Leuke BN-ers!
donderdag 24 juni 2010 om 18:49
In navolging van de meest irritante...
Welke BN-er zie/hoor jij graag?
Foppe de Haan
Jeroen van Koningsbrugge
Frans Bauer (zou me moeten ergeren hem.. maar nee )
Guus Meeuwis
Linda de Mol
Willem van Hanegem (zooo droog )
Nicolette Kluiver
Hans Teeuwen
Maxima (ok niet 100% nederlands maar goed )
Ruud van Nistelrooij
Mark van Bommel
Edwin van der Sar
Jan de Hoop
Erben Wennemars
Patrick Lodiers
Doutzen Kroes
Ireen Wust
Maureen du Toit
Anouk
Welke BN-er zie/hoor jij graag?
Foppe de Haan
Jeroen van Koningsbrugge
Frans Bauer (zou me moeten ergeren hem.. maar nee )
Guus Meeuwis
Linda de Mol
Willem van Hanegem (zooo droog )
Nicolette Kluiver
Hans Teeuwen
Maxima (ok niet 100% nederlands maar goed )
Ruud van Nistelrooij
Mark van Bommel
Edwin van der Sar
Jan de Hoop
Erben Wennemars
Patrick Lodiers
Doutzen Kroes
Ireen Wust
Maureen du Toit
Anouk
donderdag 24 juni 2010 om 20:10
vrijdag 25 juni 2010 om 06:19
Aangezien ik nogal hard geweest ben tegenover sommige bn'ers in dat andere topic (laat Sylvie het maar niet lezen...) zal ik even over m'n hart strijken en ook híer reageren. Leuk vind ik:
-Renate Verbaan (lijkt me vrij pienter, steevast erg goed gekleedt, en heeft een prettig cynische ondertoon. En velen haten haar stem, maar laat ik daar nou juist van geníeten...)
-Bridget Maasland (eveneens gezegend met een gezonde portie cynisme, en eveneens veelal goed gekleedt)
-Beau van Erven-Dorens (prettige zelfspot wat betreft z'n ballerige imago, tijd dat 'ie weer eens een fatsoenlijk en écht goed scorend programma krijgt)
-Paul de Leeuw (eeuwige klassieker die godzijdank nooit té politiek correct is geworden)
-Martijn Krabbé (graag weer dat huizen-programma terug, waarin z'n droge humor optimaal tot z'n recht kwam!)
-Nicolette Kluijver (prettig naturel)
-Nance (meerdere uren achter elkaar live presenteren zonder voortdurend over je woorden te struikelen is een vák en dat beheerst ze uitstekend. Komt ook gewoon aangenaam over, minder nep dan een Wendy die nagenoeg dezelfde show presenteert)
-Tooske (heeft dezelfde kwaliteiten als Nance, is wel wat tuttiger maar op zich wel authentiek)
-Valerio Zeno (gortdroge humor heeft die jongen)
-Tess Milne (nieuw Tmf-meisje, zit er doorgaans op de maandag in dat live-programma. Jammer van de zender waar ze op zit maar ik vind het wel een gezellig en fris overkomend meisje met een ondeugende, vaak wat spottende blik die m'n aandacht vasthoudt. Nu nog een fatsoenlijk programma, maar ach, ze is pas enkele weken op tv...)
-Lauren Verster (combinatie van beauty én brains)
-Anouk (de muziek spreekt me niet aan, maar ze zingt geweldig en heeft tenslotte nog een persoonlijkheid)
-Renate Verbaan (lijkt me vrij pienter, steevast erg goed gekleedt, en heeft een prettig cynische ondertoon. En velen haten haar stem, maar laat ik daar nou juist van geníeten...)
-Bridget Maasland (eveneens gezegend met een gezonde portie cynisme, en eveneens veelal goed gekleedt)
-Beau van Erven-Dorens (prettige zelfspot wat betreft z'n ballerige imago, tijd dat 'ie weer eens een fatsoenlijk en écht goed scorend programma krijgt)
-Paul de Leeuw (eeuwige klassieker die godzijdank nooit té politiek correct is geworden)
-Martijn Krabbé (graag weer dat huizen-programma terug, waarin z'n droge humor optimaal tot z'n recht kwam!)
-Nicolette Kluijver (prettig naturel)
-Nance (meerdere uren achter elkaar live presenteren zonder voortdurend over je woorden te struikelen is een vák en dat beheerst ze uitstekend. Komt ook gewoon aangenaam over, minder nep dan een Wendy die nagenoeg dezelfde show presenteert)
-Tooske (heeft dezelfde kwaliteiten als Nance, is wel wat tuttiger maar op zich wel authentiek)
-Valerio Zeno (gortdroge humor heeft die jongen)
-Tess Milne (nieuw Tmf-meisje, zit er doorgaans op de maandag in dat live-programma. Jammer van de zender waar ze op zit maar ik vind het wel een gezellig en fris overkomend meisje met een ondeugende, vaak wat spottende blik die m'n aandacht vasthoudt. Nu nog een fatsoenlijk programma, maar ach, ze is pas enkele weken op tv...)
-Lauren Verster (combinatie van beauty én brains)
-Anouk (de muziek spreekt me niet aan, maar ze zingt geweldig en heeft tenslotte nog een persoonlijkheid)
vrijdag 25 juni 2010 om 09:11
vrijdag 25 juni 2010 om 12:06