar haar heeft die Robert van Julia?

Haha! Mijn dochter en ik waren ook vooral benieuwd naar 'hoe' hij aan dat kapsel kwam. Het zag er echt vreemd uit.. heel pluizig en viezig eigenlijk. Apparte man ook verder, meteen op tafel gooien dat hij wel van het vreemdgaan was en al met 100 vrouwen het bed gedeeld heeft.
Ik weet niet hoor,, maar daar lopen de meeste vrouwen toch niet warm voor lijkt me?!
Zijn date in ieder geval niet!
Ja, sommige mannen hebben echt geen idee hoor, zo vaag. Denken ze dan echt dat die info indruk maakt op een date? Alsof het een soort kameraad is of zo. Mannen... :roll:
BosscheBol1984 schreef:
09-01-2021 17:17
Maar die Ivo is ook weird, nog nooit langer dan 2 maanden een relatie gehad o_o

Ja en echt zo dom als een baksteen.. Ongelofelijk.
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
09-01-2021 17:17
Maar die Ivo is ook weird, nog nooit langer dan 2 maanden een relatie gehad o_o
Dit is nu echt het type "foute man".
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Die Robbert met die cavia op zijn hoofd en zijn 100 dates. Wat een bizar type. Heb zo'n gevoel dat hij het ook met mannen doet.
Madeliefjees schreef:
12-01-2021 01:43
Dit is nu echt het type "foute man".
Nou daar vind ik hem echt echt niet knap genoeg voor. Ik vind het meer een loser, sorry.
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
12-01-2021 02:16
Die Robbert met die cavia op zijn hoofd en zijn 100 dates. Wat een bizar type. Heb zo'n gevoel dat hij het ook met mannen doet.

Het pleit voor hem dat hij dat eerlijk vertelde van die honderd neukertjes (waarom ze het steeds over ‘veel relaties’ hebben is mij een raadsell), want dan weet je meteen waar je aan toe bent. Ik vraag me trouwens af hoe hij dit voor elkaar heeft gekregen, zo’n hunk is het toch niet? Het zou voor mij een absolute no go zijn.

En dat háár!!
Ik snap er niks van. Heeft hij een haartransplantatie met schaamhaar ondergaan??
Je ziet ook echt een soort rand zitten aan de voorkant. Raar en viezig.
Of is zijn haar verbrand? Met zijn vingertjes in het stopcontact gezeten in plaats van in het zoveelste meisje??
Alle reacties Link kopieren
Die oudere Amsterdammers zijn zo leuk en lief samen!
Vind ze ook heel goed bij elkaar passen, hoop dat het een match is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het erg leuk dat ze even lieten zien hoe het met Eef en Margriet gaat.
Alle reacties Link kopieren
dido68 schreef:
12-01-2021 08:20
Ik vond het erg leuk dat ze even lieten zien hoe het met Eef en Margriet gaat.
Ja wat een knappe vrouw is dat! Ze is al 60, toch? Als ze zou zeggen 50, zou ik het ook geloven.
Ze zaten wel in wat armoedig huis, kreeg niet helemaal mee van wie dat huis was. Hopelijk hebben ze het geluk in elkaar gevonden :heart:
Alle reacties Link kopieren
Huis is van hem volgens mij. Zij wilde klussen, de boel gaan verven.
Dat zo snel verloven snap ik zelf dan weer niet, maar gun hen verder inderdaad al het geluk van de wereld.
Zou bijna zelf mee willen doen aan het programma. Sommigen zijn zo lief samen. :flirting:
Maar dat zal ik mijn kinderen en familie niet aandoen.
Alle reacties Link kopieren
BosscheBol1984 schreef:
12-01-2021 06:31
Nou daar vind ik hem echt echt niet knap genoeg voor. Ik vind het meer een loser, sorry.
Ik bedoel meer: dominant, gewelddadig.
ik geef mn bek ook maar een douw
Pindakaasjes schreef:
10-01-2021 00:25
Haha! Mijn dochter en ik waren ook vooral benieuwd naar 'hoe' hij aan dat kapsel kwam. Het zag er echt vreemd uit.. heel pluizig en viezig eigenlijk. Apparte man ook verder, meteen op tafel gooien dat hij wel van het vreemdgaan was en al met 100 vrouwen het bed gedeeld heeft.
Ik weet niet hoor,, maar daar lopen de meeste vrouwen toch niet warm voor lijkt me?!
Zijn date in ieder geval niet!
Eerlijk gezegd geloof ik er echt helemaal niets van. Hij maakt op mij meer een incel dan fuckboy indruk.
Die oude dame, wat een heerlijke vrouw! De eerste keer dat ze in het programma zat al en nu weer. Ze maak gewoon lol, zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Merrick schreef:
12-01-2021 16:16
Eerlijk gezegd geloof ik er echt helemaal niets van. Hij maakt op mij meer een incel dan fuckboy indruk.

Ik vind het echt een rare boerenpummel... Verbaast me iedere keer weer hoe laag veel vrouwen de lat toch ook leggen :-[
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven