Entertainment alle pijlers

Love Island

27-05-2019 20:44 1677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie zo snel nog geen topic over Love Island. En ik vind het altijd zo gezellig op de trash tv-topics, dus.. wie kijkt??

Tot nu toe al een hoop aanstelleritis bij het voorstelrondje..
Alle reacties Link kopieren
Leuk, dit topic. Ik kijk ook.

Ik vind Melany op (veel) foto's knap, maar inderdaad wat een stem en ik vind de vorm van haar kaak/kin ook lelijk. Volgens mij wel een lieve meid en ze is tenminste direct, niet zo achterbaks en schijnheilig als lipfiller-Chey.

Op Martin zou ik echt kunnen vallen qua uiterlijk, maar ik vind het echt nog een kindje. Geen uitgesproken eigen persoonlijkheid. Ik vind het wel leuk dat hij oprecht trouw lijkt. Kan best zeggen dat hij een meisje knap vindt, maar zegt ook dat Sebastiana nu gewoon degene is op wie hij zich richt. Dat vind ik netjes, in tegenstelling tot een Matthy die eerst heel leuk leek maar nu toch de boel wat lafjes aanpakt met al die meiden die hem leuk vinden. Je zag ook echt dat hij in dat gesprek met Aleksandra aan het hengelen was of Rowena hem leuk vond. Aleksandra huilend over haar zorgen en hij: "ja? Zei ze dat ze me leuk vindt? Ja, dat dacht ik al. Wat zei ze allemaal dan?" :rofl:
Vikhui schreef:
05-06-2019 20:27
Leuk, dit topic. Ik kijk ook.

Ik vind Melany op (veel) foto's knap, maar inderdaad wat een stem en ik vind de vorm van haar kaak/kin ook lelijk. Volgens mij wel een lieve meid en ze is tenminste direct, niet zo achterbaks en schijnheilig als lipfiller-Chey.

Op Martin zou ik echt kunnen vallen qua uiterlijk, maar ik vind het echt nog een kindje. Geen uitgesproken eigen persoonlijkheid. Ik vind het wel leuk dat hij oprecht trouw lijkt. Kan best zeggen dat hij een meisje knap vindt, maar zegt ook dat Sebastiana nu gewoon degene is op wie hij zich richt. Dat vind ik netjes, in tegenstelling tot een Matthy die eerst heel leuk leek maar nu toch de boel wat lafjes aanpakt met al die meiden die hem leuk vinden. Je zag ook echt dat hij in dat gesprek met Aleksandra aan het hengelen was of Rowena hem leuk vond. Aleksandra huilend over haar zorgen en hij: "ja? Zei ze dat ze me leuk vindt? Ja, dat dacht ik al. Wat zei ze allemaal dan?" :rofl:
Haha!
Ja die Matthy durft wel. Maar ik snap hem ook ergens. Het zijn allemaal mooie dames en hij weet niet wie bij hem past...
Ik vind hem meer bij Kaat passen.
Alle reacties Link kopieren
Oi oi die lipfiller van Chey, sinds iemand hier heeft gezegd dat die snorschaduw daardoor komt kan ik nergens anders meer naar kijken. Zo zonde, ze is verder prachtig !
Alle reacties Link kopieren
En jammer dat Kaat weg moet, ik had liever lijzige Melany weg zien gaan.
Alle reacties Link kopieren
Als je Chey van de zijkant ziet, lijkt ze echt op een eendje 🦆
Alle reacties Link kopieren
Reiwa schreef:
05-06-2019 21:43
En jammer dat Kaat weg moet, ik had liever lijzige Melany weg zien gaan.
Had ik ook wel een grap gevonden. Maar uiteraard niet verwacht omdat Matthy haar natuurlijk wilde laten blijven. En inderdaad, niemand had een crush op Kaat, dus exit Kaat.
Alle reacties Link kopieren
Dat Kaat eruit zou gaan was wel een beetje te voorspellen. Ze kwam niet echt uit de verf.

Ik had zelf voor de mannen op Noah ingezet, maar ik denk dat Vinnie door dat hij heeft verteld dat hij achter Seba aan wilde gaan, zijn eigen glazen heeft ingegooid. Dat vond helemaal niemand een goed idee.
Vinnie is ook echt een knulletje dat er per ongeluk uitziet als een volwassen man.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Die Chey die speelt toch een rol toch? Wat een afschuwelijk, misselijk en arrogant stuk vreten is dat. Ik geloof niet dat ik ooit iemand zo in mijn allergie heb gehad.

Verder vind ik Lotte zo'n vreselijk aanstellerig hockey kutje met haar 'zekkkuuuurrrrrrrrr' .
Echt *braak*
Alle reacties Link kopieren
En weet je wat het met Lijzige Melany is? Ze kijkt vies!
Alsof ze haar neus ergens voor ophaalt of een kakluier ruikt. Haar mond staat op een íeuwgatverdamme'stand. Dus sec op een twee dimensionale foto zonder geluid: prima. Maar zodra haar mond begint te bewegen en geluid begint te produceren: Run forrest run!!
Daffodil- schreef:
06-06-2019 08:33
Die Chey die speelt toch een rol toch? Wat een afschuwelijk, misselijk en arrogant stuk vreten is dat. Ik geloof niet dat ik ooit iemand zo in mijn allergie heb gehad.

Verder vind ik Lotte zo'n vreselijk aanstellerig hockey kutje met haar 'zekkkuuuurrrrrrrrr' .
Echt *braak*
Dit dus en ze zegt steeds jeeeeeetje :hamer:
Alle reacties Link kopieren
Ja JEEEEETJEEEEEE

KOTS KEER TIEN
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zitten ze nu op dat eiland dan?
Dat gejank als iemand weg moet. Beetje overdreven.

Ik vond het wel sneu voor Kaat.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Oh? Nieuwe voice-over?
Alle reacties Link kopieren
Nee die nieuwe voice-over is nog erger!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze voice over eigenlijk ook niks haha hij praat te hard, zo schreeuwerig

Maar ik googelde net even en er staat dat het nog steeds dezelfde stemacteur is dus dan zet hij gewoon een andere stem op, echt raar
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe voice-over klinkt als een ballerig studentje van 20.
Alle reacties Link kopieren
Neee echt? Dit is toch iemand anders??
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat er linksboven in beeld eigenlijk #temptationtalk? Of zie ik dat verkeerd?
Die 19 jarige sten Belg is toch serieuzer dan ik dacht.
Wat een schatje toch...

Rowena wat kan die zeuren zeg.
Wat een gepieker.
Matthy is gewoon geil omdat Melany het onschuldig speelt en ook wel meer sexy is!

Wat een lichamen...terwijl ik mijn milka weg eet..
Alle reacties Link kopieren
Ilovefairytales schreef:
06-06-2019 20:48

Wat een lichamen...terwijl ik mijn milka weg eet..
Whoehahahaha 😂😂😂
😋😋😋😋😋😋😋😋😋
lolapaloeza schreef:
06-06-2019 08:14
Dat Kaat eruit zou gaan was wel een beetje te voorspellen. Ze kwam niet echt uit de verf.

Ik had zelf voor de mannen op Noah ingezet, maar ik denk dat Vinnie door dat hij heeft verteld dat hij achter Seba aan wilde gaan, zijn eigen glazen heeft ingegooid. Dat vond helemaal niemand een goed idee.
Vinnie is ook echt een knulletje dat er per ongeluk uitziet als een volwassen man.
In de Engelse versie bleven die personen vaak zitten,omdat ze nog geen echte kans hadden gehad. Dr Alex was daardoor heel ver gekomen.

Wat vinden we van de nieuwe voice-over? Ik vind dit ook niks..Die Engelse was echt zo getimed en grappig.

Ik vond Kaat wel een knappe meid. Ik snap niet dat vele haar niks vinden. Ik vind haar knapper dan de meeste meiden.
Alle reacties Link kopieren
Ikkuz schreef:
06-06-2019 21:15
In de Engelse versie bleven die personen vaak zitten,omdat ze nog geen echte kans hadden gehad. Dr Alex was daardoor heel ver gekomen.

Wat vinden we van de nieuwe voice-over? Ik vind dit ook niks..Die Engelse was echt zo getimed en grappig.

Ik vond Kaat wel een knappe meid. Ik snap niet dat vele haar niks vinden. Ik vind haar knapper dan de meeste meiden.
De anderen zijn meer het 'perfecte' plaatje. Bruin, spierwitte tanden etc. Daar gaan die mannen toch voor uiteindelijk.
...
Alle reacties Link kopieren
Wat een goedkope challenge. Ook wel beetje vaag dat Sebastiana zo los ging. Haar uitleg kwam er in mijn ogen op neer dat ze anders lage punten zou krijgen. Aha..
Anárion schreef:
06-06-2019 21:22
De anderen zijn meer het 'perfecte' plaatje. Bruin, spierwitte tanden etc. Daar gaan die mannen toch voor uiteindelijk.
Heel zonde. Maar zal de leeftijd ook wel zijn.

Die zoensessie, dit is echt preuts. Engelsen gingen gewoon zonder zeuren los.
Vikhui schreef:
06-06-2019 21:33
Wat een goedkope challenge. Ook wel beetje vaag dat Sebastiana zo los ging. Haar uitleg kwam er in mijn ogen op neer dat ze anders lage punten zou krijgen. Aha..
Ach die vindt Martin leuk omdat die zo schattig doet.
Ik heb het idee dat Martin en zij toch niet blijven bij elkaar.
Martin die navraagt hoe ze andere heeft gezoend.

Vind die Belg Sten toch zo leuk. Komt Chey aan met haar rustig aan gedrag.
“Er lag pressure voor mij, ik moet Stan zoenen Zodat hij goed gevoel krijgt”...

Geef die jongen toch een kans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven