Love in the wild
donderdag 25 oktober 2012 om 11:20
maandag 29 oktober 2012 om 20:50
maandag 29 oktober 2012 om 21:22
Die Job is zo onzeker as hell. "Ik vind het niet leuk dat zij dan doet alsof zij het helemaal alleen heeft gedaan" (die opdracht met dt touw pakken boven ravijn). Gast, geef haar gewoon een compliment ofzo. Wees de man!
Maarrrr die Janneke is nog erger dan Job. Wat dat betreft valt het me nog mee dat hij haar geen zetje heeft gegeven.
Maarrrr die Janneke is nog erger dan Job. Wat dat betreft valt het me nog mee dat hij haar geen zetje heeft gegeven.
maandag 29 oktober 2012 om 22:02
Ohooo die Janneke is echt de grootste irritatie-factor uit het hele programma. Gevolgd door Job. Op zich zou je dan zeggen dat ze een goed setje vormen, maar ik heb zo'n idee dat die twee elkaar de tent uit vechten als je ze te lang bij elkaar zet.
Ik vind Luc leuk! Had alleen echt verwacht dat hij samen zou blijven met Desiré!
Ik vind Luc leuk! Had alleen echt verwacht dat hij samen zou blijven met Desiré!
Ik spreek toch geen Chinees?!
dinsdag 30 oktober 2012 om 09:53
dinsdag 30 oktober 2012 om 10:05
OMG die janneke.... als die ooit een vriend krijgt, vraag ik me af wat voor type dat is!
Waarom zoent iedereen elkaar al op de mond tijdens die spelletjes enzo? Vind ik een beetje vreemd.
Die Luc is al tot over zijn oren verliefd volgens mij hahahah wat hij allemaal zegt. Ze maakt me rustig etc etc ze vult me goed aan. Als dit de standaard is van vrijgezellen en hoe relaties gaan, snap ik dat ik nog vrijgezel ben ja!
Waarom zoent iedereen elkaar al op de mond tijdens die spelletjes enzo? Vind ik een beetje vreemd.
Die Luc is al tot over zijn oren verliefd volgens mij hahahah wat hij allemaal zegt. Ze maakt me rustig etc etc ze vult me goed aan. Als dit de standaard is van vrijgezellen en hoe relaties gaan, snap ik dat ik nog vrijgezel ben ja!
dinsdag 30 oktober 2012 om 10:41
Heb ik een stuk gemist? Snapte niks van de keuze van Luc voor die Jade. Wanneer is er duidelijk geworden in de aflevering dat er geen 'liefde' was voor Desiree? Of is het een spel? Of megadomme montage?
Die Janneke lijkt wel ingehuurd. Zo zeikerig/zeurderig/vreselijk kan een vrouw toch niet echt zijn?
Die Janneke lijkt wel ingehuurd. Zo zeikerig/zeurderig/vreselijk kan een vrouw toch niet echt zijn?
dinsdag 30 oktober 2012 om 19:19
maandag 5 november 2012 om 20:49
Ik denk Leila en Quintin ook wel?
Ik vond Luc eigenlijk heel leuk, maar ik word ineens een beetje kriegelig van hem. Lijkt wel alsof hij het liefst gister al een relatie had. Zit meteen zo aan die vrouwen te plukken valt me steeds meer op, en praat meteen vol lof over een vrouw die hij net een paar uur kent. Pfff...
Ik vond Luc eigenlijk heel leuk, maar ik word ineens een beetje kriegelig van hem. Lijkt wel alsof hij het liefst gister al een relatie had. Zit meteen zo aan die vrouwen te plukken valt me steeds meer op, en praat meteen vol lof over een vrouw die hij net een paar uur kent. Pfff...
Ik spreek toch geen Chinees?!