Entertainment alle pijlers

Love in the wild

23-10-2012 09:44 110 berichten
Wie heeft gisteren ook gekeken? Ik vond het leuk dat ze al gelijk zo'n pittige opdracht kregen.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk valt het kwartje, bloementje82. Ik vond hem zo bekend eruit zien. En het verklaard een hoop, want volgens mij is Jade precies zo'n verwend type als die Nadia. Pfff, wat is die Luc een mega-klef mannetje.

Tinkerbell, sinds gisteren Martijn ook heel aantrekkelijk, maar ik kreeg het pas warm toen hij Laura ging zoenen. En nog warmer toen hij daarna zei dat een goede kus altijd naar meer smaakte.

Als stel hoop ik nog steeds dat het Haagse stel Quintin & Leila het programma winnen. En persoonlijk vind ik Martijn het leukst
Ik dacht ook al dat ik Luc ergens van kende...

Hier een youtube filmpje met Nadia in de Gouden Kooi

http://www.youtube.com/watch?v=8t5gGTAouuo
Ah dat had ik ook Boesboess, vond Luc heel herkenbaar en nu weet ik inderdaad waarvan, thanks! Vond m in eerste instantie leuk maar hij komt echt te desperate over..
Ja hè, Marlau, ik vond hem eerst ook leuk overkomen, maar nu nee...
Woehoeeeee we kunnen bijna weer genieten van Job's 'tandje erbij', Luc's behoefte om te mogen uitrusten op wildvreemde borsten, Janneke's afkeer voor ongestreken poloshirts en Jade's pruillipje.

Wie kijkt er mee?
Ik spreek toch geen Chinees?!
Job zijn dame heeft alweer drie mannen in bed gehad. Nu zei ze vorige week tegen Ed dat het de laatste zou zijn....Dus niet.
Quintin en Leila vind ik het leukste stel tot nu toe. En het stel wat er al uit is.
Janneke heeft als kwaliteit 'strobalen tillen'. Dan heb je het gemaakt
quote:-tinkerbell- schreef op 12 november 2012 @ 20:40:

Janneke heeft als kwaliteit 'strobalen tillen'. Dan heb je het gemaakt Ach iedereen heeft zo haar/zijn kwalitieiten. Maar strobalen tillen, yep dat is een ehhh levenskwalitieit.
Als ze die kwaliteit dan ook nog even in zet...maar nee, ze laat degene zonder strobaal-til-kwaliteiten het werk verrichten..!
Jemig de dametjes Jade en Janneke zijn ook lekker bezig.
Dit programma is zo vreselijk irritant (maar toch kijk ik ieder week)

Op die laila en quinten martijn en laura na; wat een verschrikkelijk mensen. Die Janneke, Luc en Jade wat een types.
Je m"appelle belle
Ik vind het zo knap van Martijn dat hij zich heeft herpakt, ook nog met griep zoiets kunnen doen!
Voor die Martijn heb ik ook respect!

Voor Janneke niet, Edwin wel: dat ie haar nog geen stuiter tegen d'r hoofd heeft gegeven! Wauw, wat een verschrikkelijk mens!
echt he Bellevr. Ik ben eigenlijk verbaasd hoe weinig zelfkennis Janneke heeft. Die staat totaal niet in kontakt met zichzelf.
Ah ze gaan Edwin pesten, hoe volwassen. Vooral Jade.
Ohhh een hamman heerlijk.
Waarom ineens een nieuw koppel?
quote:wittelelie143 schreef op 12 november 2012 @ 21:25:

echt he Bellevr. Ik ben eigenlijk verbaasd hoe weinig zelfkennis Janneke heeft. Die staat totaal niet in kontakt met zichzelf.

Ze ziet Luc zitten?? Vind haar ook op die vrouw van Frans bauer lijken, die Mariska Bauer.

Wel leuk hoor dat ze nu een nieuw koppel hebben, maar die opmerking van Job was eg arrogant. Ik had niet anders verwacht dat die nieuwe vrouw mij zou kiezen. Beetje jammer weer..
Je m"appelle belle
vind wel jammer dat Laura en Martijn uit elkaar gehaald zijn. Ik vind hun een lief koppel.
Ja zonde van Martijn en Laura! Vind hen ook een leuk stel. Martijn was ook duidelijk not amused haha. En terecht, vecht ie zo hard om de uitdaging af te maken, worden niet eens laatste, en dan denk je samen in het programma te kunnen blijven..maar helaas. Hoop dat ze volgende week weer bij elkaar zijn!

DIe nieuwe jongen vind ik maar een idioot trouwens, ik heb de eerste minuut gedacht dat het vrouw was zelfs!
ahahahaha Tinkerbell. oke..heuuul eerlijk, ik dacht die moet nog uit de kast komen. ik hoop ook dat Laura en Martijn bij elkaar zullen komen. Ik ben nu wel benieuwd hoeveel ze voor elkaar over hebben.
Anders mag Martijn wel bij mij uit komen huilen

Maar echt triest voor Martijn & Laura. Hij was ziek en heeft toch doorgebeten, omdat hij samen met Laura doorwil. Hoop dat ze volgende week weer samen zijn.

Janneke heeft wel een beetje zelfkennis. Ze zegt dat ze heel bijzonder is. Dat is ze ook wel. Alleen ik denk dat zij het positief bedoelde en dat bedoel ik niet. En he, op hoeveel manieren kan je een strobaal van tig kilo tillen? Daar moet je inderdaad echt voor geleerd hebben of een boerendochter voor zijn...
Serieus!!

Job: Ik kan toch niet verliefd worden op 'zo'n'meisje ( refererend naar de prachtige donkere Ivy)

Kan die Job ajb aan de hoogste boom?
Jammer: Edwin eruit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven