Lelijke vrouwen
vrijdag 19 september 2008 om 00:46
zondag 21 september 2008 om 22:44
zondag 21 september 2008 om 22:50
zondag 21 september 2008 om 23:05
quote:eleonora schreef op 21 september 2008 @ 22:50:
[...]
Je mag mij gerust lelijk noemen hoor poes, zolang je maar om me lacht......
OM je lachen ? Alleen als je weer met je navelpluis op de zaterdagse cryptogram begint te schieten wegens aandachttekort .
[...]
Je mag mij gerust lelijk noemen hoor poes, zolang je maar om me lacht......
OM je lachen ? Alleen als je weer met je navelpluis op de zaterdagse cryptogram begint te schieten wegens aandachttekort .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 21 september 2008 om 23:08
quote:Enigme schreef op 21 september 2008 @ 23:04:
Het is maar een mening...Geen eindoordeel. Wat de één mooi vindt, vindt de ander lelijk. Je mag altijd zeggen welke mensen je knap vindt maar nooit welke mensen je lelijk vindt. Hypocrisie ten top.
Ik vind dat je bedenken kan dat die " lelijke " mensen hier ook gewoon mee kunnen lezen en hoe zoiets er lekker in kan hakken .
Daar zou helemaal niemand blij van worden , toch , om te weten dat je enorm lelijk wordt gevonden ? Al is het maar door iemand die misschien nog drie keer erger is dan jezelf........
Het is maar een mening...Geen eindoordeel. Wat de één mooi vindt, vindt de ander lelijk. Je mag altijd zeggen welke mensen je knap vindt maar nooit welke mensen je lelijk vindt. Hypocrisie ten top.
Ik vind dat je bedenken kan dat die " lelijke " mensen hier ook gewoon mee kunnen lezen en hoe zoiets er lekker in kan hakken .
Daar zou helemaal niemand blij van worden , toch , om te weten dat je enorm lelijk wordt gevonden ? Al is het maar door iemand die misschien nog drie keer erger is dan jezelf........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 21 september 2008 om 23:09
dinsdag 23 september 2008 om 08:05
Ik vind persoonlijk Linda de Mol niet mooi. Haar mond lijkt op die van een opblaaspop en soms is ze "ineens" haar bovenlip kwijt. Ik geloof ook eerlijk gezegd niet zo dat haar foto in haar blad destijds(in bikini) niet gefotoshopped was. Daar zegt ze volgens mij dat ze maat 38 heeft en dat zie ik er echt niet aan af.
O ja, en Victoria Beckham en Angelina Jolie (zo zie je maar, smaken verschillen) vind ik ook niet echt geweldig. Maar iets mooi en lelijk vinden is zooo persoonlijk.
O ja, en Victoria Beckham en Angelina Jolie (zo zie je maar, smaken verschillen) vind ik ook niet echt geweldig. Maar iets mooi en lelijk vinden is zooo persoonlijk.
dinsdag 23 september 2008 om 08:18
dinsdag 23 september 2008 om 08:45
quote:eleonora schreef op 19 september 2008 @ 15:47:
[...]
Ze is geweldig en talentvol, je zult maar zo kunnen acteren. De meeste regisseurs van Nederland zijn het niet eens met de stelling dat ze niet mooi is trouwens, ze is iemand die iedere rol die ze speelt weergaloos maakt.
Ze heeft 'randjes' maar in haar geval zitten die me niet in de weg. Ik vind haar prachtig.Wat zijn dat, "randjes"?
[...]
Ze is geweldig en talentvol, je zult maar zo kunnen acteren. De meeste regisseurs van Nederland zijn het niet eens met de stelling dat ze niet mooi is trouwens, ze is iemand die iedere rol die ze speelt weergaloos maakt.
Ze heeft 'randjes' maar in haar geval zitten die me niet in de weg. Ik vind haar prachtig.Wat zijn dat, "randjes"?
dinsdag 23 september 2008 om 10:24
Ik vind Angelina Jolie écht lelijk.
Ik probeer steeds te ontdekken wat er nou mooi aan haar is, maar ik vind haar toch een harde uitstraling hebben, een beetje eng.
Die mond vind ik ook allesbehalve mooi.
Het werkt voor mij niet echt mee dat de media je zo doodgooien met haar vermeende schoonheid.
(overigens vind ik haar een stuk mooier met een lichter, zachter kapsel)
Maar om niet alleen negatief te zijn: ze kan wel weergaloos acteren, ik zag haar voor het eerst in een perfecte rol in
* Real women* en het gekke *girl, interrupted*.
Ik probeer steeds te ontdekken wat er nou mooi aan haar is, maar ik vind haar toch een harde uitstraling hebben, een beetje eng.
Die mond vind ik ook allesbehalve mooi.
Het werkt voor mij niet echt mee dat de media je zo doodgooien met haar vermeende schoonheid.
(overigens vind ik haar een stuk mooier met een lichter, zachter kapsel)
Maar om niet alleen negatief te zijn: ze kan wel weergaloos acteren, ik zag haar voor het eerst in een perfecte rol in
* Real women* en het gekke *girl, interrupted*.
dinsdag 23 september 2008 om 17:03
Cameron Diaz; geen schoonheid. Slechte huid, enge mond, ogen staan raar. 'Duf' slap haar. Wel een enorm geestige vrouw!
Maar met stip op 1 : Halina Reijn. Super kleding, maar helaas vind ik haar daardoor op een dragqueen lijken.
Ik vind die hoeveelheid tandvlees ook erg naar om naar te kijken.
Het enige mooie aan haar zijn haar borsten. En ze is een enorm goede actrice.
Klinkt niet zo aardig, maar dat hoeft bij dit topic toch niet ?
Maar met stip op 1 : Halina Reijn. Super kleding, maar helaas vind ik haar daardoor op een dragqueen lijken.
Ik vind die hoeveelheid tandvlees ook erg naar om naar te kijken.
Het enige mooie aan haar zijn haar borsten. En ze is een enorm goede actrice.
Klinkt niet zo aardig, maar dat hoeft bij dit topic toch niet ?