Entertainment alle pijlers

Lang Leve de Liefde Wie kijkt er ook?

01-09-2021 23:33 1129 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet dat er topics waren over dit programma maar ik kan ze niet meer vinden. Ze zijn afgelopen maandag weer begonnen met nieuwe afleveringen. En gelijk de eerste aflevering. Man, man, man wat was dat onsmakelijk. Een stel van richting de 60. Eerst wordt er lange tijd gezwegen. Dan zegt de man..........kom even lekker bij me zitten. Zij doet dat. Hij wil een kusje. Zij geeft een kusje. De man komt ineens met zijn tong en ze gaan zitten tongen. Dit wordt zo in beeld gebracht dat je de lappen ook langs elkaar heen ziet gaan. De man kreunt wat ranzig en zegt...mmmmmmmm dat heb ik gemist. Zij heeft het ook gemist zegt ze. Vervolgens gaat de man naar bed want hij is moe. Zij baalt als een stekker natuurlijk en de volgende dag besluiten ze niet verder te gaan.

Wie kijkt er nog meer en vindt het leuk om hier verder te praten?
Was apart inderdaad, die zoenscene :( . Ik zat nog te denken, wat worden mensen toch raar als ze oud worden. Eerder had hij een Filipijnse vrouw gehad (die bij hem was weggelopen?). Om 19:30u ging hij plotseling naar bed en zat zij daar de hele avond.. @(
Alle reacties Link kopieren Quote
Brrr ik stel het me zo voor. Hopelijk was hij knap en slank en niet zo'n spekbuik met doorgetrainde armen van 30 kg per stuk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha! Ik zag gisteren dat het weer begonnen is en heb meteen alle afleveringen achter elkaar gekeken (waren er maar 3) :-D
Die zoenende bejaarden :-( niet zo smakelijk om te zien.
Pieter wist niet van ophouden. Hij bedoelde het goed maar wat weet die man het een vrouw ongemakkelijk te maken zeg!!
'Poets jij je tanden met een Electricsche tandenborstel?
Nee, handmatig.
"Daar hou jij van hé.. handmatig!"
Euhmm... o_o
Alle reacties Link kopieren Quote
Bejaarden?? Ze waren 60 en 63!
Ze zagen er wel erg oud uit. Dat wel
Alle reacties Link kopieren Quote
Bobo schreef:
02-09-2021 08:20
Bejaarden?? Ze waren 60 en 63!
Ze zagen er wel erg oud uit. Dat wel

Sorry, ouderen dan.
Ik dacht echt dat ze véél ouder waren.
Alle reacties Link kopieren Quote
retrostar schreef:
02-09-2021 06:14
Brrr ik stel het me zo voor. Hopelijk was hij knap en slank en niet zo'n spekbuik met doorgetrainde armen van 30 kg per stuk.
Ik moet je helaas uit de droom halen.... de spekbuik(en) alom aanwezig! :cry:

Ja, nee, 't was een heel bizarre aflevering, hahaha
Je moet helemaal niks doen, en accepteren dat dat alles is wat je kan doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat er zo gewalgd wordt van ouderen die seks hebben. Ik ben bijna zo oud en heb ook seks, vaak met jonge mannen. Maar daar stop ik maar mee als ik lees over hoe walgelijk jongeren de combinatie oud en seks vinden. Jullie worden ook zo oud hoor, als het goed is. Maar stop dan wel met neuken als je voorbij de 35 bent want fossielen mogen niet meer geil zijn, want walgelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Antoon69 schreef:
01-09-2021 23:57
Was apart inderdaad, die zoenscene :( . Ik zat nog te denken, wat worden mensen toch raar als ze oud worden. Eerder had hij een Filipijnse vrouw gehad (die bij hem was weggelopen?). Om 19:30u ging hij plotseling naar bed en zat zij daar de hele avond.. @(

Ik vond dat zo sneu voor die Leidse
(ze lijkt een beetje op Mary Servaes)
Zat ze daar met haar broodje kaas op de bank terwijl haar date nog vóór het journaal van 20:00 uur op bed lag.
Ze leek me echt een gezellige en lieve vrouw die wel wat meer aandacht en belangstelling dan dit verdiende.
Gun haar van harte een herkansing in het LLDL huis.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wickedwitch schreef:
02-09-2021 09:22
Fijn dat er zo gewalgd wordt van ouderen die seks hebben. Ik ben bijna zo oud en heb ook seks, vaak met jonge mannen. Maar daar stop ik maar mee als ik lees over hoe walgelijk jongeren de combinatie oud en seks vinden. Jullie worden ook zo oud hoor, als het goed is. Maar stop dan wel met neuken als je voorbij de 35 bent want fossielen mogen niet meer geil zijn, want walgelijk.

Niet zo boos worden. Het zag er gewoon uit alsof ze beide een jampot zaten uit te likken.
Gepaard met veel ge'hmmmmm', smakgeluiden en gekreun!'
Ik had dat van twee dertigers ook onsmakelijk gevonden.
Wickedwitch schreef:
02-09-2021 09:22
Fijn dat er zo gewalgd wordt van ouderen die seks hebben. Ik ben bijna zo oud en heb ook seks, vaak met jonge mannen. Maar daar stop ik maar mee als ik lees over hoe walgelijk jongeren de combinatie oud en seks vinden. Jullie worden ook zo oud hoor, als het goed is. Maar stop dan wel met neuken als je voorbij de 35 bent want fossielen mogen niet meer geil zijn, want walgelijk.

Jezus mens, neem een chill pil.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja ik kijk ook!
Je zal toch 24 uur met een man in huis zitten die maar wanhopig gesprekken gaande probeert te houden over de gaatjes in je gebit, die blijft doorzagen over je favoriete ijsje en voortdurend dubbelzinnige opmerkingen maakt. Ik zou gillend wegrennen.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatje schreef:
02-09-2021 10:08
Ja ik kijk ook!
Je zal toch 24 uur met een man in huis zitten die maar wanhopig gesprekken gaande probeert te houden over de gaatjes in je gebit, die blijft doorzagen over je favoriete ijsje en voortdurend dubbelzinnige opmerkingen maakt. Ik zou gillend wegrennen.

Haar gehele lichaamstaal schreeuwde het dan ook uit! "Ik wil hier weg!!!!"
Alle reacties Link kopieren Quote
Die oudere mensen vond ik eigenlijk best ontroerend, vooral die mevrouw. Die kus was natuurlijk onsmakelijk en gênant om te zien.
Zonde dat die mijnheer zo uitgeblust was, op het eerste gezicht leken ze best bij elkaar te passen.
.
Wickedwitch schreef:
02-09-2021 09:22
Fijn dat er zo gewalgd wordt van ouderen die seks hebben. Ik ben bijna zo oud en heb ook seks, vaak met jonge mannen. Maar daar stop ik maar mee als ik lees over hoe walgelijk jongeren de combinatie oud en seks vinden. Jullie worden ook zo oud hoor, als het goed is. Maar stop dan wel met neuken als je voorbij de 35 bent want fossielen mogen niet meer geil zijn, want walgelijk.

:D Joh! ik ben toch zelf ook een ouwe sok. Ik zou mezelf echt niet willen zien zoenen hoor, maar toch laat ik geen kans onbenut :proud: . Zag laatst een even oude mannelijke kennis van mij iemand hevig zoenen in de kroeg.. Ik krijg het nog steeds niet van mijn netvlies af :pukey:
Maar het was meer dat ik het ook nooit had verwacht bij hem of zo.
Maar zoek de bewuste scene even op zou ik zeggen. Ik denk dat ik je reactie wel kan voorspellen :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Wickedwitch schreef:
02-09-2021 09:22
Fijn dat er zo gewalgd wordt van ouderen die seks hebben. Ik ben bijna zo oud en heb ook seks, vaak met jonge mannen. Maar daar stop ik maar mee als ik lees over hoe walgelijk jongeren de combinatie oud en seks vinden. Jullie worden ook zo oud hoor, als het goed is. Maar stop dan wel met neuken als je voorbij de 35 bent want fossielen mogen niet meer geil zijn, want walgelijk.
Wat mij betreft ging het niet om de leeftijd. Ik ben zelf ook in de 50. Het ging mij om die lap die er ineens uitkwam en de smoezelige geluiden die er gemaakt werden. Het had op deze manier ook niet in beeld gebracht hoeven worden. Maar ja, alles voor de kijkcijfers. Wat jou betreft. Ga lekker door met hoe je leeft, daar is helemaal niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Merys schreef:
02-09-2021 09:58
Jezus mens, neem een chill pil.
Ik zal maar meteen pil van Drion nemen dan. Iedereen blij, weer zo’n vies fossiel minder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pindakaasjes schreef:
02-09-2021 09:27
Niet zo boos worden. Het zag er gewoon uit alsof ze beide een jampot zaten uit te likken.
Gepaard met veel ge'hmmmmm', smakgeluiden en gekreun!'
Ik had dat van twee dertigers ook onsmakelijk gevonden.
Dit inderdaad. Het was vreselijk om naar te kijken, ongeacht de leeftijd. Plaatsvervangende schaamte krijg je ervan. Ik vind de laatste afleveringen ook steeds erger worden qua mensen die meedoen. Sorry, maar vooral die wanhopige mannen, niet te doen. En totaal gevoelloos in het oppikken van de duidelijke signalen die zo’n vrouw dan aangeeft. Echt heel bijzonder om te zien.
Ik heb dit programma anderhalf keer bij toeval gezien, denk ik. Mij is vooral een totaal passieve man bijgebleven die het programma niet helemaal leek te snappen. De vrouw deed haar best om het gezellig te maken en elkaar te leren kennen en hij toonde geen enkel initiatief. Hij dacht zeker dat hij een lot uit de loterij was. Je zag ook nog dat hij met iemand belde en zei dat de vrouw best zwaar was. De persoon aan de andere kant vroeg: "Hoe zwaar dan? Jij bent ook niet de lichtste, hoor." (Of zoiets.) En het was ook zo, hij was zelf ook totaal niet slank.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wickedwitch schreef:
02-09-2021 15:47
Ik zal maar meteen pil van Drion nemen dan. Iedereen blij, weer zo’n vies fossiel minder.
Zo, je betrekt wel erg makkelijk alles op jezelf. Zo interessant ben je nu ook weer niet.

Die zoenscene was echt smerig!!!! Die vieze tong die als een propeller rondjes draaide.. :sick: :sick:
Wickedwitch schreef:
02-09-2021 15:47
Ik zal maar meteen pil van Drion nemen dan. Iedereen blij, weer zo’n vies fossiel minder.

Je hebt een beetje issues denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, men... wat is dat toch met die 'bejaarde' (o jee... wat zeg ik nu)
Die man die loopt standaard met een harde pielemuis in dat huis... En maar lachen met z'n kukident gebit :-D ;-)
Je moet helemaal niks doen, en accepteren dat dat alles is wat je kan doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou echt hè… het lijkt wel of voor die middelbare mannen in het programma een match met iemand al betekent dat je diegene gewoon kan gaan vastpakken en aanraken wanneer je maar wilt.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien is dit hun variant van Tinder? :P
Je moet helemaal niks doen, en accepteren dat dat alles is wat je kan doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Even de topic weer omhoog brengen hoor. Er gebeurt niet veel bijzonders op het moment daarom maar even iets algemeens. Ik wordt er zo moe van dat (vooral de vrouwen) het steeds maar hebben over de "klik" die er niet is en ook niet komt. Natuurlijk is het belangrijk dat je enige aantrekkingskracht naar iemand voelt maar ik krijg soms het idee dat als ze niet dronken van lust en verliefdheid zijn de ander totaal kansloos is.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven