Leuke films
zondag 22 december 2013 om 20:10
Ik ben alleen, morgen vrij en ik wil er een gezellige avond van maken. Alleen..
Maar goed, ik ben dus op zoek naar leuke films. En dit is heel breed, dat klopt, maar mooie Nederlandstalige films, komediefilms of goede thrillers! Niet te eng, want dan word ik weer bang en word in slaap vallen weer heel erg moeilijk.
Iemand enig idee?! Het is natuurlijk heel erg breed, maar hoop op een paar leuke reacties!
Maar goed, ik ben dus op zoek naar leuke films. En dit is heel breed, dat klopt, maar mooie Nederlandstalige films, komediefilms of goede thrillers! Niet te eng, want dan word ik weer bang en word in slaap vallen weer heel erg moeilijk.
Iemand enig idee?! Het is natuurlijk heel erg breed, maar hoop op een paar leuke reacties!
zondag 22 december 2013 om 20:23
zondag 22 december 2013 om 20:31
Ik hou op dat soort avonden vaak erg van legally blonde. Love actually is ook heel geschikt in deze tijd van het jaar. Erin Brockovich is ook een goede film. Lang en gelukkig is erg komisch, The Help heel mooi...
Pay it Foward kan ik ook zeer aanbevelen, en The Holiday is weer een leuke seizoens-film.
Eeehhm... Nog meer tips nodig?
Er bestaan ook detective-series die ongeveer 1,5 uur per aflevering beslaan. Lewis, Lynley, Midsommer Murders...
Pay it Foward kan ik ook zeer aanbevelen, en The Holiday is weer een leuke seizoens-film.
Eeehhm... Nog meer tips nodig?
Er bestaan ook detective-series die ongeveer 1,5 uur per aflevering beslaan. Lewis, Lynley, Midsommer Murders...
zondag 22 december 2013 om 20:33
zondag 22 december 2013 om 20:38
quote:dolfje schreef op zondag 22 december 2013 20:31 Nou we need to talk about Kevin zorgt niet voor een gezellige avond... Zwaar deprimerende film.Nou ja, ze zocht toch ook thriller titels? Thrillers zijn zo vaak niet vrolijk en gezellig. 'We need to talk about Kevin' en 'Jagten' zijn gewoon supergoed. En janken bij een film is niets mis mee doe ik ook zo vaak!
zondag 22 december 2013 om 20:39
quote:ciambella schreef op zondag 22 december 2013 20:33 Mriek89: jagten is wel een hele heftige (voor mij) jankfilm wel steengoed! 500days of summer. Grappig en romantisch verstand op nul film. Of een andere jankfilm met verdrietig einde: into THE wild. Of ook mooie film: extremely loud...(gebaseerd op een boek, film met Sandra Bullock en Tom Hanks).'Into the wild' is inderdaad ook een geweldig mooie film!!
zondag 22 december 2013 om 21:11
zondag 22 december 2013 om 21:16
The man who went up a hill and came down a mountain.
Een film waarbij je niet hoeft na te denken, grappig, niet overdreven, beetje romantiek erin. Ik kwam hem ooit per ongeluk tegen tijdens het zappen en mijn halve trouwboek, die onverwacht vroeg thuis kwam van zijn werk, riep eerst; blegh, wat heb jij nou opstaan?? Maar ik denk dat we hem inmiddels toch al zeker een keer of drie gezien hebben .
The Italian Job
Erin Brockovich
Een film waarbij je niet hoeft na te denken, grappig, niet overdreven, beetje romantiek erin. Ik kwam hem ooit per ongeluk tegen tijdens het zappen en mijn halve trouwboek, die onverwacht vroeg thuis kwam van zijn werk, riep eerst; blegh, wat heb jij nou opstaan?? Maar ik denk dat we hem inmiddels toch al zeker een keer of drie gezien hebben .
The Italian Job
Erin Brockovich
zondag 22 december 2013 om 21:41
quote:hiltje schreef op zondag 22 december 2013 21:11 Jagten, Festen, We need to talk about Kevin, Into the Wild. Allemaal prachtige films maar echte pittige drama's en niet het genre dan TO beschrijft.
Ik raad Moonrise Kingdom aan. Luchtig en lief en vooral een erg aparte en originele film ( en dus geen hollywood romcom)
Boeiend.. het zijn supergoeie films.
Volgens mij zijn Jagten en WNTTAK thrillers dus dat is wel wat ze vroeg.
Into The Wild is een feel good film, ondanks het eind. Je leert er van om anders naar de wereld te kijken en het is erg inspirerend. En de hoofdrolspeler is ook nog eens leuk om naar te kijken
Ik raad Moonrise Kingdom aan. Luchtig en lief en vooral een erg aparte en originele film ( en dus geen hollywood romcom)
Boeiend.. het zijn supergoeie films.
Volgens mij zijn Jagten en WNTTAK thrillers dus dat is wel wat ze vroeg.
Into The Wild is een feel good film, ondanks het eind. Je leert er van om anders naar de wereld te kijken en het is erg inspirerend. En de hoofdrolspeler is ook nog eens leuk om naar te kijken