Leuke serie's??
zaterdag 22 juni 2013 om 14:11
Op dit moment ben ik helaas regelmatig aan de bank gekluisterd.
Dat is iets minder vervelend met leuke tv serie's om te kijken.
Nu ben ik een beetje uit mijn opties en ben dus op zoek naar nieuwe leuke serie's die kan downloaden.
Ik ben wel van de echte meiden serie's zoals bijvoorbeeld Gilmore Girls of Pretty Little Liars.
Maar ook Friends, According to Jim etc.. vind ik erg leuk.
Heb ook nog een tijdje Charmed en Vampire Diaries gevolgd.
Wie heeft er leuke tips voor serie's?
Dat is iets minder vervelend met leuke tv serie's om te kijken.
Nu ben ik een beetje uit mijn opties en ben dus op zoek naar nieuwe leuke serie's die kan downloaden.
Ik ben wel van de echte meiden serie's zoals bijvoorbeeld Gilmore Girls of Pretty Little Liars.
Maar ook Friends, According to Jim etc.. vind ik erg leuk.
Heb ook nog een tijdje Charmed en Vampire Diaries gevolgd.
Wie heeft er leuke tips voor serie's?
zaterdag 22 juni 2013 om 17:47
Wat leuk al die reacties.
Dankjewel.
Ik weet niet meer wie het vroeg maar Nee het is zeker geen vereiste dat het een Amerikaanse serie is.
@Mayou: Er is net weer bloedarmoede geconstateerd dus nu moe en dus op de bank. Ben inderdaad weer terug uit de bergen, alweer een tijdje. Helaas ben ik zieker teruggekomen dan dat ik er heen ging dus het heeft mij niet geholpen zoals dat zo gewenst was.
Dankjewel.
Ik weet niet meer wie het vroeg maar Nee het is zeker geen vereiste dat het een Amerikaanse serie is.
@Mayou: Er is net weer bloedarmoede geconstateerd dus nu moe en dus op de bank. Ben inderdaad weer terug uit de bergen, alweer een tijdje. Helaas ben ik zieker teruggekomen dan dat ik er heen ging dus het heeft mij niet geholpen zoals dat zo gewenst was.
zondag 23 juni 2013 om 05:31
quote:Adeline schreef op 22 juni 2013 @ 17:47:
Dankjewel.
He gets meis, wat naar voor je. Beterschap!
On Topic: Penoza (Nederlandse serie), Boardwalk Empire, Revenge, Homeland, Lost, Prison Break en Greys Anatomy (9 seizoenen maar liefst!!)
Dankjewel.
He gets meis, wat naar voor je. Beterschap!
On Topic: Penoza (Nederlandse serie), Boardwalk Empire, Revenge, Homeland, Lost, Prison Break en Greys Anatomy (9 seizoenen maar liefst!!)