Entertainment alle pijlers

Leuke reclame

10-10-2009 22:05 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat die ook bestaan.

Nml die reclame van KPN met die vrouw met tientallen tasjes.

En de psychiater die de meest gekke clienten op zijn bank krijgt en daarna lekker een tuc neemt.

Die nieuwe van de Gamma, waarin die man in het witte t-shirt die ander schopt (omdat hij met zijn stok op z'n knie slaat).

Die nieuwe van Chocomel Hot. Je geniet het meest als je buiten bent geweest.
Ik vind die met dat zingende computergame monster van bol.com echt briljant Mayaaa hiiii, maya haaa..
KPN doet het goed dit jaar. Vind die met de verstoppertje spelende kinderen ook leuk.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Ik vind die reclame van het wereld natuurfonds met al die diertjes en muziek van Queen altijd wel leuk om naar te kijken. It's a miracleeee.....
quote:poisongirl schreef op 10 oktober 2009 @ 22:45:

Ik vind die met dat zingende computergame monster van bol.com echt briljant Mayaaa hiiii, maya haaa..

Haha, ja die is inderdaad fantastisch met die schattig dansende robot en dat verschrikte meisje!

Verder vind ik de reclames van het Wereld Natuur Fonds altijd prachtig met die mooie natuurbeelden en verschillende dieren. En dan die aandoenlijke babydiertjes, smelt.
Het is feest in de keuken!

Het was niet te vreten die brandnetelburger!
Ik vind die van KPN zo leuk, dat die man op de berg staat te bellen, een steentje schopt en dat zijn fiets zo van een berg naar beneden dondert
Aha, ik was het dus eens met Mieomij over het WNF.

En die brandnetelburger is inderdaad ook erg leuk met die alternatieve vrouw. Wat een eensgezindheid .
Hmm, ik zap altijd tijdens de reclame of zet een kopje thee oid. Bovenstaande ken ik allemaal niet, wat erg!

Maar ik moest laatst wel vreselijk lachen om een reclame, die van de Dode Hoek met Hans Klok. Met die haai die verdwijnt.

hoe verzin je het? ha ha
Ik vind die van AH wel leuk. Niet zo sip!

Oh ja, en die van de bonussen. Die gaan dit jaar naar kinderboerderij "het geitje" . Van cup a soup.
Die van de AH zijn wel leuk!
voor de ietwat 'oudere' forumers onder ons... ik herinner me nog steeds die reclame van Sanex met Rintje Ritsma.. goh.. wat stond mijn badkamer vol van dat merk daarna...hmmm...
quote:amalia schreef op 10 oktober 2009 @ 23:00:

Hmm, ik zap altijd tijdens de reclame of zet een kopje thee oid. Bovenstaande ken ik allemaal niet, wat erg!

Hier ook... meestal hóór ik de reclames wel ergens op de achtergrond, maar dat is hét moment om even te kijken of er nog nieuwe mail is etc (en heb geen laptop). Ik heb dus geen idee hoe die reclames er uit zien...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind de reclame die nu op tv is met mijn kat wel heel erg leuk . Leuke reclame
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Haha, MV ik denk nu bij iedere reclame met een rode kat dat het Bo is!
quote:iris1969 schreef op 10 oktober 2009 @ 22:52:

[...]

Haha, ja die is inderdaad fantastisch met die schattig dansende robot en dat verschrikte meisje!.

Ja daar blijf ik ook elke keer hardop om lachen

"Maijiea HIE! Maijiea HOE!"

BOEEMMMCRASSHHH heheheheh. (sorry)

Verder vind ik de meeste reclame alleen maar irritant maar... daar was een ander topic voor geloof ik. Oh en in aansluiting op de reminder op Rintje Ritsma en Sanex, wat dacht je van Sven Kramer als reclame voor brood... doet u mij zo'n beschuitje boterham graag

quote:iris1969 schreef op 11 oktober 2009 @ 11:48:

Haha, MV ik denk nu bij iedere reclame met een rode kat dat het Bo is!Hahahahah, zou zomaar kunnen, hij heeft ook reclame voor Wehkamp, Ziggo, Interpolis gedaan. En nu zijn we bezig met opnamens voor een KRO tv serie waar hij in meespeelt. Maar die word pas 25 december uitgezonden. Dus wie weet zie je hem vaker.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oja, en welke ik echt geweldig vind: die van Nuon(??). Van die man bij wie alles verkeerd gaat: Bij het douchen valt het hele gordijn naar beneden, bij de prullenbak leggen scheurt de zak enzovoort. En dan zit hij eindelijk, springt zijn zoontje met een flinke aanloop boven op hem. geniaal, lag iedere keer weer in een deuk.
Ik vind die nieuwe reclame van de Mona erg leuk!!! Dat ze allemaal zo'n Mona-bakje op hun hoofd hebben, want het is feest :D
Ja, Sanex en Rintje! Ik koop weinig Sanex de laatste jaren.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Die van de kpn over mobiel internetten, dat die vriend in zijn blootje naar binnen komt terwijl zij met de webcam zit te praten met haar moeder.
Reclame hetnet (tennis):

http://www.youtube.com/watch?v=3rjikEj0ASY

En deze bol.com:

http://www.youtube.com/watch?v=jre89gFB ... re=related
Die van de LOI vind ik erg leuk.

Twee Dames in een oliebollenkraam;

.......hebben ze al gezoend?

Wat denk je zelf......met een instabiele thoracale(?)

wervelfractuur.

Ik moet er altijd om lachen als ik die laatste zin hoor.
En die van: Pokkie foetsie, alles foetsie! Ook geweldig!

http://www.youtube.com/watch?v=S3oGtuX1Ll8
Die van Heineken blijkf leuk met die gillende mannen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven