lijn 32
zondag 15 januari 2012 om 00:32
Op zich ben ik enthousiast! Zocht hier al naar een topic om te lezen hoe het anderen is bevallen. Wat ik alleen jammer vond is dat het begon met het einde, houd daar persoonlijk nooit zo van. In het begin was het idd echt chaotisch, iedereen die in de bus en uit de bus stapte, maar later werd het beter. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal loopt en geef het een kans.
zondag 15 januari 2012 om 16:49
zondag 22 januari 2012 om 19:05
Inderdaad, je wordt overspoelt met personages.
Maar, heb je het door, hoe de verhoudingen liggen, is het toch een aantrekkelijke serie.
Spannend ook.
Veel beter dan Moordvrouw.
Maar, heb je het door, hoe de verhoudingen liggen, is het toch een aantrekkelijke serie.
Spannend ook.
Veel beter dan Moordvrouw.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 1 februari 2012 om 08:55
zondag 3 februari 2013 om 10:29
Ik heb gisteren deze serie ontdekt op uitzendinggemist en ben laaiend enthousiast!
Ik vind het juist heel leuk dat er zoveel verschillende verhaallijnen zijn, houdt t interessant.
Het doet me een beetje denken aan de miniserie A'dam en E.V.A. van vorig jaar. Ik houd wel van dit soort miniseries!
Ik ben nu trouwens bij aflevering 6
Ik vind het juist heel leuk dat er zoveel verschillende verhaallijnen zijn, houdt t interessant.
Het doet me een beetje denken aan de miniserie A'dam en E.V.A. van vorig jaar. Ik houd wel van dit soort miniseries!
Ik ben nu trouwens bij aflevering 6