Entertainment alle pijlers

MAFS 2022 Videoland topic

04-01-2022 14:40 1073 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij een topic over MAFS 2022 op Videoland.

Dit topic is speciaal voor mensen die op Videoland kijken en die vooruitlopen op de normale afleveringen. Op deze manier kunnen we niet per ongeluk spoileren in het andere topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
19-01-2022 15:01
Wat denken we van het homostel Arjan en Maurice?

Maurice lijkt me een hele lieve vent.
Arjan was erg zenuwachtig.
Ik vind ze beiden heel leuk, maar ik weet niet of ze bij elkaar passen qua type. Maar tot nu toe positief. En wat lijkt Maurice op z'n vader zeg!

En die dochters van Astrid zijn wel heeeeeel andere types dan hun moeder, echt apart. Van die opgespoten types, terwijl hun moeder zo lekker gewoon en zichzelf is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Aan het begin van aflevering 1 lieten ze al wat spoilers zien, ook over deze 2 mannen.
Dat was eerder ook zo met bijv Wenkie, die helemaal teleurgesteld terug op Schiphol kwam.
Dus ben je benieuwd, even terug kijken ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het ook nog steeds traag. Maar wordt wel leuker de komende afleveringen denk ik.

Erger me ook aan dat lachje van Rowan, als je het eenmaal hebt gehoord, kun je het niet meer niet horen helaas.

Veel ouders trouwens die niet bij de bruiloft aanwezig kunnen/willen zijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft er al iemand de aflevering van vandaag gekeken? Wat is die moeder van Carolien een vervelende, negatieve vrouw zeg. Ze doet me heel erg aan mijn schoonmoeder denken 🤭
Alle reacties Link kopieren Quote
Misssunshine schreef:
25-01-2022 15:42
Heeft er al iemand de aflevering van vandaag gekeken? Wat is die moeder van Carolien een vervelende, negatieve vrouw zeg. Ze doet me heel erg aan mijn schoonmoeder denken 🤭
En die moeder van Joep is het tegenovergestelde… jeetje. Ze is nogal in love met haar zoon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
25-01-2022 17:04
En die moeder van Joep is het tegenovergestelde… jeetje. Ze is nogal in love met haar zoon.
Ik zeg net tegen mijn zoon: ze zijn moeder en zoon hoor. Ze lijken wel een stel joh!
Alle reacties Link kopieren Quote
Misssunshine schreef:
25-01-2022 15:42
Heeft er al iemand de aflevering van vandaag gekeken? Wat is die moeder van Carolien een vervelende, negatieve vrouw zeg. Ze doet me heel erg aan mijn schoonmoeder denken 🤭
Ja, hoe ze over die ex-vriendjes sprak 'wij dachten; wat moet ze ermee maar ja, ze wil graag en probeerde ook maar wat'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
25-01-2022 17:04
En die moeder van Joep is het tegenovergestelde… jeetje. Ze is nogal in love met haar zoon.
Ja, al heb ik dat liever dan zo'n negatief iemand.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat Engels van Astrid en Sander :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
25-01-2022 17:04
En die moeder van Joep is het tegenovergestelde… jeetje. Ze is nogal in love met haar zoon.
Ja dat vond ik ook wat too much om eerlijk te zijn maar dat vond ik iets minder erg dan de moeder van Caroline. Ook toen ze bij de visagiste zat, was ze ook zo enorm aanwezig.
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
25-01-2022 17:30
Dat Engels van Astrid en Sander :rofl:
Haha ja daar zat ik ook wat om te gniffelen. Dan realiseer ik me ook weer dat lang niet iedereen goed Engels spreekt.
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
25-01-2022 17:14
Ja, al heb ik dat liever dan zo'n negatief iemand.
Klopt, maar dit is wel wat overdreven, met dat liedje van 60 jaar geleden van Willeke 🤐
Alle reacties Link kopieren Quote
Bergje65 schreef:
25-01-2022 17:46
Klopt, maar dit is wel wat overdreven, met dat liedje van 60 jaar geleden van Willeke 🤐
Het was dramatisch ja 🤭 ik vind een man die een enorm moederskindje is ook niet heel aantrekkelijk zelf maar ze waren wel blij samen en dat telt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is dat nou; dat voorstukje van volgende week over Arjan die zegt dat 'het nu niet gaat om toenadering te zoeken'?

Dat nieuwe stel: Sonny lijkt me een leuke vent.
Ik vind Joep toch ook wel een leuke jongen hoor. Die broers ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
25-01-2022 17:53
Wat is dat nou; dat voorstukje van volgende week over Arjan die zegt dat 'het nu niet gaat om toenadering te zoeken'?

Dat nieuwe stel: Sonny lijkt me een leuke vent.
Ik vind Joep toch ook wel een leuke jongen hoor. Die broers ook.
Oh dat heb ik net gemist want de deurbel ging. Ik vraag me sowieso af of die 2 wel een match zijn.

Dat nieuwe stel weet ik ook nog niet, ik heb bij geen enkel stel nog een heel goed gevoel.

Wat hadden Rowan en haar man trouwens een ontzettend mooie hotelkamer met een prachtig uitzicht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijken jullie met ondertiteling?
Astrid heet ineens Karin daar :proud:

En voorstukjes zijn altijd misleidend. Aan het begin van het seizoen zag je ook een fragment dat Sander zei dat hij zn vrouw al even niet hand gezien. Bleek gewoon omdat de apart moesten reizen…
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh nee, die Joep!! “Hey moedertje, Ja ik heb mijn koffertje al gepakt, en mijn schoentjes al gepoetst.” Yuck……
Alle reacties Link kopieren Quote
Maurice vind ik een leuke sympathieke man met een hele warme, innemende uitstraling. Van Arjan vind ik precies het tegenovergestelde. Hij kijkt een beetje hysterisch uit zijn ogen en komt neurotisch over. Ik heb ook het gevoel dat er een klein tirannetje schuilt in Arjan. Dit wordt niks. Sneu voor Maurice dat hij geen leukere match heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
Malibu123 schreef:
21-01-2022 19:13
Ik vind ze beiden heel leuk, maar ik weet niet of ze bij elkaar passen qua type. Maar tot nu toe positief. En wat lijkt Maurice op z'n vader zeg!

En die dochters van Astrid zijn wel heeeeeel andere types dan hun moeder, echt apart. Van die opgespoten types, terwijl hun moeder zo lekker gewoon en zichzelf is.


Ik heb het gevoel dat Arjan het niet voelt……dat hij wel graag wil, maar het (nog) niet voelt.
Noesa schreef:
25-01-2022 20:19
Maurice vind ik een leuke sympathieke man met een hele warme, innemende uitstraling. Van Arjan vind ik precies het tegenovergestelde. Hij kijkt een beetje hysterisch uit zijn ogen en komt neurotisch over. Ik heb ook het gevoel dat er een klein tirannetje schuilt in Arjan. Dit wordt niks. Sneu voor Maurice dat hij geen leukere match heeft.
Klein tirannetje :-D.
Ik zie het niet maar hoop het wel. Is leuke tv.
We wachten af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die moeder van Joep die hem op zijn trouwdag een prehistorisch nummer van Willeke Alberti laat horen, omdat haar moeder háár dat had laten horen op haar trouwdag. Moeder tot tranen toe geroerd. Nee, daar maak je zo’n jongen blij mee. Man man man, je hebt een zoon. Een vent. Geen tante Bep.
Alle reacties Link kopieren Quote
Noesa schreef:
25-01-2022 20:19
Maurice vind ik een leuke sympathieke man met een hele warme, innemende uitstraling. Van Arjan vind ik precies het tegenovergestelde. Hij kijkt een beetje hysterisch uit zijn ogen en komt neurotisch over. Ik heb ook het gevoel dat er een klein tirannetje schuilt in Arjan. Dit wordt niks. Sneu voor Maurice dat hij geen leukere match heeft.
Maurice is zo iemand die je als collega in je team wil hebben of met wie je bevriend wil zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
katkaatje schreef:
25-01-2022 20:19
Oh nee, die Joep!! “Hey moedertje, Ja ik heb mijn koffertje al gepakt, en mijn schoentjes al gepoetst.” Yuck……
Ja, al die verkleinwoorden. Vreselijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een nare moeder van Caroline. Die mondhoeken staan permanent omlaag.
Die Joep is wel wat overdreven met zijn moeder. Ik denk dat ze het voor de camera wat aandikken. Zijn moeder is wel oprecht blij lijkt het. Stuk sympathieker dan die moeder van Caroline 🙄
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren Quote
Joep heeft een lieve moeder maar wat een vreselijk lelijke outfit heeft ze aan zeg. Ik kan me niet voorstellen dat iemand hierin voor de spiegel staat en denkt: ja, dit wordt het…

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven