Entertainment alle pijlers

MAFS 2022 Videoland topic

04-01-2022 14:40 1073 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij een topic over MAFS 2022 op Videoland.

Dit topic is speciaal voor mensen die op Videoland kijken en die vooruitlopen op de normale afleveringen. Op deze manier kunnen we niet per ongeluk spoileren in het andere topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil ook iets zeggen.
Er doet voor een eerst een zwarte negroide man mee ( tenminste ik heb het nooit eerder gezien) ik ben zelf ook een zwarte vrouw. Ik vraag me af hoe de familie van de bruid op hem zal reageren. En de bruid zelf ook natuurlijk.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, dan ga ik voor dit topic natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gisteren een paar keer gekeken maar er stond echt nog geen aflevering op. Ik heb begrepen dat er nu al twee op staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miskotto schreef:
04-01-2022 14:44
Ik wil ook iets zeggen.
Er doet voor een eerst een zwarte negroide man mee ( tenminste ik heb het nooit eerder gezien) ik ben zelf ook een zwarte vrouw. Ik vraag me af hoe de familie van de bruid op hem zal reageren. En de bruid zelf ook natuurlijk.
Of de familie van de bruidegom als ze een niet zwart negroïde vrouw ( of man ) voor hem uitgezocht hebben ;-)

Ik ga volgen !
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ze beide gezien. Wat een leuke koppels tot nu toe. Ik heb m’n bedenkingen bij het mannen-stel van volgende keer, met name over de reizende man met bril. Tis een voorgevoel (vooroordeel).. even afwachten wat dat gaat worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes! Wist niet dat er een nieuw seizoen online was, ga hopelijk gauw kijken. Bedankt voor tip!
Miskotto schreef:
04-01-2022 14:44
Ik wil ook iets zeggen.
Er doet voor een eerst een zwarte negroide man mee ( tenminste ik heb het nooit eerder gezien) ik ben zelf ook een zwarte vrouw. Ik vraag me af hoe de familie van de bruid op hem zal reageren. En de bruid zelf ook natuurlijk.
Ik kan me dat oude verlepte blonde model nog herinneren die de hele tijd liep te zeuren dat ze geen Polynesische man voor haar hadden uitgezocht, dus blijkbaar houden ze weinig rekening met het wensenlijstje van de deelnemers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miskotto schreef:
04-01-2022 14:44
Ik wil ook iets zeggen.
Er doet voor een eerst een zwarte negroide man mee ( tenminste ik heb het nooit eerder gezien) ik ben zelf ook een zwarte vrouw. Ik vraag me af hoe de familie van de bruid op hem zal reageren. En de bruid zelf ook natuurlijk.
Is dit tegenwoordig nog zo bijzonder dan?
Ik ben al 13 jaren getrouwd met een donkere man en toen ik hem 16 jaar geleden voorstelde aan mijn familie was dit gewoon al heel normaal
Alle reacties Link kopieren Quote
redbulletje schreef:
04-01-2022 15:57
Ik kan me dat oude verlepte blonde model nog herinneren die de hele tijd liep te zeuren dat ze geen Polynesische man voor haar hadden uitgezocht, dus blijkbaar houden ze weinig rekening met het wensenlijstje van de deelnemers.
Wat een onaardige opmerking. Ik weet over wie je het hebt, ik vond het een prachtige vrouw met, inderdaad, een voorkeur voor een gezonde en vitale Polynesische man. Ze kreeg een rokende, niet vitale, wat oudere Australiër.
Die vrouw zag er zeker 10 jaar ouder uit dan ze was. De man die ze kreeg toebedeeld was in elk geval wederzijds geen match want hij was een echte bourgondiër.
Ik kan 't nieuwe seizoen niet vinden op videoland, bij mij is seizoen 8 't laatste en die heb ik vorig jaar al gezien.
Alle reacties Link kopieren Quote
redbulletje schreef:
04-01-2022 16:09
Die vrouw zag er zeker 10 jaar ouder uit dan ze was. De man die ze kreeg toebedeeld was in elk geval wederzijds geen match want hij was een echte bourgondiër.
Dan nog hoef je haar niet oud en verlept te noemen. Ik vond haar mooi!
Alle reacties Link kopieren Quote
redbulletje schreef:
04-01-2022 16:26
Ik kan 't nieuwe seizoen niet vinden op videoland, bij mij is seizoen 8 't laatste en die heb ik vorig jaar al gezien.
Seizoen 6 is de laatste (van de Nederlandse!)
Oh ik zat bij de Australische te zoeken. De NL weet ik niet of ik dat nog wel kijk, vorig jaar voor 't eerst gezien en dat geleuter met trouwkleding passen en vrijgezellenfeesten ipv groepsetentjes met drama, sprak me helemaal niet aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens Boulevard hebben de kandidaten geen wensenlijstje mogen inleveren en zijn de mensen die op roem uitzien eruit gefilterd.
Raar dat ze geen wensenlijstje mogen inleveren, daar valt of staat de slagingskans toch mee. Dat ze publiciteitsgeile types eruit filteren vind ik wel positief.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miskotto schreef:
04-01-2022 14:44
Ik wil ook iets zeggen.
Er doet voor een eerst een zwarte negroide man mee ( tenminste ik heb het nooit eerder gezien) ik ben zelf ook een zwarte vrouw. Ik vraag me af hoe de familie van de bruid op hem zal reageren. En de bruid zelf ook natuurlijk.
Hoezo? Is dat zo bijzonder dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
redbulletje schreef:
04-01-2022 20:15
Raar dat ze geen wensenlijstje mogen inleveren, daar valt of staat de slagingskans toch mee. Dat ze publiciteitsgeile types eruit filteren vind ik wel positief.
Over welke vrouw heb jij het? Niet van MAFS NL neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren Quote
Net de 1e afl gezien. De voorstukjes voorspellen toch weer drama maar dat kan natuurlijk montage zijn. Ben wel benieuwd hoe het uitpakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben blij dat ze in de NL'se versie nu ook die vrijgezellenfeestjes eruit gefilterd hebben. Benieuwd hoeveel afleveringen het wordt. En voor mij wel extra leuk om te kijken want ik ken de trouwambtenaar vrij goed. :)
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuke vent, die Sander.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie had er ook een Imca Marina achtig gevoel vanavond?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, wel een Jody Bernal gevoel (schoonzoon van Sander) en Bertie van Boerin Sander (zus van Rowan).
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh die zussen zijn irritant samen en dat accent van die Rowan, met haar nep-zachte-g vind ik echt mega irritant.
We're just two lost souls

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven