Entertainment alle pijlers

lijn 32

14-01-2012 23:46 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gekeken naar de nieuwe serie lijn 32. Als ik heel eerlijk ben vind ik het vrij chaotisch, allemaal nieuwe mensen die van alles beleven, waar ik geen touw aan vast kan knopen.

Alleen het laatste stukje vond ik te volgen.
Ik moet nog terugkijken. Was het even vergeten.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Op zich ben ik enthousiast! Zocht hier al naar een topic om te lezen hoe het anderen is bevallen. Wat ik alleen jammer vond is dat het begon met het einde, houd daar persoonlijk nooit zo van. In het begin was het idd echt chaotisch, iedereen die in de bus en uit de bus stapte, maar later werd het beter. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal loopt en geef het een kans.
Vond het ook niet slecht en ga zeker de 2e afl. bekijken. De 2e afl. staat zelfs al online op de site van lijn 32!
Heb het ook gekeken, vond het ook vrij chaotisch zeker in het begin. Ben niet gelijk heel enthousiast over de serie, maar vind het ook zeker niet slecht. Ga de volgende aflevering ook wel weer kijken, ben ergens ook wel benieuwd naar hoe het verder gaat.
Rommelige verhaallijn, kon er geen touw aan vast knopen. Dit gaat hopelijk wel verbeteren in de komende 7 afleveringen.
Ik heb even op de site gekeken van lijn 32, dan wordt het verhaal iets duidelijker.Ik ga volgende keer wel weer kijken.
Ik vind dat juist wel leuk, dat je even moet gaan puzzelen wie wie is, wat de rol van ieder in het verhaal is. Dat je een beetje moet opletten om het verhaal te gaan volgen enzo. Ik ga zeker weer kijken.
Inderdaad, je wordt overspoelt met personages.

Maar, heb je het door, hoe de verhoudingen liggen, is het toch een aantrekkelijke serie.

Spannend ook.

Veel beter dan Moordvrouw.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Heeft er nog iemand gekeken?

Ik volg de serie wel, in de nacht op uitzending gemist op de iPhone als ik niet kan slapen met/door babydochter

Maar goed, ik vind het dus wel aardig en ben benieuwd waar de verhalen en personages naar toe gaan en hoe alles in elkaar valt.
Ik heb gisteren deze serie ontdekt op uitzendinggemist en ben laaiend enthousiast!

Ik vind het juist heel leuk dat er zoveel verschillende verhaallijnen zijn, houdt t interessant.

Het doet me een beetje denken aan de miniserie A'dam en E.V.A. van vorig jaar. Ik houd wel van dit soort miniseries!

Ik ben nu trouwens bij aflevering 6

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven