Leuke Netflixfilms?
vrijdag 22 maart 2019 om 20:28
Zo, vrijdag avond en lekker een avondje Netflixen met de kids!
Maar iedere week weer dezelfde grote vraag: welke film??
Wie heeft er tips? (Voor vanavond maar daarna mag natuurlijk ook altijd, want volgende week is er weer een vrijdag avond! )
Hier drie beginnende pubers (2x13 en 11) en eentje van 9 (maar gelukkig geen teer zieltje. Kan qua films best wat hebben. Helaas gaat ondertiteling lezen soms nog niet snel genoeg).
En moeder kijkt natuurlijk ook graag mee (en Lego Batman en Vayana komen mijn neus echt uit!
)
Maar iedere week weer dezelfde grote vraag: welke film??
Wie heeft er tips? (Voor vanavond maar daarna mag natuurlijk ook altijd, want volgende week is er weer een vrijdag avond! )
Hier drie beginnende pubers (2x13 en 11) en eentje van 9 (maar gelukkig geen teer zieltje. Kan qua films best wat hebben. Helaas gaat ondertiteling lezen soms nog niet snel genoeg).
En moeder kijkt natuurlijk ook graag mee (en Lego Batman en Vayana komen mijn neus echt uit!
vrijdag 22 maart 2019 om 20:53
Het zijn bijna allemaal tienerfilms. Zet dan je leeftijdgrens op 12 en kies wat uit.
vrijdag 22 maart 2019 om 20:57
Voor 13 jarigen? Jurassic Park en Johnny English, maar verder toch niet zeg.nerdopviva schreef: ↑22-03-2019 20:55Mowgli
Jurrasic Park
Despicable Me
Mamma Mia
Johnny Enghlish
Nanny McPhee
Back to the Future
vrijdag 22 maart 2019 om 20:59
vrijdag 22 maart 2019 om 21:22
Zeker. Maar een puber heeft meestal wat andere voorkeuren.nerdopviva schreef: ↑22-03-2019 20:59Als ik kijk naar het lijstje dat TO heeft gepost heeft ze 13-jarigen die dat misschien best leuk vinden. Ik vond (als ruim ruim volwassene) Despicable Me trouwens erg grappig.
Padington is een grapje hoop ik.
vrijdag 22 maart 2019 om 22:14