Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
Ahh oke, daar ben ik nog niet.
Je had het hiervoor over Lucie/Joe dus ik ging daar op door.
AnAppleADay schreef:
22-08-2019 21:34
Ahh oke, daar ben ik nog niet.
Je had het hiervoor over Lucie/Joe dus ik ging daar op door.
Ah ja snap het! Idd beetje verwarrend.

Ik vind Curtis een persoon die lijkt te kicken op drama.
Dat stuk met Lucy dat ze iets aan Tommy verteld en Anton aangeeft dat hij zijn mond moet houden, maar Curtis er op stampt de waarheid te vertellen. Waarom? Volgens mij omdat hij dus drama wilt..
Ik heb ook het idee dat het een beetje naar zijn hoofd stijgt al die mensen die maar naar hem toe komen voor zijn advies. Hij en Amy vind ik eigenlijk niet zo leuk meer. Anton komt steeds meer leuker uit de hoek vind ik. Danny vind ik ook relaxt.
En die vriend van Anna zegt tenminste waar het op staat bij haar.
Alle reacties Link kopieren
Omg.. voorstukje van aflevering van vandaag voor zondag... damnnnn had ik wel verwacht ja als deze dame de kans zou krijgen. Verder zeg ik niks om niet teveel te spoileren :p

Curtis en Amy vind ik nu ook minder boeiend. Anton idd veel leuker nu geworden. Komt beter uit de verf ofzo. Maura geinige meid. Heb wel het idee doordat ze zo lekker los en direct is er veel vooroordelen zijn over haar. Maar ik kan me een beetje in haar herkennen. Goed dat ze zich niet laat tegenhouden door de druk om zich netter voor te zou moeten doen. Ik heb een crush op Jordan!
Alle reacties Link kopieren
Ow en ik heb wel gegoogled net op Curtis en omfg!!! Die spoiler had ik never nooit verwacht hahaha heel verrassend dit.
Alle reacties Link kopieren
roderoosje85 schreef:
23-08-2019 14:14
Ow en ik heb wel gegoogled net op Curtis en omfg!!! Die spoiler had ik never nooit verwacht hahaha heel verrassend dit.
en bedankt ;-)
roderoosje85 schreef:
23-08-2019 14:14
Ow en ik heb wel gegoogled net op Curtis en omfg!!! Die spoiler had ik never nooit verwacht hahaha heel verrassend dit.
Ik ook :twisted:
roderoosje85 schreef:
23-08-2019 14:14
Ow en ik heb wel gegoogled net op Curtis en omfg!!! Die spoiler had ik never nooit verwacht hahaha heel verrassend dit.
Ik durf echt niks te googlen. Vorige keer gedaan en toen wist ik meteen de winnaars. Maar ik ben zo nieuwsgierig!!

Ik vind dit deel altijd het gaafste van love island! De reeks nieuwe mannen en vrouwen. Ik had het ook niet verwacht van die persoon!
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie de tanden van Molly Mae ook zo raar? Het lijkt wel of er geen eens spleetjes tussen zitten.
Alle reacties Link kopieren
oeh ik ben nog niet zo ver en lees al wat spoilers #oeps. Ik vind dat Yewande vreselijk irritant praat. Net alsof ze geen goede mond-motoriek heeft.
Alle reacties Link kopieren
roderoosje85 schreef:
24-08-2019 14:08
Vinden jullie de tanden van Molly Mae ook zo raar? Het lijkt wel of er geen eens spleetjes tussen zitten.
ik denk dat het neppers zijn. Van die perfecte witte tanden die over je eigen gebit worden geplaatst (facings dacht ik)
Alle reacties Link kopieren
roderoosje85 schreef:
24-08-2019 14:08
Vinden jullie de tanden van Molly Mae ook zo raar? Het lijkt wel of er geen eens spleetjes tussen zitten.
Ja heel raar, ik zit er ook altijd naar te kijken. Niet mooi
roderoosje85 schreef:
23-08-2019 14:14
Ow en ik heb wel gegoogled net op Curtis en omfg!!! Die spoiler had ik never nooit verwacht hahaha heel verrassend dit.
:swear: ben nu wel heel benieuwd!!! Is ie stiekem toch gay? Gaat ie ineens met Amber? (Dat zou wel echt een megaplottwist zijn) - dit zijn geen echte vragen, geen spoilers aub! Ik net een paar afleveringen achter elkaar gekeken en ben weer bij. CASA AMOR!! :heart:

Trouwens, leuk voor Tommy dat hij zo rechtschapen is maar ik vind Lucie zoveel leuker dan Molly... die gaat echt spijt krijgen denk ik. Blij dat Tom eruit is trouwens, wat een eikeltje was dat zeg. En Amber vind ik echt een zeikwijf, hoe mooi ze ook is. Echt zo'n verwend prinsesje.

Wat een heerlijk seizoen is dit. Ben wel bij dat dit soort programma's niet bestonden tijdens mijn pubertijd, ik zou echt zo onzeker zijn geworden door al die perfecte lichamen, knappe gezichten en prachtige lange haren
Alle reacties Link kopieren
Ja ze zijn echt mooi idd

Hahaha ik zal je vragen niet beantwoorden Selene. Ik kan niet wachten tot jullie allemaal bij het punt zijn aangekomen :D

Lucie is idd leuker dan Molly. Maar ik snap dat ie voor Molly gaat, want meer make up poppetje enz. Is meer zn type denk ik.

En het zullen idd wel facings zijn bij Molly. Echt zonde. Ik hou van mooie tanden maar dit ziet er gewoon heel raar uit.
Denken jullie dat het haar allemaal echt is? Toch nog een keertje vragen 🤪
Ikkuz schreef:
25-08-2019 10:52
Denken jullie dat het haar allemaal echt is? Toch nog een keertje vragen 🤪
Haha tuurlijk niet, zelfs all-natural surfer girl Lucie heeft extensions
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het ook bij lucy, die extensions. Had niet verwacht dat het nep was want ik vind haar haren echt niet mooi. Dus als je ze zelf kon kiezen zou ik nooit dat hebben gekozen;)
Wel een prachtig gezicht en lichaam, echt jaloersmakend idd. Net als amber. Beide natural beauty s.
Tom vond ik ook een eikel.
Ik was wel geschrokken dat ze arabella eruit hebben gegooid. Had ik niet verwacbt. Zou dit ingefluisterd zijn door dd programmamakers? Want mauro brengt natuurlijk een hoop leven in de brouwerij.
Als ik danny was zou ik echt pissed off zijn.
Ja bij Lucy zag ik ze ook, alleen bij de rest niet. Verder geen verstand van hehe. Maar dus vele niet echt. Ziet er wel mooi uit bij die andere dames!

Inderdaad verrassend van Arabelle. Ik vond haar leuk! Durfde tenminste te zeggen waar het op stond en kwam volwassen naar voren.
Casa amor! Whoehoe altijd het leukste gedeelte. Van sommigen had ik dit gedrag niet verwacht;).
Ik kan echt niet wachten op de aflevering dat ze weer herenigd worden... wat een sensatie wordt dat!
Alle reacties Link kopieren
omg ben zo benieuwd door jullie berichtjes!!
Haha het wordt wel leuker! Deze love island is wel stuk saaier dan de vorige naar mijn mening. Maar casa amor blijft altijd het leukste gedeelte! Benieuwd naar vanavond! Gelukkig komt het elke avond. Een week wachten is te lang.
Ik heb avonddienst vanavond dus heb net al gekeken heb en zonder spoilers: :hyper: :hyper: :hyper:
Oee dankzij jou weet ik dat die er al op staat!

Hoofdpijn door de hitte dus goed excuus hehe!
Ikkuz schreef:
27-08-2019 13:15
Oee dankzij jou weet ik dat die er al op staat!

Hoofdpijn door de hitte dus goed excuus hehe!
Volgens mij komt er ‘s nachts een nieuwe aflevering op... dus je kan ‘s ochtends al kijken inderdaad :)
Oeee leuke aflevering was het.
Ik vind Anna niet leuk. En voor die dame vind ik het wel terecht. Ik kan denk nu ook steeds meer de niet vertelde spoiler plaatsen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven