Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Ja ik kijk! Heb pas 2 afleveringen gezien, en vond nu alweer leuker dan het hele Nederlandse seizoen bij elkaar. :P
PetitBiscuit schreef:
03-08-2019 14:27
Ja ik kijk! Heb pas 2 afleveringen gezien, en vond nu alweer leuker dan het hele Nederlandse seizoen bij elkaar. :P
Nou zeker weten!!
Die Molly is wel echt irritant hoor, elke keer wil ze weer een andere vent. Wil altijd de aandacht ofzo. Maar ja iedergeval een beetje reuring daar in de tent haha
Ik ben pas bij aflevering 4 maar dit is nu al veel leuker! En de mensen zijn nu een keer normaal, niet van die overdreven knappe modellen waar je totaal niks mee hebt.

Maar even, die Tommy de bokser. Wat een droomvent 😍
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 afleveringen gekeken maar ben er nog niet uit of ik ' ready to commit' ben.
Kost altijd zoveel tijd :proud:
Alle reacties Link kopieren
Wel leuk trouwens om te zien dat er een paar echte slimmerds tussen zitten.
AnAppleADay schreef:
06-08-2019 14:12
Wel leuk trouwens om te zien dat er een paar echte slimmerds tussen zitten.
Ja inderdaad! Kijk even verder, het wordt leuker :)
Die vent waar lucie mee gekoppeld was voor Tommy de bokser vind ik echt een zeikstraal
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk!!!
Ik vind het super leuk.
Lucy vind ik echt prachtig, lieve meid ook. Haar vriend vind ik niets. Tommy vind ik ook niets, zit echt weinig in.
Die salsadanser komt op me over of hij op mannen valt. Hij vormt wel een goed koppel met die meid. Staan sterk.
Molly vind ik ook heel irritant. Ze vindt zichzelf heel wat maar ik vind haar niet mooi. Ze praat ook veel te veel. Laat haar maar lekker met tommy. Nietszeggend koppel.
juliadenders schreef:
06-08-2019 20:27
Ik kijk!!!
Ik vind het super leuk.
Lucy vind ik echt prachtig, lieve meid ook. Haar vriend vind ik niets. Tommy vind ik ook niets, zit echt weinig in.
Die salsadanser komt op me over of hij op mannen valt. Hij vormt wel een goed koppel met die meid. Staan sterk.
Molly vind ik ook heel irritant. Ze vindt zichzelf heel wat maar ik vind haar niet mooi. Ze praat ook veel te veel. Laat haar maar lekker met tommy. Nietszeggend koppel.
Nou inderdaad, ik deel in bijna alles je mening haha (behalve over Tommy, wat een lekker ding). Die Molly vind ik ook echt drie keer niks. En wat je zegt over die salsadanser dacht ik ook!

Amber vind ik echt zo’n mooie vrouw trouwens :heart:
Alle reacties Link kopieren
Amber is ook mooi idd, en ik vind haar lover ook een leuke vent. Kan ook een heel leuk couple worden.
Tommy is idd een lekker ding;) maar daar houdt het dan ook bij op wat mij betreft;)
Ik vind die vriendin van de salsadanser (sorry niet goed met namen) zo'n leuk mens. Een keer wat anders dan overdreven zelfverzekerd en een enorme attitude! Ook yuwande leuk!
Tommy leuk inderdaad maar nietszeggend.
Hopelijk word het wat tussen Amber en .. ? Hahaha
Leuk dat jullie ook kijken!
Ja ik hoop dat Amber en die vent iets krijgen. Ik irriteer me echt aan die Molly! Wil aandacht van alle mannen.

Die Anna trouwens... lijkt wel of ze haar hele gezicht heeft laten volspuiten met Botox / fillers
Alle reacties Link kopieren
Haha ja leuk dat er een paar kijken!
Dus we hopen allemaal op amber en die brandweerman:) ik vind hem ook heel leuk hoor. Helemaal geen macho, en best een nerd dus stiekem, zou je niet zeggen:)
Yuwande vind ik ook een leuke meid:)
Molly mag er van mij uit.
Die salsadanser is idd een heel leuk mens.
Alle reacties Link kopieren
Go tommy go tommy.
Molly wordt op haar plek gezet.
Al vind ik maura ook geen leuk type. Maar past wel beter en gaat echt voor tommy.
Molly stond voor alles en iedereen open. Denk dat ze eruit vliegt.

Anna ziet er uit als de zus van kim k, meer de zus van chloe. Heel apart figuur, niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu love island uk te kijken. Maar wat is dat? Nieuwe mode? Dat de onderkant vd borsten uit het topje hangen. Vind het geen gezicht! (Of word ik nu gewoon oud?)
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
08-08-2019 19:10
Ik zit nu love island uk te kijken. Maar wat is dat? Nieuwe mode? Dat de onderkant vd borsten uit het topje hangen. Vind het geen gezicht! (Of word ik nu gewoon oud?)
Ja echt he, ik heb het vaker gezien. Vind het echt niet kunnen. Echt geen gezicht idd. Soms doen meiden met een hele grote cup dit ook, zo ordi.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht eerst "ik ga hier niet aan beginnen", maar door jullie heb ik net toch de eerste aflevering gekeken :P
Het is weer leukkk!
Die tieten aan de onderkant zijn echt te lelijk inderdaad :facepalm:

Ik ben zo benieuwd naar de volgende aflevering, ik vind die maura veel te direct, lijkt me best wel een afknapper. Alle spanning gaat daarmee toch weg?
Alle reacties Link kopieren
WoW Molly gaat echt compleet uit haar plaat :thunder:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind maura echt heel apart. Springt overal bovenop en versiert best agressief vind ik. Als een man dit zo zou doen heeft hij een groot probleem.

Ik vraag me alleen af ( heb het dus blijkbaar gemist). Waar is die eerste vriend van anna gebleven?
juliadenders schreef:
12-08-2019 14:48
Ik vind maura echt heel apart. Springt overal bovenop en versiert best agressief vind ik. Als een man dit zo zou doen heeft hij een groot probleem.

Ik vraag me alleen af ( heb het dus blijkbaar gemist). Waar is die eerste vriend van anna gebleven?
Nou dat vroeg ik me ook af! Sharif ofzo heette hij. Ik wil erop googlen maar ik ben bang voor spoilers

Ik vind Molly steeds sympathieker worden trouwens
Alle reacties Link kopieren
selene* schreef:
12-08-2019 17:30
Nou dat vroeg ik me ook af! Sharif ofzo heette hij. Ik wil erop googlen maar ik ben bang voor spoilers

Ik vind Molly steeds sympathieker worden trouwens
Ik heb het hele seizoen al gezien, zal geen spoiler geven, maar Sherif is eruit gestuurd omdat hij Molly voor de grap had geschopt en een 'cunt' had genoemd. Zover het werd omschreven, was het gewoon stoeiend... Hij noemt het discriminatie.
Alle reacties Link kopieren
minilogue schreef:
12-08-2019 17:37
Ik heb het hele seizoen al gezien, zal geen spoiler geven, maar Sherif is eruit gestuurd omdat hij Molly voor de grap had geschopt en een 'cunt' had genoemd. Zover het werd omschreven, was het gewoon stoeiend... Hij noemt het discriminatie.
Raar dat ze daar dan niets over zeggen in het programma.
Afl 2, maar valt mij op dat dit volk aardiger altijd is dan het Nederlandse volk. Nu alweer gaaf! En flack is back. ze doet het altijd fantastisch! Net als de voice-over.
Wat jammer dat niemand meer schrijft. Altijd leuk om andere meningen te lezen.
Nu bij afl 5. Ik vind Tommy en Joe beiden zo hopeloos overkomen.
Alle mannen eigenlijk een beetje. Behalve Curtis inderdaad.

Lucie is inderdaad een lief meisje, wel beïnvloedbaar door de mannen.
Anna heeft echt dikke lippen. Ik vind dat zo lelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven