Ligt het aan mij, of is 'Love hurts' (rtl4) een grote aanfluiting? Zelfs 'achter gesloten deuren' en 'overspel in de liefde' zijn betere dramaseries dan dit.. Heb echt t idee dat ik iets mis? Dat ik het concept van het programma niet snap.
If we don't get lost, we'll never find a new route
Nou ik vind het ook nergens over gaan. Wat slecht zeg!
Anoniem_156235
woensdag 30 oktober 2013 om 22:28
Ik heb net, denk ik, 10 minuten gekeken. Toen was ik er klaar mee. Ik dacht ook al, geven ze hier geld aan uit om het te maken? Echt super slecht. Terwijl ik Susan Visser leuk vind.
Ik vond het ook niks en heb Susan beter zien acteren.
Anoniem_6393b49281cc1
woensdag 30 oktober 2013 om 22:49
Eens met iedereen! Vind het ook een hele leuke actrice, maar wat een suf programma... Deed me niks, allemaal losse korte verhaaltjes, die heel erg 'gespeeld' overkwamen.. ook dat praten in de camera, brr..
Vind susan visser een onwijs goede actrice, zie haar altijd graag verschijnen. Maar ik heb 10 minuten gekeken en begreep er geen zak van dus verder gezapt.. erg jammer!
Vreselijk, het voegt niks toe, het vermaakt niet. En wat slecht gespeeld. Vooral die eerste cliente, tenenkrommend.
Anoniem_6393b49281cc1
woensdag 30 oktober 2013 om 23:51
quote:kiiwi schreef op 30 oktober 2013 @ 23:42:
[...]
Ik snap nog steeds niet wat de makers vh programma hiermee voor ogen hadden.Dat inderdaad. Ik vind het niet spannend, niet ontroerend, niet grappig en dus heel oninteressant.
Anoniem_185523
woensdag 30 oktober 2013 om 23:54
Tenenkrommend slecht, heb het wel afgekeken maar niet voor herhaling vatbaar, dikke -1
Ik ben dol op Susan, had me ook verheugd om het te kijken maar ow mèn... wat tenenkrommend slecht geacteerd door de rest, heb t niet eens afgekeken....
Het zijn echte verhalen van mensen die hun verhaal deden in het Volkskrant magazine. Ik herkende het eerste verhaal van die man en vrouw in de trein. (Spannend idee trouwens)
Omdat ik die verhalen in het magazine interessant vind, was ik wel benieuwd. Ik vind het niet superslecht, maar hoef het niet meer te zien.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.