Entertainment alle pijlers

Lost

05-03-2005 09:03 1480 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand de nieuwe serie Lost gezien gister? Ik vind het nu al spannend!

Wat is het beest wat op het eiland leeft? Van wie is die hond? Komen ze ooit weer thuis? (voorlopig niet natuurlijk, anders houdt de serie erg gauw op ;))

Verder ben ik blij dat er  nu opeens een hoop leuke neuwe series komen, niewu seizoen Charmed, Lost, CSI NY, Desperate Housiewives (mmm, ik kan net 5 wel onder de 1 programmeren).
Als je een aflevering gemist hebt, is ie bijvoorbeeld op www.myseries.nl te bekijken (ook Prison Break en Heroes-->aanrader!). Waarschuwing!! t/m de nieuwste uit de VS staan er al op, dus als je jezelf niet kunt inhouden... ;)
Hee, hier nog een hele trouwe kijker hoor! Ook ouderwets gewoon elke week. Alleen neem ik de serie op want ik heb geen zin om er steeds uit te raken door al die reclame. Door spoelen dus!!

Helaas had ik gisteren pas tijd om te kijken dus vandaar dat ik nu pas reageer.

SPANNEND!! En nogmaals: ik heb nog steeds geen antwoorden, krijg alleen maar meer vragen.

Kate en Saywer zijn toch nog niet aangekomen op het eiland? Of kreeg je die gewoon nog niet te zien.

Volgende week staat ons weer heel wat te wachten aan de voorstukjes te zien!
:(

Vrijdag uitzending opgenomen. Heb ik de video verkeerd ingesteld. Probeerde nu bovenstaande link, maar die werkt niet bij mij. Wel van allerlei vage programma's moeten downloaden, en dan nog gebeurt er niets als je op play drukt. Iemand nog een suggestie?
Sorry Pandaatje, ik ben niet van het downloaden dus ik kan je niet helpen:).

Maar ik zag in de reclameblokken ineens vanaf 11 mei een andere serie op het tijdstip van Lost, is het 3e seizoen alweer bijna afgelopen dan? Of stoppen ze gewoon midden in een seizoen?
Heb gelezen dat ze inderdaad gestopt zijn midden in het seizoen. Hoop dat het maar van korte duur is. Ik meende dat ze dat in seizoen 1 of 2 ook eens gedaan hebben. En dat het toen volgens mij maar een paar weken duurde.
Ik lees net op de site van NET 5 op het lostforum dat ze al zomerstop hebben en waarschijnlijk pas weer na de zomer verdergaan :(.

Pandaatje ik zag op die site ook een link staan om te downloaden, misschien heb je hier iets aan?

http://www3.alluc.org/alluc/tv-shows.html? action=getviewcategory&category_uid=640

Ik moet zeggen dat ik het steeds aantrekkelijker ga vinden om eens te gaan rondsnuffelen hoe dat downloaden precies werkt, ik baal er enorm van dat ze steeds midden in een verhaal stoppen.
even na het vraagteken de spatie weghalen.
Ik download de afleveringen ook en kijk ze mèt ondertitels gewoon via m'n dvd speler. Nog 6 afleveringen en dan is seizoen 3 afgelopen.

Als iemand vragen heeft over hoe te downloaden met ondertitels, vraag maar raak!
Mida: Dank je wel!!!!!!!!!! Ik heb de aflevering net gezien. Beeld was klein en de tekst chinees, maar mijn engels is gelukkig goed.

Ben benieuwd waar die boot nu heenging.
Graag gedaan, misschien waag ik me er deze week ook eens aan ;).
quote:

Mida: Dank je wel!!!!!!!!!! Ik heb de aflevering net gezien. Beeld was klein en de tekst chinees, maar mijn engels is gelukkig goed.

Ben benieuwd waar die boot nu heenging. Pas op!! Geen spoilers hier ajb:P. Ik ben dus niet van het downloaden (en als ik dit hierboven zo lees (klein beeld, en in het chinees!) dan ga ik het ook maar niet doen. Gewoon afwachten voor mij dus.

Die nieuwe serie schijnt trouwens ook wel goed te zijn..
quote:

quote: pandaatje reageerde

Ik ben dus niet van het downloaden (en als ik dit hierboven zo lees (klein beeld, en in het chinees!) dan ga ik het ook maar niet doen. Gewoon afwachten voor mij dus.

Nou ik download ook: groot beeld, surround sound, engels gesproken en nederlands ondertiteld :P Deze week aflevering 19!
quote:Nou ik download ook: groot beeld, surround sound, engels gesproken en nederlands ondertiteld :P Deze week aflevering 19!Me too, moet er niet aan denken om op m'n pc te kijken in het chinees :D. Nog een paar afleveringen en dan is seizoen 3 afgelopen. Weet iemand of er een 4e seizoen komt?
Iris en Ginger: Waar hebben jullie dan gekeken?

Puck: Ik zou niet durven hoor. Ik wil ook geen spoilers lezen. De boot die ik noemde zat aan het einde van de laatste uitzending op tv.

En volgens mij komt er wel een 4e seizoen.

Nu had ik ergens anders gelezen dat net5 afgelopen vrijdag tijdelijk was gestopt met uitzenden. Maar ik zie Lost gewoon in de gids staan....
Voor de mensen die bij aflevering 19 (USA) zijn:

Jeetje het wordt steeds vreemder he! Spoiler: zijn ze nou dood of niet? En de vader van Lock op het eiland! Ik had al zo'n vermoeden dat hij de Saywer was die James zocht!

Even selecteren als je het wil lezen, anders overslaan!

Goed nieuws! Ik lees net op teletekst dat Lost nog 3 seizoenen doorgaat in de VS. De makers weten al ongeveer hoe het gaat eindigen. We kunnen dus nog (minimaal) 3 seizoenen van deze spannende serie genieten ;).
Ja, las het vanochtend in een klein berichtje in de krant! :o

Het gaat tot 2010 door, de makers wisten aanvankelijk niet hoe ze de kluwen van verhaallijnen tot een einde moesten brengen, maar nu dus wel en daar zijn nog 48 afleveringen voor nodig.

Alles goed en wel, en fijn dat er nog zoveel komt maar... ik snak eigenlijk ook naar de ontknoping! Weet dus niet of ik nu blij moet zijn of niet...

xx lisa.
Nou pfoeh, opluching dat ze nu wel een idee hebben hoe ze een  eind aan moeten breien...t  zou toch wt zijn zeg, als dat niet  het geval was...

Ja die spoiler had ik al gezien ,maar  wacht alweer een paar weken tevergeefs op het vervolg ervan, laten ze eerst  weer een  hoop andere dingen zien....
quote:

quote: Ginger reageerde

Nou ik download ook: groot beeld, surround sound, engels gesproken en nederlands ondertiteld :P Deze week aflevering 19! Me too, moet er niet aan denken om op m'n pc te kijken in het chinees :D. Nog een paar afleveringen en dan is seizoen 3 afgelopen. Weet iemand of er een 4e seizoen komt?

Ik ben nu aflevering 20 aan het dowloaden, maar wel gewoon in het Engels. Hoe krijg je Ned. ondertiteling eronder dan? :$
quote:

quote: pandaatje reageerde

Ben benieuwd waar die boot nu heenging. Pas op!! Geen spoilers hier ajb:P. Ik ben dus niet van het downloaden (en als ik dit hierboven zo lees (klein beeld, en in het chinees!) dan ga ik het ook maar niet doen. Gewoon afwachten voor mij dus.

Die link was dus bedoeld voor als je niet van het downloaden bent, je kijkt direct online. Volgens mij staan er ook wel goede afleveringen tussen, of je alles fullscreen kunt bekijken weet ik niet. Ik download dus wel en kijk op de beamer, ideaal! Zonder ondertiteling overigens, als dat er al bij zit is het door hobbyisten gedaan en daar erger ik me alleen maar aan...

Op www.myseries.nl kun je Lost, Heroes en Prison Break ook online zien, alleen het afspeelprogramma even installeren.
Oh, dat had ik al gezegd, haha! Bij mij werkt 'ie wel, dus daarmee kan ik je niet helpen...
quote: Femm888 reageerde

Ik ben nu aflevering 20 aan het dowloaden, maar wel gewoon in het Engels. Hoe krijg je Ned. ondertiteling eronder dan? :$

Die kun je hier downloaden. Succes! Ik ga vanavond aflevering 20 (USA) kijken. Ben benieuwd!!
quote:

quote: Femm888 reageerde

Die kun je hier downloaden. Succes! Ik ga vanavond aflevering 20 (USA) kijken. Ben benieuwd!!

Ah, bedankt!

Veel plezier vanavond:)
Ik had al eerder gezien dat je o.a. Lost op www.myseries.nl kan bekijken, maar moet je daar nog iets speciaals voor hebben? Want ik kan dus niks zien! Ik moest wel DivX movies downloaden, maar hij doet het evensgoed niet! Heb je daar een videokaart ofzo voor nodig? Nee toch?
Als je de DivX gedownload hebt, zou het moeten lukken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven